![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haar fixatie op niqaabs en hoofddoeken ligt in het verlengde denk ik. Laatst gewijzigd door Sunny : 2 november 2010 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nadat de ouderen (16+) zich rond hun kampvuur half lazarus gezopen hebben, ...., besluit er iemand om naakt te gaan zwemmen.en waar gezopen, wiet gesmoord en gesext wordtgingen toch niet over je zogenaamde "verrijkers"? Indien, zoals jij beweert, moslims die zich integreren/bij de Chro gaan afvalligen zijn. Dan valt het toch erg mee met de islamisering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb gisteren weeral een opdoffer gekregen. Koop ik op de boekenbeurs hét onmisbare boek over Islam, kritische essays over een politieke ideologie, iets wat ik als MUST-HAVE beschouwde, ga ik nadien naar een intitiatief voor een privé projectje in Afrika dat ik al jaren steun.... ontdek ik begot dat ik een KORANschooltje aan te steunen ben! was er niet goed van. De eerstvolgend do-gooder die me nog iets vraagt moet zijn doopceel eerst lichten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2010 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
Waar beweer ik dat moslims bij de Chiro afvallige zijn? Het is wel zo dat een moslim die mee gaat drinken (alcohol) en wiet smoren geen echte moslim is of vergis ik mij soms? Bij de Chiro zal je jonge moslim kinderen vinden éénmaal wat ouder haken ze af, omdat ze niet meer mee kunnen met de oudere en de leiding (ze mogen immers niets doen of deelnemen aan hetgeen onze kinderen plezant vinden).
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat je schrijft is correct: ofwel integreren ze, met de betekenis van "integreren" en niet in de betekenis van "infiltreren", ofwel moeten ze afhaken omdat hun levenswijze totaal niet compatibel is met onze jeugd, ook al was chiro origineel een preutsere versie dan de scouts.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
|
![]() Citaat:
De voorwaarde was dus; 14 jaar zijn, een bak bier bezitten en je eigen kots opkuisen. Een bende nozems was dat daar. ![]()
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel wiet smoren kan leiden tot een psychose. Maar u kan even goed gelijk hebben . Ze repliceert namelijk zo goed als altijd, ook al heeft ze nooit iets te vertellen. Dit is volgens mij inderdaad een dwangneurose. Zijn er hier psychiaters in de zaal ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Afvallige heel misschien wel, maar een echte moslim die zicht begeeft in een omgeving waar gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt, nee hoor. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=377 Citaat:
Ik stel vast dat voor anderen "moslim" een zeer rekbaar begrip is.Vooral afhankelijk van de context en wat men wenst aan te tonen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een moslim voor jou - iemand uit een islamitisch land of die islamitisch werd opgevoed en dus voor eens en voor altijd moslim is - iemand die de Koran en de teksten letterlijk neemt en daarnaar leeft - iemand dis zichzelf moslim noemt, ongeacht of hij/zij wekelijks naar de Moskee gaat, de ramadan getrouw volgt, e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand uit een islamitisch land die als moslim is opgevoed is evenveel voor altijd moslim als iemand uit een katholiek land die katholiek is opgevoed voor eeuwig en altijd katholiek is.
Is het al tijd voor een jointje? of zijn dit nawerkingen van gisteren?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand uit een islamitisch land die als moslim is opgevoed is evenveel voor altijd moslim als iemand uit een katholiek land die katholiek is opgevoed voor eeuwig en altijd katholiek is.
Moslim zijn is géén ras! Daar verschiet ge misschien van? Is het al tijd voor een jointje? of zijn dit nawerkingen van gisteren?
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is echter wel een visie die ik op dit forum reeds gelezen heb. Ik ben benieuwd naar jouw visie. Neem gerust de tijd om een weldoordacht antwoord te kunnen geven. Laatst gewijzigd door artisjok : 2 november 2010 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslim zijn is géén ras! Daar verschiet ge misschien van? Uw atheistische dochter kan zich dus nooit "bekeren", dwz ineens 'het licht' zien en geloven dat de bergen pinnen hebben om de aarde vast te houden? Net zo goed zijn er ook mensen die ineens doorkrijgen dat iemand die geen sex heeft gehad en maagd is, weinig waarschijnlijk een kind kan baren, of dat de maan kan gespleten worden of dat de zon ondergaat in een modderpoel. Maar dat helpt volgens jou dus niet, want ééns moslim, altijd moslim? Eéns katholiek, altijd katholiek? Of bedoel je: "eens besneden, altijd besneden"? nu, d�*t kan kloppen hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2010 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
Al vraag ik me af wat dat met Vlaamse jeugdbewegingen of het bedelgedrag van moslims bij voor hun ongekende "feestdagen" te maken heeft. Of zelfs maar iets te maken heeft met dat circe het leuk vond snoep te geven aan moslimkinderen.
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nu na over wat je visie wel is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Vertel jij me niet hoe het er aan toegaat en vooral vertel me niet dat moslims daarbij horen. Afvallige heel misschien wel, maar een echte moslim die zicht begeeft in een omgeving waar gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt, nee hoor." http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=377 Dus een persoon die zich begeeft in de omgeving waar "gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt" en zegt een moslim te zijn is dan toch een moslim en geen afvallige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja
![]() |
![]() |