Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2004, 18:24   #381
giserke
Banneling

Standaard

zijn site is één en al copy paste werk.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 18:28   #382
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zeker en vast, ik wil dat je trots op je zelf bent
Op politicsinfo.net ! Meermaals !

Wat heb ik nu gewonnen ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 8 september 2004 om 18:29.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 18:30   #383
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Op politicsinfo.net ! Meermaals !

Wat heb ik nu gewonnen ?
Een kaalscheer sessie en een swastika op uw voorhoofd ! 8)
Oud 8 september 2004, 18:32   #384
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Leugens....Je geeft verdomme zelf op je site toe dat er menig persoon valselijk is beschuldigd en nu noem je deze persoon een leugenaar !
Kijk, ik zal het nog eens duidelijk zeggen: Giserke post hier anoniem wat getuigenissen waar ze geen enkele naam of data noemt. Ik kan daar op mijn website niks mee aanvangen. Ik ben verplicht mijn bronnen te vernoemen of ik heb problemen omtrent auteursrechten, privépersonen die zich belasterd en be-eerroofd voelen enz.

Zodra Gisereke daarmee in de openbaarheid treedt kan ik er wel iets mee aanvangen.

Een paar weken terug had ik het hier aan de stok met het NJSV omtrent een logo dat ik op mijn webstek heb geplaatst en zij beweerden dat het fake was, nochtans had ik het van hier op dit forum gehaald van een NJSV'r.

Toen ze mij -op persoonlijk aandringen- een officiele email vanuit het NJSV hebben toegestuurd, heb ik dat onmiddellijk aangepast.

Zo werkt het en niet anders.
Oud 8 september 2004, 18:34   #385
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Ik heb elke letter zelf geschreven. Als je die hele webstek zou uitprinten heb je een boek van 1.000 bladzijden. Ik werk er ondertussen al een vol jaar aan, dag en nacht.
Oud 8 september 2004, 18:36   #386
den broeder
Partijlid

Standaard

Daarom kan je beter al die organisaties op voorhand vragen of hun logo mag gebruikt worden. Weigeren ze dat, dan kan je gewoon de naam vermelden + de boodschap dat het je verboden werd hun logo te gebruiken.
Ben je zeker voor jezelf altijd met alles in orde.
Oud 8 september 2004, 18:41   #387
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen.....Regelmatig check ik ook de links naar zijn bronnen, dikwijls Duitstalige of Engelstalige websites....Uiteraard zal je die teksen in een andere bewoording ook elders terugvinden, het gaat in het merendeel van de gevallen over feiten. Maar het samenvatten en vertalen van veel van die teksten moet serieus wat tijd vreten.

Ik moet zelfs toegeven dat het merendeel (behalve die epistels over het VB) redelijk neutraal geschreven zijn, dus op dat gebied.....de meningen en schrijfsels van P. op de fora zijn doorgaans ....***censuur *** , maar die site verdient een pluim. Je moet beide dingen gescheiden proberen te zien....lees die site en probeer niet te veel stil te staan bij de bezieler zijn forumreputatie....en dan zal je voor jezelf moeten toegeven dat die site best ok is.
Oud 8 september 2004, 19:03   #388
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Amnestie Nu !

en heu...heu....GRATIS VALOISZEGELTJES VOOR IEDEREEN !
artis historia zijn op alhoewel Valois
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 19:17   #389
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb elke letter zelf geschreven. Als je die hele webstek zou uitprinten heb je een boek van 1.000 bladzijden. Ik werk er ondertussen al een vol jaar aan, dag en nacht.
Tja, en dan kom je oververmoeid op dit forum kletsen. Vandaar dus die 'kwaliteitspostings'.

Neem eens vakantie, jongen!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 19:23   #390
carlos
Banneling

Standaard

En nu komt de Irma Laplasseherdenking ! De heldinvan de zwarte brihgade en van de vlaamse Waffen SS-ers !
Wat een lef ....
carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 19:33   #391
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
En nu komt de Irma Laplasseherdenking ! De heldinvan de zwarte brihgade en van de vlaamse Waffen SS-ers !
Wat een lef ....
Ah ! Oef ! Hij is er nog !

Ik vreesde al dat we onze nieuwe mascotte vandaag niet meer zouden zien.

Welkom terug, Carlos ! Wa peisde : amnestie vandaag of amnestie morgen (maar wel vroeg in den ochtend, he, dan, want 'k heb nog veel werk te doen morgen...) ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 8 september 2004, 19:41   #392
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Omdat het Carlos precies wel interesseert : een woordje meer uitleg over Irma Laplasse :

Citaat:
België is zo ongeveer het enige land in de wereld waar er geen amnestie werd afgekondigd voor de Tweede Wereldoorlog. Hoofdreden hiervoor is dat de Waalse politici hierin een middel zien om hun macht over de Vlamingen te tonen.

