![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar jaar geleden een VW busje gekocht , een wrak , voor 5000 euro. Mijn neef heeft dat opgemaakt (kosten ook zo ongeveer 5000 euro) , nu wordt daar 30.000 euro voor geboden.
Er bestaan echt wel andere dingen dan spaarboekjes hoor Raf. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 26 augustus 2012 om 10:06. |
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door hollande : 26 augustus 2012 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen homo's ook mee aan die stereotiepe vertelsels over schoonmoeders?
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#388 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Investeer tegenwoordig meer in machines, gereedschappen. Net een partijtje zware gereedschapskasten opgekocht van het VS leger in DE. Type Lista etc. Kunnen verkopen met een aardige winst op 2dehands, kapaza etc. |
|
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom misschien?
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#393 |
Banneling
|
![]() Ik heb het niet met de negeerlijst maar er stonden er toch ook 2 op bij mij. Creed is ondertussen verbannen. Nu staat er enkel nog de grote liberale forumleider op.
|
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel van munten bijvoorbeeld. Een jaar of twee geleden eens van een West Vlaming een ducaton van Albrecht en Isabella geslagen in Brussel in 1618 gekocht. Het stuk was in perfecte staat. Die kerel wist wel niet goed wat het waard was , hij vroeg mij 500 euro , ik heb 480 betaald , een jaar later heb ik dat stuk op de veiling in Brussel (Elsen) verkocht voor 3000 euro. Natuurlijk loopt het niet altijd zo goed. |
|
![]() |
![]() |
#396 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ? Laatst gewijzigd door mkb : 26 augustus 2012 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowat de helft van de forumpopulatie bestaat stilletjesaan uit dubbelnicks...
Er zijn er het laatste jaar precies ook nog een hoop bijgemaakt in afwachting dat de volgende verbannen wordt. Ook het aantal nicks dat in k&k enkel wat foto's of nonsens komt posten om met een x-aantal posts op naam in aktie te kunnen komen is vrij groot. Mss moeten die verbannen forummers maar eens een blijk van verstand tonen en gewoon wegblijven waar ze niet meer welkom waren... Of zijn ze dan toch te dom? |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat ik hier regelmatig mijn gal eens kom spuwen. Maar ook dat is een politiek statement, tot spijt van wie het benijdt. Ik wil er ook aan toevoegen dat ik vind dat er hier nogal serieus aan desinformatie wordt gedaan en dat alleen om een discussie te winnen. In dat opzicht is hetgeen hier gebeurt ook een weerspiegeling van de Belgische politiek, waar het niet meer gaat om goed bestuur te voeren, maar om de macht te hebben met alle gevolgen van dien. my .02€ Laatst gewijzigd door Stingray : 26 augustus 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw reactie dus totaal niet. Wellicht baseert deze op een eigen persoonlijke vendetta ? |
|
![]() |