![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en die leeft niet alleen in matrassen en ja, het 'geheim' van het leven zijn enkel biologische (en chemische) processen. niets meer, niets minder.
|
|
|
|
#382 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het geheim van het leven is een flesje Cuvée Van De Keizer, met een bordje kaas, mosterd en selderijzout.
En dit in een grauwe bruine kroeg met een paar kameraden en aangepaste muziek. Liefst ten tijde dat er nog gerookt mocht worden in café's... al ben ik zelf niet-roker, een bruine kroeg mag je niet te proper houden, een beetje sfeer mag wel. |
|
|
|
|
|
#383 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik bewonder reductionisten voor hun eenvoud. Vertel eens: hoe maak je leven uit chemie? Heb je al eens een Dermatophagoides pteronyssinus gemaakt? Er een nadoen, dat telt niet. En ho e ontstaan zelfbewustzijn, verfijnde gedachtenprocessen en mystieke en transcendente belevenissen uit leven? Of is je chemie alleen maar een a priori? Kijk, dat rijmt in elk geval al maar daarom is het nog niet waar noch bewezen noch bewijsbaar. Oef...nu ga ik bij mijn Dermatophagoides pteronyssinus liggen, om te recupereren. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2011 om 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#384 |
|
Europees Commissaris
|
Enootje is zjaloes op de chemische processen. En ook op de bedpret precies.
@ Eno2: ge weet dat ik u graag plaag he sloeber. |
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben ook nog zo geweest dat ik de bedpret de zin van het leven vond, maar stootte door naar ... een andere levensfaze. Gij zijt blijven hangen zeker? Of liggen... (ik weet niet hoe gij dat doet) Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2011 om 19:14. |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2011 om 19:13. |
|
|
|
|
|
|
#387 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
"Blijven hangen? Liggen? Ja zegeeeee, hoe wilt ge dat fiksen als ge niet moogt liggen? |
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Europees Commissaris
|
Ah ja, staand vanop een toren kan ook. Was ik vergeten.
|
|
|
|
|
|
#389 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
veel plezier met uw bed pret
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 september 2011 om 20:11. |
||
|
|
|
|
|
#390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het geheim van het leven is de Liefde, de schoonheid daarvan en de gelukzaligheid.
Het openbaart zich maar één keer en voor de rest moeten we daarop teren. Dan smeert het zich uit in alle eeuwigheid en oneindigheid en daaruit groeit de Geest der waarheid. |
|
|
|
|
|
#391 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Awel proficiat. Nu nog in het echt. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#392 |
|
Minister-President
|
je kan ook nog altijd kindjes maken .. ook in 't echt.
|
|
|
#393 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dan kan je zelfs vliegen. Alléz, ik bedoel: levitatie. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2011 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Banneling
|
Aangezien de draad blijft steken, ga ik het verklappen als de draad een maand blijft steken
|
|
|
|
|
|
#396 |
|
Banneling
|
Het geheim van het leven is...zoveel mogelijk schulden opbouwen tegen je sterfdag.
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Banneling
|
Money is a vital, social, and divine force that is organized by mind, representing human energies, serving as an abstract unit of account representing value for the exchange of goods and services, based on trust.
GreetzZ |
|
|
|
|
|
#398 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik vind dat nogal egoïstisch.