![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals uw dubbelnick E. Gidius bijvoorbeeld.
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er misdaden zijn waarvoor het "tijdskader" geen rol speelt. Exploitatie van gekoloniseerde negers is fout, of het nu in de 18de, de 19de of de 20ste eeuw gebeurde. Niks geen begrip van mijn kant voor het geopperde excuus dat het er "nu eenmaal zo aan toeging" in die tijd, of dat "iedereen het deed". Idem voor sexuele aanranding van kinderen. Wanneer is onbelangrijk, het is altijd fout en degenen die zich aan die misdaden te buiten gingen wisten het op dat moment zeer goed.
![]() |
![]() |
#384 |
Parlementslid
|
![]() Gelezen in de 'Gazet van Antwaarpe'
72 jarige Mon, in zijn sociale woning te Deurne ineengeslagen door 3 'Moslim' tieners. Waaronder een meisje van amper 15 jaar die het felst te keer ging tegen de ouderling. Overheidsdiensten hadden: 'Mon' kunnen verwittigen dat sinds enige tijd, de 'sociale woningen' zijn voorbehouden door de 'Allochtonen' welke merendeels 'Islamieten' zijn . Elke typisch traditionele 'autochtone' anders gelovige, welke in een sociale woning leven, zijn ‘sowieso’ gediscrimineerd en onveilig. Hier is men nogmaals getuige van een succesvolle (zachte) uitzetting van een ongewenste ‘autochtoon’. – Raad wie de volgende zullen zijn die Mon’s appartementje zullen gebruiken, Want, het doel is wel degelijk de inheemse bevolking ontmoedigen! ‘Multicultureel’ : d’as maar pas een goed plan hé! ![]() . . Laatst gewijzigd door bruggeman : 27 december 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je racisme wil illustreren, zit je in deze draad goed. Wil je discussiëren over het al dan niet lukken van de multiculturele samenleving; daar werd al een draad over opgestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ²²²
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
discussie en onderbouwde argumenten met objectieve bronnen lijkt me evenwel waardevoller...
Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 december 2010 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien moslims zich daardoor geschoffeerd voelen, dan is dat enkel te wijten aan het feit dat ze zich compleet vereenzelvigen met hun religie, en dat ze hun religieuze groepsidentiteit boven hun eigen individuele identiteit als zelfstandig denkende rationele mensen stellen. Op dezelfde manier als de christenen destijds. Maar toen hoorde je niemand janken over racisme en dergelijke. Toen was dat gewoon 'bon ton', hetgeen het trouwens nog steeds is. Ik zie dus niet in waarom de islam een andere behandeling zou verdienen als het christendom destijds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gelieve uw scheldpartijtjes met salonsossen te voeren. Dat is uw niveau. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 27 december 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem van de beerput is niet het racisme maar de totale imbeciliteit van de berichten uit die beerput. Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 december 2010 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vergiste me van draad, ik dacht dat ik nog in een racisme-draad zat. Wanneer ik "Julius Evola" google, kom ik uit bij aristocratie en staat hij in een lijst met Plato en Nietzsche. Hij staat ook in de lijst van de dadaïsten. Hij heeft niet eens een eigen wiki-pagina. Flanelcondoom; kan jij dit verhelpen? Rassenleer, in welke betekenis? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En niet alleen in immigratie en integratie...
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |||