Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Enquete
Ik verwerp hem 52 74,29%
Hij is mijn premier en in steun hem 18 25,71%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2012, 21:07   #381
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Niet proberen simpel te doen aub, je weet heel goed dat PVDD evenzeer met cd&v aan het marchanderen was voor oktober 2012 en verder. Hij heeft gewoon gekozen voor het lucratiefste aanbod.
Moenaert mocht daarover niet communiceren, en dat viel hem duidelijk zwaar.
Volgens Minou Esquenet is Moenaert dan toch een leugenaar. Leuk daar bij de CD&V.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2012, 21:07   #382
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Niet proberen simpel te doen aub, je weet heel goed dat PVDD evenzeer met cd&v aan het marchanderen was voor oktober 2012 en verder. Hij heeft gewoon gekozen voor het lucratiefste aanbod.
Moenaert mocht daarover niet communiceren, en dat viel hem duidelijk zwaar.
En waarom zei de voorzitster van de CD&V dan net het omgekeerde? Zou ze dan van niets geweten hebben en zou Moenaert dus solo-slim gespeeld hebben? Dat kan toch niet in een zo goed geörganizeerde partij als de CD&V? Laat ons het er maar op houden dat Moenaert wist dat PVDD graag naar de politiek wou terugkeren en hem als een grote bedreiging zag voor zijn eigen positie. En dat Moenaert dus de CD&V top contacteerde om te informeren of ze die smerige PVDD niet ergens konden opzij zetten door hem bijvoorbeeld provincie-gouverneur te maken in West-Vlaanderen. Van onderhandelen was geen sprake, want dan was de voorzitster wel op de hoogte geweest, dat is namelijk haar taak, niet die van Moenaert.
Dat Moenaert zich een aap schrok toen bleek dat PVDD helemaal geen interesse had in CD&V en in plaats daarvan plots bij N-VA opdook kan ik mij best voorstellen. Zijn achterbakse reacties waren dan ook voorspelbaar.
Heeft je deep throat in de partij je dat dan niet allemaal verteld?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2012, 20:32   #383
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Aangezien ik geen colonialistische uitbuiter van een parasitaire Waal ben, en ook geen vuile kruipende huisneger, is hij sowieso mijn premier niet. Die kerel is een misdadiger (en ik heb het niet eens over wat hij met onvolwassen jongetjes zou doen)...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be