![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd, zonder context zie ik niets 'mis' aan de post van Dies. Dus ofwel hoort ie hier niet, ofwel heeft het een woordje uitleg nodig. Alleen, dan wordt het wel tricky, als je een mop moet beginnen uitleggen is de clou ook niet grappig meer. ![]()
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
begrijp je??? ![]()
![]() |
![]() |
#384 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Minister-President
|
![]() De nick zegt al genoeg en dan dit nog :
Citaat:
![]() |
![]() |
#387 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ahaaa! Dus DIT is nu conservatief zijn
![]() Citaat:
![]()
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 1 augustus 2004 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat heeft men toch leut op het Vl nationaal forum:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#390 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#391 | |
Minister-President
|
![]() Ik wil eens voor ene keer een uitzondering maken in deze topic in die zin dat ik dit ook een memorabele quote vind, nl. de eerste die getuigt van gezond verstand van onze shitstaffel ~ kudos voor dit forumlid en dat er nog zo vele mogen volgen
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij is hij gewoon zelf homoseksueel geaard want ik zag hem in een ander topic ook reeds verkondigen dat het huwelijk voor homoseksuelen helemaal geen probleem vormt.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() Giserke; mededelingen en suggesties, 02/08/2004
"dit is hier geen democratie of vrije meningsuiting, dit is hier een themaforum voor n-va en cd&v symphatisanten" |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BuB wil de N-VA aanklagen. Ik wijs op de analogie N-VA-Vlaamsblok en op de mogelijkheid dat volgens diezelfde wetten ook de N-VA moet hangen. De manier waarop keur ik af, maar als slechte wetten een gunstig resultaat voor mij hebben, dan is dat lekker meegenomen. Ik hou niet van racisme, noch tegen allochtonen, noch tegen Walen. Persoonlijk bestrijd ik dat liever met discussie, maar als beide racistische partijen zichzelf in een houdgreep draaien van door henzelf (wegens bij unanimiteit!) goedgekeurde wetten, dan kan ik er weinig tegen beginnen.............
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 2 augustus 2004 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#400 | ||