![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() Zo zijn de linkse dwaallichten. Landverraders ! Geen mededogen voor de dieren omwille van hun pampergroepje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die graag in zijn vrije tijd de koran leest. Uit vrije wil een haatboek lezen. ![]() Overigens ik wens geen halal. Nu niet en nooit niet. En als je denkt dat slachten met verdoving even erg is als slachten zonder. Dan daag ik je uit om zonder verdoving een ingreep te laten uitvoeren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doe me een plezier, bekijk de links
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wil het echt niet snappen ... nog eens ik deel de mening dat religie geen excuus is om dierenleed te rechtvaardigen maar ik moet er gewoon van kotsen dat een stelletje kinkels hier doodleuk komen zeveren dat het "oh zo erg is" terwijl ze zich geen klote aantrekken van het dierenwelzijn . Het is niet moeilijk en je moet niet lang zoeken om te weten dat dieren die niet halal geslacht worden ook slecht behandelt worden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() Ja blijf maar lekker onwetend , iemand die deze docu als zever omschrijft is echt wel een paar vijzen kwijt .... en dan maar doorlallen over halal ????... begrijp wie het begrijpen kan . En nu de vraag zit je hier over slachten te zeveren om allochtonen te bashen of om de dierenvriend uit te hangen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig werken er zelfs meer allochtone die hier op enkel op logement zijn in de Vlaamse land en tuinbouwsector en daar aan gelinkte industrie, dan er mensen werken die in Vlaanderen wonen. In de loop van vorige maand nog in 4 slachterijen geweest. Buiten het kaderpersoneel niet veel westerlingen gezien. Verder is er in heel Absurdistan niets consequent. En dat interimkantoren zich houden aan de eisen van hun klanten, lijkt mij heel normaal. Interimkantoren zijn winkels die arbeidskracht verkopen aan bedrijven en winkels moeten nu eenmaal zien dat ze hun klanten tevreden houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij één bevolkingsgroep die zich niet beter voelt dan de rest. Noem mij één bevolkingsgroep die het beter heeft dan andere, die andere niet het vuile werklaat doen. Westerling, moslim, neger, blanke, jood, christen, Chinees, Japanner, Europeaan, Afrikaan, Amerikaan, Vlaming, Waal, Brussistaan, Antwerpenaar, Congolees, en gaan zo maar verder, allemaal zijn het racisten volgens de Absurdistaanse wet. Je kan hier zelfs nog verder in gaan. Scouts en Chiro zijn ook racistisch tegenover elkaar. Elkaar bachen is veel gemakkelijker dan het goede in de andere zien en toe te geven dat de andere ook goede zaken doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter informatie, ik heb nog maar een kleine 20 maal wonden moeten laten dichtnaaien. Steeds onverdooft. En ja, ook bij de dokter zijn vaak de verdovingen pijnlijker dan de verzorging zelf. Je kan dus stellen dat verdovingen in de medische sector vaak even overbodig zijn als in de vleessector. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katten opgesloten in hokjes en enkel buiten komen aan de leiband. Honden die op een appartementje leven en enkel buiten komen aan de leiband en hun behoefte moeten ophouden tot het baasje wil gaan wandelen. Reptielen die in een glazenbak onder een hete lamp moeten leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar godsdiensten hebben de ambitie, de mens en zijn gedrag te verbeteren. Als de islam met zijn voorschriften het dierenwelzijn niet bevordert, maar zelfs verergert, dan bewijst hij daarmee zijn eigen waardeloosheid. En om dat aan te tonen, in het belang van de mensheid, met andere woorden: om de mohammedanerij uit te roeien, moet wel degelijk op de wreedheid van de halal-voorschriften méér worden gehamerd dan op wreedheden die niet door een godsdienst worden voorgeschreven. Want het voorschrift zelf is al een misdaad op zich. Ik heb gezien hoe paarden, ezels en kamelen in Mohammedanië behandeld worden, hoe vooral de paarden geslagen worden tot hun schoften bedekt zijn met geronnen bloed, dag in dag uit. Deze wreedheid heeft een oorsprong. Wat wil je van mannen die alle jaren een schaap de keel oversnijden? Dit ritueel wordt voorgeschreven om de "gelovige" te harden en af te snijden van alle menselijke gevoelens voor zowel dieren als medemensen. M.a.w. het vormt een onderdeel van de opleiding in de djihâd. En dat vormt een andere reden waarom wij ons tegen die antediluviale gebruiken moeten keren: ze maken deel uit van een strategie die in de koran te vinden is, een strategie om ons te verdelgen en onze cultuur uit te roeien, om alle menselijkheid en beschaving ter wereld door de weerzinwekkende mohammedanerij te vervangen. En dat is erger dan dierenleed op zich, of het nu in terraria of in slachthuizen wordt toegebracht. Het gaat niet alleen om dierenleed, het gaat ook en in de eerste plaats om een zogenaamde godsdienst en het erdoor toegebrachte mensenleed, en terecht!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik morgen een nieuwe religie opstart en stel dat mijn garagepoort enkel door een persoon van mijn religie mag geplaatst worden dan discrimineer ik. Zo simpel ligt dat. Al de rest is nonsens en zeker uw vergelijking in verband met priesters en rabbijnen. Dat slaat werkelijk compleet nergens op. U tracht gewoon de discussie in het belachelijke trekken. Dit terwijl het een zeer ernstige zaak is. Moslims mogen discrimineren op basis van religie terwijl het CGKR op zijn achterste poten staat als dergelijke zaken in de uitzendsector gebeuren.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |