![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk fragment ik (btw) nog steeds niet gevonden heb op joetjoep na grondig en langdurig zoeken. Als de hr. Neirika anders zo goed zou willen zijn de link te plaatsen... Wat ik wel vond is hoe bovengenoemde (de hr. Neirika dus) denkt (en schrijft op dit eigenste forum) over Roma/ zigeuners. 😲 Tsjonge, over racisme èn hypocrisie gesproken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Minister-President
|
![]() Waarschijnlijk zullen ze het haar afraden om de gemoederen niet nog meer op te hitsen? Dat volkje is nogal enorm ontvlambaar; vele beslissingen houden daar rekening mee. Ten onrechte want een kind dat een woedeaanval krijgt omdat het zijn goesting niet krijgt, moet gestraft worden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Minister-President
|
![]() was dat een simulatie van een onthoofding dmv een touw? Of een oefening voor kinderen van kandidaat syriëgangers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Minister-President
|
![]() Dat laatste.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 |
Europees Commissaris
|
![]() En ze laten zich weer gaan.
Maar het zijn geen racisten... Echt niet hoor. Stik lekker in jullie frustraties. Jij vooral Maori. Ik wens je nog vele jaren hartvreten toe. En voor jouw soort zullen ze verdomd hard worden. Racistisch tuig van het laagste soort dat niet alleen vreemdelingen ontmenselijkt, maar ook nog eens een gigantische haat koestert tegen het establishment en de 95 procent die niet voor hun klootzakkerij te vinden zijn, en maar niet inziet dat ze zelf onderdeel van het probleem vormen. Ik gun het je van harte, jij verdient dat. En woeste reacties, man toch. Ik geef mijn reacties op eenzelfde rustige manier als altijd, met een drankje naast mijn I-phone of MacBook. Waarom zou ik me moeten opwinden? De frustraties komen duidelijk maar uit één immer verongelijkte hoek. Prettig verneukt weekend nog!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen jij bvb doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: een goede raad, drank en pillen gaan niet goed samen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 september 2015 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De iPhone en MacBook opmerking...waarom was dat nodig? Waarschijnlijk heb je een goeie uitleg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Minister-President
|
![]() Volgens mij is hij de enige die gefrustreerd is. Zwaar gefrustreerd. En grof maar dat vergeef ik hem want hij kan en weet niet beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb er dus niet veel last van...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 september 2015 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeg maar...ik bedenk hier juist...runny shit is not good.....probeer eens Imodium en als dat niet helpt Tena Lady.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 12 september 2015 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, uw bericht was van een nietszeggende algemeenheid. Misschien moet u zich in het vervolg iets duidelijker verwoorden. Dat kan helpen. Ook om ernstig te worden genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, u draait de chronologie van de feiten een beetje door elkaar. En dan druk ik me nog eufemistisch uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, natuurlijk, al die VB'ers waarvan de zolder vol ligt met wapens om bij de eerste de beste gelegenheid boven te halen en alle moslims neer te maaien. Menslief, hoe kan iemand als u toch zo verward zijn geraakt en zo verdwaald in de eigen fantasiewereld. U bent echt wel voer voor een hele buslading professoren in de psychologie.
|
![]() |
![]() |