![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | ||
Minister
|
![]() De geperverteerde heter's zijn zelfs nog erger dan iedereen durfde te vermoeden:
(http://www.demorgen.be/dm/nl/2766/Lo...voorraad.dhtml) Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intelligente mensen, dat kunnen we niet van iedereen zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, stijf van de doping, de adrenaline en de hormonen die door het lijf razen door de topsport....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je eens ziet wat die mensen allemaal naar binnen happen.
![]() Allerhande legale Pre Workout producten om nog heviger te staan. ![]() ![]() Caffeine pillen... ![]() Creatine... ![]() Post Workout producten... ![]() Dan mag het niet verbazen dat het een bende geile losgeslagen beesten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er zijn ook hetero's die hun bloot gat laten zien uit protest, in de film 'Braveheart' bv. En soms heb je een streaker, en soms heb je venten die hun gat laten zien uit protest. Uiteindelijk breng ik dit allemaal terug naar een universeel protest dat de mens laat zien zoals die geboren werd en opgroeide. Ook vrouwen in protest grijpen terug naar naaktheid. Als je kritiek hebt op het wisselend partnergedrag van sommige homo's, zet dan maar heel de menselijke hetero geschiedenis op een weegschaal en begin te scrutineren. Donkere kamers voor homo's bv zijn retro vergeleken met de orgiëen sinds de oudheid. En nog iets. Ik heb als vrouw een liederlijke fase in mijn leven gehad. Je moest eens weten hoeveel hetero-mannen zachtjes 'anaal' voorstelden. Alsof ze een blinde vlek op hun kaartje nog moesten inkleuren. Mannen zijn zo schattig! Laatst gewijzigd door parsprototem : 6 augustus 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die HIV-storie moet trouwens nog een historisch staartje krijgen. Ik zeur effe door over de vogelgriep die zogezegd verspreid werd door wilde vogels. Voor mij is dat al larie en apekool. En ebola. Volg het of kijk het na en trek er dan koffiedik uit: er zijn teveel mensen die zwijgen of het zwijgen wordt opgelegd. Volgens mij komt de vogelgriep uit een labo, idem voor ebola, en ws idem voor HIV, idem voor de dolle koeienziekte. De tijd zal het uitwijzen. Ebola trof efkens een plaatselijke bevolking in Congo (een puur experiment!). De vogelgriep heeft de vleesindustrie efkens uit balans gebracht (efkens proberen en dan evalueren) En homo's waren niet de target, maar ethisch kwamen ze wel in aanmerking, net zoals die Congolezen met ebola. Je kiest namelijk ene proefdierenpopulatie die kwetsbaar is en niet veel zeggenschap heeft. Misschien was het doel wel om de Afrikaanse populatie op de knie te doen vallen, weet ik veel. Het is pas na veel uitproberen dat je (wie dat ook is) iets kunt uitdokteren dat effectief is. Ik zie een zekere samenhang en ik lig er niet van wakker. Om homo's nu te belasten met de verspreiding van HIV vind ik te vlug en te vluchtig op lange termijn. M.i. zitten we middenin een historisch hoofdstuk en het laatste is nog niet gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() Je kan als hetero het ook als een plezante bedoening bekijken. Gewoon mensen die levenslust hebben. Wat is daar in hemelsnaam verkeerd mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet mee eens. Ik zet carnaval en gayparades op dezelfde lijn. In beiden wordt er op ludieke en plezante manier 'geprotesteerd'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parsprototem : 6 augustus 2012 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() Jaja, parske. Dat is wat je door je keel moet rammen als je iets teveel flirt met de "rechtse beschermers van Europa".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Even de minderheidsgroep knuffelen... schattig. Citaat:
Er is nu al bijzonder veel homohaat en ze worden het hoofd ingeslaan zonder reden. Het lijkt mij dat die mensen niet zo goed bezig zijn. Citaat:
Het is een heel slechte vergelijking. Citaat:
Kijk maar naar de cijfers over HIV. Bezigheden als serosorteren. Die drang om mannen anaal te nemen, tegen beter weten in. Citaat:
Je hebt het voor negers, klopt dat? Maar nu opeens is de multicul niet meer goed omdat je een lastige buurman hebt? Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde mensen praten dan over wetenschap. Ze hebben een beetje last van grootheidswaanzin.
Laatst gewijzigd door Demper : 6 augustus 2012 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() pars,
Het is inderdaad zo dat zo'n 1/4 van de mannen die beroep doet op een prostituee "zachtjes anaal" wilt bij zichzelf. Sommigen niet meer zachtjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar heb je uiteraard een wetenschappelijke bron voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de mededeling maar krijg ik daar ook nog enkele argumenten bij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Excessen heb je in alle facetten. Wat heeft dit te maken met een gaypride parade? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden op die parade wel eens wat aandacht mogen besteden aan het HIV probleem, maar het is blijkbaar het minste van hun zorgen. Er zijn andere prioriteiten, zoals met veren in je kont staan dansen.
|
![]() |
![]() |