![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nazismofobie is een ongebreidelde kanker, een die de gezamenlijke inspanningen van nazi's en niet-nazi's om het te verslaan nodig heeft, nog even en we zijn aan het topje van de ijsberg, nazismofobie is een bedreiging voor de hele structuur van onze democratische pluralistische manier van leven.... Liberalofobie is een ongebreidelde kanker, een die de gezamenlijke inspanningen van liberalen en niet-liberalen om het te verslaan nodig heeft, nog even en we zijn aan het topje van de ijsberg, liberalofobie is een bedreiging voor de hele structuur van onze democratische pluralistische manier van leven.... Enz enz En natuurlijk de uitsmijter: Islam is een ongebreidelde kanker, een die de gezamenlijke inspanningen van moslims en niet-moslims om het te verslaan nodig heeft, nog even en we zijn aan het topje van de ijsberg, islamofobie is een bedreiging voor de hele structuur van onze democratische pluralistische manier van leven.... !!!
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwijs bij mijn vorige post naar de kortzichtige mening die beweert dat de islam de belangrijkste drijfveer is achter alles wat een moslim doet of gelooft. Elke functie van het islamitische leven kan niet uitsluitend toegeschreven worden aan hun religie zo kan men dus ook niet de politieke-islam aan elke moslim toeschrijven. De islamofoben maken een cruciale fout met deze behandeling van de islam ze beschouwen heel de Islamwereld als een starre, vaste set normen en praktijken, terwijl in feite de manier waarop moslims hun godsdienst bedenken en beleven steeds veranderende factoren en een grote verscheidenheid heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed bezig!
![]() |
![]() |
#385 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat is jouw probleem? Waarom moet je zo een verschrikkelijk ziekte hierbij halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb u al meermaals gevraagd om de juiste betekenis van een woord na te gaan alvorens je het in gebruik neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Jij bent degene die mij daarop aansprak en niet hij. Dan nog waarom kopieer je een post van mij van een ander topic om het vervolgens hier te gaan gebruiken? Voel je je voor de rest wel goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hier nog 1'tje voor je Wisord:
Citaat:
Koekoek, wakker worden jongen!
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ken jij niet 1 moslim, uw schrijfsels zijn eigenlijk erg zielig ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je bedtijd is al voorbij jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeg Nadina, vertel me eens. Jij bent moslima he? Ik heb namelijk een vraagje aan je:
Is de islam de belangrijkste drijfveer is achter alles wat een moslim doet en gelooft?
![]() |
#395 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Blijkbaar ken jij niet 1 islamofoob. Je schrijverijen zijn eigenlijk heel zielig. (puntje puntje puntje)
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wakkere, heb je pagina 1 van dit forum al gelezen ?... vanaf post 18 is het eigenlijk erg van doen in deze discussie.... laat me weten wat daar uw mening van is en hoe jij daar over denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reken maar van wel, spijtig genoeg..., vanaf post 19 in deze draad kom je een aantal prachtexemplaren tegen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=149968 Laatst gewijzigd door Wisord : 4 februari 2011 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar wat vind jij nou van die uitspraken van Nadina? Want daar hoor ik je namelijk niet over. En ik wacht ook nog steeds op het linkje naar een post van jou in een ander topic waar jij je zegje doet over die democratische Egyptische moslims die tegen Moebarak in opstand zijn gekomen en die Israel willen vernietigen, wat Moebarak schijnbaar niet wil.
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 - En uw mening daarover .., ivm het deporteren ? Al ben ik blij dat je het wil omschrijven als islamofobie. Goed van u. 2 - Mijn mening ivm wat zij schreef is dat het haar mening is en ik wel vermoed dat zij evengoed de wetten hier in Belgie naleeft, buiten dat heeft ze blikbaar nog regels (wetten) net zoals de katholieken die hebben. 3 - Mijn reactie op dat CNN filmpje is dat het CNN heeft waar ze om vroegen ..., ik heb daar dus nog niet op gereageerd daar ik mij nog niet voldoende geïnformeert heb over dit gegeven hoe groot is het groepje dat dit riep en in welke context enz. Wel heb ik al gereageerd over de wantoestanden in Egypte zelf en daarover gereageerd in de juiste draad. Subforum Internationaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je hebt het filmpje gezien, maar je onthoudt je van commentaar omdat je je "nog niet genoeg geïnformeerd hebt" Prima. Maar het feit alleen al dat zulke dingen geroepen worden verontrust jou helemaal niet? Terwijl je wel moord en brand aan het schreeuwen bent over zogenaamde islamofobie.
![]() |