![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verschil dat je meent te zien tussen Marokkanen en Turken is trouwens op dezelfde manier te verklaren. Je woont in de buurt van Antwerpen, waar er nu eenmaal een grotere populatie Marokkanen dan Turken is en je dus ook vaker met Marokkanen dan met Turken in aanraking komt. In Gent is dat omgedraaid en uw Gentse geestesgenoten hebben net dezelfde problemen met de Turken daar dan jij in Antwerpen met de Marokkanen hebt. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat uw grotere affiniteit met Turken te verklaren is door het feit dat je onder de Antwerpse Turken nogal veel aanhangers hebt van de extreemrechtse Grijze Wolven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
MAAR er zijn genoeg Belgen die ook geen of onvoldoende kennis hebben van kleuterpsychologie. Ook juffen trouwens, want ook daar loopt het verrassend genoeg niet altijd helemaal zoals het zou moeten. Je bewering over dat het bij moslims normaal is dat kinderen schreeuwend gaan slapen en opstaan en dat dit niet gebeurd bij "ons" is gewoon bespottelijk. Probeer jouw buren eens niet als maatstaf te nemen voor de hele moslimpopulatie aub. Of je eigen als maatstaf voor de rest van de Belgen. Dat er culturele verschillen zijn, is een feit, maar die culturele verschillen zijn er ook binnen de moslimpopulatie en ook binnen de Belgische populatie. Sociale klasse is waarschijnlijk veel bepalender is de opvoeding dan afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
|
![]() Ik vind geschreven massahysterie even onbeschaafd hoor. En ik ben er nogal zeker van dat degene die zich er schrijvend aan overgeven, ook de eerste te zijn om dat gewoon te doen wanneer zij menen onterecht te zijn behandeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er jongere verzen die deze haatverzen ontkrachten?
![]() |
![]() |
#387 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
|
![]() Ik ben altijd al tegen onverdoofd slachten geweest. Maar de rest van het halal-aspect kan me weinig schelen. Dat heeft ook verder weinig met religieus onderwijs te maken. Vegetarische kinderen moet men ook niet dwingen vlees te eten.
Laatst gewijzigd door Edina : 20 juni 2013 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn die chinezen daar ook bezig met hun cultuur en intolerante religies te verspreiden en op te dringen ? Hebben die chinezen daar ook plaatselijke politieke medestanders die de nieuw-zeelandse cultuur verkopen in ruil voor stemmen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De school wordt gesloten tot het einde van het schooljaar.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd. ik snap trouwens niet waarom de moslimgemeenschap hier niet akkoord gaat met het verdoofd slachten. In andere landen is dat toch wel al geregeld?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier ook, sharia4belgium zijn zogezegd extremisten maar ze doen niets wat niet-islamitisch zou zijn. Islam is een dictatuur, altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk, zelfs het vlees dat nieuw Zeeland uitvoerde naar saud Arabië is verdoofd geslacht, enkel in belgie kan dat blijkbaar niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel een medisch verzoek zou moeten worden uitgevoerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé lap, nu wordt ineens de hele school gesloten.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1.1 1.2 1.3 1.4 Trek er verder uw plan mee, dit topic gaat niet over de Koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Banneling
|
![]() Hahaha. Ben je vergeten dat de 'islamitische regimes' democratisch in het zadel werden gelift?
Laatst gewijzigd door Salah : 20 juni 2013 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij moslims is het gewoon cultureel bepaald. Kleuters die zich doodvervelen. Mijn buren zijn wel een stuk of vijf gezinnen. Kom er niet mee af dat allemaal sociale gevallen zijn. En laat het dan nog een sociale klasse zijn waar ik dan duidelijk niet toe behoor, wat komen die hier eigenlijk doen? Hier is alles een alles wordt hen aangeboden maar arrogant stompzinnig blijven ze zich wentelen in hun sociale klasse niveau van 'kansarm'. Wat mij dan razend maakt is dat ze nog lustig grote gezinnen kweken. Dat is het volk dat aan die schoolpoort stond. Wees gerust, ik wijs evenzeer met de vinger naar de overheid die hersenloos plebs binnenhaalt van over heel de wereld. En ik zal er ook naar stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |