![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() zijn site is één en al copy paste werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat heb ik nu gewonnen ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 8 september 2004 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zodra Gisereke daarmee in de openbaarheid treedt kan ik er wel iets mee aanvangen. Een paar weken terug had ik het hier aan de stok met het NJSV omtrent een logo dat ik op mijn webstek heb geplaatst en zij beweerden dat het fake was, nochtans had ik het van hier op dit forum gehaald van een NJSV'r. Toen ze mij -op persoonlijk aandringen- een officiele email vanuit het NJSV hebben toegestuurd, heb ik dat onmiddellijk aangepast. Zo werkt het en niet anders.
![]() |
![]() |
#385 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 |
Partijlid
|
![]() Daarom kan je beter al die organisaties op voorhand vragen of hun logo mag gebruikt worden. Weigeren ze dat, dan kan je gewoon de naam vermelden + de boodschap dat het je verboden werd hun logo te gebruiken.
Ben je zeker voor jezelf altijd met alles in orde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik moet zelfs toegeven dat het merendeel (behalve die epistels over het VB) redelijk neutraal geschreven zijn, dus op dat gebied.....de meningen en schrijfsels van P. op de fora zijn doorgaans ....***censuur *** , maar die site verdient een pluim. Je moet beide dingen gescheiden proberen te zien....lees die site en probeer niet te veel stil te staan bij de bezieler zijn forumreputatie....en dan zal je voor jezelf moeten toegeven dat die site best ok is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem eens vakantie, jongen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Banneling
|
![]() En nu komt de Irma Laplasseherdenking ! De heldinvan de zwarte brihgade en van de vlaamse Waffen SS-ers !
Wat een lef .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik vreesde al dat we onze nieuwe mascotte vandaag niet meer zouden zien. Welkom terug, Carlos ! Wa peisde : amnestie vandaag of amnestie morgen (maar wel vroeg in den ochtend, he, dan, want 'k heb nog veel werk te doen morgen...) ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Parlementslid
|
![]() Omdat het Carlos precies wel interesseert : een woordje meer uitleg over Irma Laplasse :
Citaat:
![]() Wa peisde gij daarvan, Carloske ? ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() U weet niet wat U vertelt ) Kunt U bewijzen leveren ....
Tot morgen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() carlos niet te rap gaan lopen hé, er zit niemand achter u hoor !
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Europees Commissaris
|
![]() Amnestie, blijft volgens mij uitgesloten, eerherstel evenzeer. Dat standpunt alleen al van het blok, zou volgens mij genoeg moeten zijn, om het als fascistisch te aanzien. Collaborateurs hadden maar beter moeten weten. Eventueel kan je gestesgestoordheid inroepen, zoals bij vele flaminganten, en ze zo hun laatste daagjes in de psychiatrie laten slijten. Maar eerherstel lijkt me uitgesloten. Iedereen die zich schuldig maakt, aan het helpen van een buitenlandse bezetting, die niet door het volk wordt getollereerd maakt zich schuldig aan verraad aan datzelfde volk. Zo'n misdaad is volgens mij stukken erger dan moord, het gaat in dit geval zelfs om medewerking aan genocyde.
Dus amnestie of eerherstel voor nazi's. Never, over my death body.
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mooi stelletje communisten zijn jullie. Het is me plots duidelijk dat er geen verschil is tussen jullie en de PVDA. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() carlos is al met zijn kiekens gaan slapen... of moet het licht uit om 21 u ?!!
![]() |
![]() |