![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Docter Raf de verhevene met het wondermooie lichaam. Naar eigen zeggen toch. Waarom geven gemiddeldes een vals beeld Raf ? Of meer bepaald, waarom geven 'die' gemiddeldes een vals beeld ? Omdat ze niet in uw kraam passen ? Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 augustus 2013 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het betreffende document is de standaardversie. Lokale overheden hadden de kans om het gedeeltelijk aan te passen. Daarom dat er ook verschillende versies zullen bestaan.
We zien duidelijk dat het statutair stelsel nog steeds in voege is, terwijl dit niet meer binnen deze tijd en evolutie te verantwoorden valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moet je dat citaat nog maar eens héél grondig bekijken... Je hebt duidelijk iets niet begrepen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik aan het "gemiddelde ambtenarenpensioen" denk, dan denk ik aan de overgrote meerderheid van ambtenaren die als bediende bij één of andere overheid gewerkt heeft (niet aan het grote leger politici die hun "politiek pensioen" cumuleren met een pensioen uit de privé) en die overgrote meerderheid komt bijlange niet aan de bedragen die hier als "gemiddelde" naar voor gebracht worden. Zelfs een gemeentesecretaris, toch een "topambtenaar" van de gemeente, komt niet aan dergelijke bedragen. D�*�*rom geven die gemiddeldes een vals beeld, Phlup.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Intussen al wat extra manieren bedacht om iedereen toch maar zoveel als kan weg te leiden van de focus op de bullshit die je verkoopt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga ervan uit dat uitbijters verwijderd worden. Ook dat hoort bij statistiek. Statistiek gaat wel een beetje verder dan hetgene je geleerd hebt in het middelbaar hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij doet vanuit het gemiddelde veralgemene uitspraken. En dat is een fout dat je in het 2,3de van het BSO eigenlijk niet meer mag maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hier al lang niet meer over de pensioenen van de lokale overheden. Daar gaat het in dergelijke topics zèlden of nooit over. Men heeft het steevast over "de ambtenarenpensioenen", zonder daar verder enige nuance in te brengen. Ook in het grafiekje dat hier als "bewijs" werd aangevoerd (en waar we het trouwens al de hele tijd over hebben), wordt daar geen onderscheid in gemaakt. Het spreekt louter over het onderscheid in pensioenen tussen publieke en private sector.
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je beginnen zoals die mannen die ze zien vliegen, stuyck? Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 augustus 2013 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een drogredenering: omkering van de bewijslast. Je bent weer goed op dreef vandaag...
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij moet aantonen dat de statisticus in kwestie zijn job niet goed gedaan heeft. Ik vrees dat dit onmogelijk zal zijn voor u zowel als voor mij. Je kan toch moeilijk verwachten dat een krant de volledige studie gaat publiceren. Het aanhalen van gebrek aan statistische bewijzen is bijgevolg een drogreden van u om het artikel weg te wuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze laten vaak de meest relevante informatie weg. |
|
![]() |
![]() |