![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen wel, anderen niet. Ze nemen bij voorkeur mensen met een rijbewijs.
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn meer bussen in België dan die van De Lijn hé. Veel maatschappijen rijden voor De Lijn, mensen die daar in dienst treden moeten een rijbewijs hebben. Werklozeen kunnen dit rijbewijs halen via de VDAB, vandaar dat er momenteel zoveel vrouwelijke buschauffeurs zijn.
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een rijbewijs van vrachtwagen in het leger was (ik weet niet of dit nog zo is) gelijk aan een rijbewijs voor Bus in de privé.
![]() |
#384 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, een buur van mij had een rijbewijs om met een vrachtwagen te rijden, vrachtwagens, opliggers, allemaal geen probleem. Hij mocht echter niet rijden met zijn bestelwagen met aanhangwagen (meer dan 750 kg). Hij heeft hiervoor opnieuw testen moeten afleggen. totale kostprijs 650 euro.
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B is gewone auto. BE is gewone auto of jeep met aanhangwagen > 750 kg. C is vrachtwagen of oplegger. CE is vrachtwagen met aanhangwagen. D is Bus DE is bus met aanhangwagen G is tractor (vanaf 16 jaar)
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een gewone werknemer kuist echter zijn schup af als zijn baasje hem als een hond behandelt...En dan staat hij daar, het baasje, gefrustreerd en woedend op de hele wereld, behalve op zichzelf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
met een CE heb je nl. ook uw BE. En als hij met een oplegger mag rijden heeft hij ne CE eh.
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ga je niet veel oplegger mee trekken.
![]() |
![]() |
#390 |
Minister-President
|
![]() Typisch voor een militaristische mentaliteit.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Minister-President
|
![]() Overal waar anderen wél mogen nadenken en de sabelslijpers in hun kazerne moeten blijven stopte de oorlog en is de vrede uitgebroken. En nam de welvaart en het welzijn toe.
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 31 augustus 2010 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet maar ik had tenminste een niet onaardige pree en was veel meer thuis dan jij als milicien die geld aan zijn moeder moest vragen.
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() Dit is een schitterende draad. Zou zo een roman van Chekhov kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal al ook omdat geen enkel baasje hun nog wil. Ze kunnen echt triestig kijken hoor.
![]() |
![]() |
#397 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als baas moet je u al die zever van de dag van vandaag maar laten welgevallen volgens velen hier op dit forum. Echter geen één van hun zou het zich als baas ooit laten welgevallen wat ze hier al aan onzin hebben verklaard.
Liegen en mis informeren en roepen achter hun 'rechten" telkens ze niet voldoen aan hun "plichten". Ach dat zijn de zwakke mensen onder elkander. Schooiers vind je altijd in groepjes. Vandaar dat ze altijd en opnieuw terecht komen bij "bazen" met enige zin voor verantwoordelijkheid, moraal en ethiek en die probeert hun die eigenschappen dan ook maar aan te leren. Als verloren hondjes op zoek naar een leider. Iemand die voor hun zorgt en hun eten geeft en dergelijke. Zelf zijn ze daar niet toe in staat. Ze overleven uit wat ze krijgen van donaties in de hulpkassen zoals zwervend vuil die meestal uit vuilbakken nog wat weten te vinden om de dag door te komen en zo. In veel gevallen lukt dat niet meer, ze zijn al te oud om nog enige karakter correctie in door te voeren. Mismaakt door gewoontes zouden we kunnen zeggen. Tja gelukkig zijn bazen consequent en shotten ze het vuil geregeld terug naar van waar ze kwamen. De vuilhoop. Waar ze opnieuw leven uit wat ze krijgen uit de hulpkassen voor verloren gevallen en mislukte toestanden tot ze weer eens iemand kunnen vinden die hun wat te bieden heeft. Meestal ook weer van korte duur natuurlijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 augustus 2010 om 19:45. |
![]() |
![]() |