![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iemand die aan een hem totaal onbekende zulke zaken voorstelt, van welke kunne dan ook, is niet goed bij zijn hoofd en neemt op zijn minst een loopje met de gezondheid van zichzelf en zijn partners...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Minister-President
|
![]() Praha verkoopt over de hele lijn onzin omdat zijn beginselen onzin zijn. Zo ontkent hij van in stap één al het bestaan van de voortplantingsdrang. Die bestaat niet, er is alleen de drang om het genot na te streven.
Wanneer je hele santekraam gebouwd is op deze onzin... Niet de moeite waard om op te reageren...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij goed hoor maar dan zijn we uitgepraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.livescience.com/18132-int...sm-racism.html Dus ook niet echt evolutionair gunstig, tenzij als kanonnenvoer voor natuurlijke selectie. En dat is onderzoek, geen opiniestuk.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 juni 2012 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk wetenschappelijk experiment of wat dan ook kan ons inlichten dat een stier het weer even tijd vindt dat er voor wat nageslacht gezorgd wordt. Welke verklaring, of wat dan ook, bewijst ons dat die dieren die wat homoseksueel gedrag vertonen, masturberen, of wat dan ook dat die keer nu net doen voor de fun of it en geen zinnen hadden in nageslacht ? Ik vrees dat jij het hier bent die nonsens vertelt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme homo's.
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind enkel het gebruik of aanwenden van een anus om in te penetreren niet natuurlijk en vor mij niet aanvaardbaar , vind iemand anders dat wel is dat zijn idee . Maar voor mij geeft dat geen enkel warme sensuele erotische waarde . en ik vind het tegennatuurlijk . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog steeds van overtuigd dat de evolutietheorie beweert dat wij van de vogels afkomstig zijn en die op hun beurt van de dino's ? ... of zag je die vergissing als in ? En je blijft bij je standpunt dat de meeste dieren ( mannelijke dan wel ) bewust voor een vagina kiezen omdat ze weten dat de enigste manier is om tot nageslacht te komen ? ![]() All part of the big blueprint ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() Jammer genoeg niet enkel principes . ook een grote dossis lafheid was aanwezig , maar dat is een ander verhaal .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() elk extremisme is een afwijking.
waar het om draait is dat de norm niet automatisch meerwaardig is aan gelijk welke afwijking.
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik maar wil zeggen _ tot grote ergernis van diegenen die überhaupt een soort blauwdruk of doel voor ogen hebben _ is dat het niet bewust is ( in het dierenrijk ) Die nakomelingen zijn een gelukkig ( in termen van voortbestaan soort ) of ongelukkig ( vaak in termen van het individu dat er voor dient te zorgen ) bijproduct... het gebeurt gewoon. Er wordt dus ook niet bewust 'gekozen' voor een homoseksuele of heteroseksuele daad door dieren, noch voor wat anders. Meestal valt het wel in zijn 'plooi' omdat heel die chemie ( letterlijk dan ) op elkaar is 'afgestemd'. ( om dan toch maar beladen termen te gebruiken -> taal reikt nu eenmaal te kort ) Beiden bestaan echter en je kan het ene niet natuurlijker of minder natuurlijker nomen dan het andere... enkel misschien in voorkomen ( dat is dan zuiver statistisch ) Een mens daarentegen kan je niet meer gaan afrekenen op natuur. Die zal nog wel spelen maar 99.99% van wat we zelf als onze natuur beschouwen is product van onze eigen biologisch-seksuele evolutie en sociaal-maatschappelijke opgelegde regeltjes. Je kan een mens ook niet afrekenen op het feit dat die organen of wat dan ook zou gebruiken voor zaken waar die ogenschijnlijk niet voor gemaakt zouden zijn of geen functie toe hebben. (Ze zijn immers gedefinieerd door de mens ) En wil je dat toch doen dan getuigt een beetje consequentie om onmiddellijk in te zien dat we geen enkel van die organen/zintuigen/etc gebruiken zoals dat zogezegd is voorbestemd. We doen maar op in de mate van het mogelijke, houden rekening met kosten/baten, en waar we kunnen modificeren we dat zelf naar eigen behoefte. Er is feite niet veel 'natuurlijks' meer te noemen aan een mens noch het gebruik van ons lichaam. Het is gek dat men anaal verkeer als not-done zou beschouwen vanwege een 'argumentatie' dat dat ding er niet voor zou dienen ( maar toch al een eeuwigheid voor gebruikt wordt ) (en mits bepaalde voorzorgen nooit tot problemen hoeft te leiden) terwijl talloze ander gewoontes onherroepelijk tot problemen leiden : bv Op twee benen lopen -> Daardoor rusten onze wervels en tussenwervelschijven rusten constant op elkaar en daardoor is de druk op onze tussenwervelschijven maximaal geworden. Dingen tillen -> ‘een krat frisdrank uit het winkelkarretje heffen en in de koffer van de auto zetten laat de druk op zijn onderste tussenwervelschijven toenemen tot zowat 300 kg/cm² ( dit betreft nog maar een kleine greep uit de hele waaier) Geen mens die zich dan afvraagt of we niet 'onnatuurlijk' of 'tegennatuurlijk' bezig zijn Laatst gewijzigd door praha : 9 juni 2012 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik mijn vagina vooral om mijn badhanddoeken in op te bergen, mijn anus om de tandpasta in te stoppen en mijn mond om het zeepbakje te verbergen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw obsessie met anale seks begint wat te vervelen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging het 'm immers in de discussie in se over, alice In de zin van bewust gaan voor nageslacht : -> dat bestaat niet in de natuur -> dat bestaat wel bij mensen |
|
![]() |
![]() |