De repressie die volgde op de bevrijding van België keerde zich niet alleen tegen de collaborateurs van de Duitse bezetter, maar ook tegen onschuldige flaminganten, zoals bijvoorbeeld Irma Laplasse of Leo Vindevoghel , de oorlogsburgemeester van Ronse. Op de schijnprocessen die werden opgevoerd voor hun veroordeling, werden valse verklaringen dikwijls aanvaard als doorslaggevend bewijs voor het uitspreken van de doodstraf voor de betrokkene.
Toch erg, he... Zo valselijk uitgeschakeld worden door het belgicistisch regime ...
Wa peisde gij daarvan, Carloske ?
Oud 8 september 2004, 19:48   #393
carlos
Banneling

Standaard

U weet niet wat U vertelt ) Kunt U bewijzen leveren ....
Tot morgen !
carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 19:53   #394
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlos
Wat een lef ....
Carlos, hoe oud ben je AUB... ik ben er zelf 49. geboren in 1955.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 8 september 2004, 19:54   #395
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 8 september 2004, 19:54   #396
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

carlos niet te rap gaan lopen hé, er zit niemand achter u hoor !
Oud 8 september 2004, 20:07   #397
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Amnestie, blijft volgens mij uitgesloten, eerherstel evenzeer. Dat standpunt alleen al van het blok, zou volgens mij genoeg moeten zijn, om het als fascistisch te aanzien. Collaborateurs hadden maar beter moeten weten. Eventueel kan je gestesgestoordheid inroepen, zoals bij vele flaminganten, en ze zo hun laatste daagjes in de psychiatrie laten slijten. Maar eerherstel lijkt me uitgesloten. Iedereen die zich schuldig maakt, aan het helpen van een buitenlandse bezetting, die niet door het volk wordt getollereerd maakt zich schuldig aan verraad aan datzelfde volk. Zo'n misdaad is volgens mij stukken erger dan moord, het gaat in dit geval zelfs om medewerking aan genocyde.

Dus amnestie of eerherstel voor nazi's. Never, over my death body.
Oud 8 september 2004, 20:24   #398
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Dat valt mee, jullie leven nog. 14.000 verzetsstrijders en ruim 25.000 joden kunnen het hier niet meer navertellen.
Moet dat alles goedmaken ? Beste Jood, niet zagen over dat jaarke Auschwitz, ge leeft nog.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 20:32   #399
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Amnestie, blijft volgens mij uitgesloten, eerherstel evenzeer.
De partij voor de mensen komt ook even de messen wetten.

Citaat:
Dat standpunt alleen al van het blok, zou volgens mij genoeg moeten zijn, om het als fascistisch te aanzien.
Dat is het soort van houding dat maakt dat het blok blijft winnen. Wat het blok zegt is vanaf dan haar exclusieve terrein en willen jullie niets meer mee te maken hebben. Schitterend... zo een blinde sturm und drang zie je zelfs niet in een troep lemmings die zich in de ravijn storten.

Citaat:
Collaborateurs hadden maar beter moeten weten.
Communistisch bewind : fouten zijn onvergeeflijk. Even jullie partijprogramma erop nachecken of jullie ook voorzien in de bouw van nieuwe gevangenissen want die ga je nodig hebben. Oops... maar dat staat ook in het blokprogramma. De extremen raken elkaar hier niet zomaar... ze liggen openlijk te stoeien.

Citaat:
Iedereen die zich schuldig maakt, aan het helpen van een buitenlandse bezetting, die niet door het volk wordt getollereerd maakt zich schuldig aan verraad aan datzelfde volk.
Dat is nog eens een staaltje extreem staatsnationalisme. Ik dacht dat de LSP internationalistisch was. Als het erop aankomt hebben ze gewoon een vlagske en volkslied nodig om achteraan te huppelen.

Citaat:
Zo'n misdaad is volgens mij stukken erger dan moord
omg... this is TWISTED ! De belgische vlag gaat boven een mensenleven. Zo ziek ben ik als flamingant dus eens niet.

Mooi stelletje communisten zijn jullie. Het is me plots duidelijk dat er geen verschil is tussen jullie en de PVDA.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2004, 20:34   #400
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

carlos is al met zijn kiekens gaan slapen... of moet het licht uit om 21 u ?!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be