Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2018, 02:49   #381
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
https://www.facebook.com/10461114902...7239143194903/

België op plaats twee belastingheffen in de EU. Alleen FR heft meer belastingen.
Als we de vlaamse regering afschaffen sparen we weer wat geld uit.

Schaalvoordeel enzo....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 07:21   #382
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Nee niks anderen betalen. We betalen in BE al teveel, we krijgen er echter veel minder voor terug dan in de buurlanden.
Klopt, we steken er boven uit en het wordt alsmaar erger directe belastingen zouden ze ietsje pietsje verlagen voor de show maar de indirecte verhogen alsmaar.

Nu weer dat; https://www.hln.be/de-krant/de-keerz...slag~aa10d9b5/ dan een vliegtaks en we zijn weer weg.
Oud 29 november 2018, 07:50   #383
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Als we de vlaamse regering afschaffen sparen we weer wat geld uit.

Schaalvoordeel enzo....
ik heb daar geen probleem mee hoor, 1 regering, 1 burger 1 stem, geen pariteiten, geen taalgroepmeerderheden meer en we zijn vertrokken!

1 Kamer, geen Senaat en pakweg 40 parlementsleden voor heel t land.

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 november 2018 om 07:52.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 07:50   #384
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Rekent u alles? De tijd naar de luchthaven? De tijd die u doorbrengt als wachtend op de luchthaven?
Uiteraard.

Ik moet ook naar Brussel of Rijsel om de TGV te nemen. In Parijs moet men via de metro van het ene station naar het andere. Dit neemt ook tijd in beslag.

Vliegen naar London zou ik nooit meer doen, daar is de Eurostar veel beter geschikt.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 08:14   #385
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Nee niks anderen betalen. We betalen in BE al teveel, we krijgen er echter veel minder voor terug dan in de buurlanden.
QED
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 08:21   #386
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet juist. In Nederland worden bepaalde kleine lijnen door private partners met heel veel succes uitgebaat.

In het VK was het begin inderdaad geen succes. Sedertdien stijgt het aantal reiziger enorm sterk, worden er eens gesloten lijnen weer geopend, enzovoort.
In Nederland worden bepaalde lijnen door private ondernemingen uitgebaat maar zonder tevredenheid v.d. reizigers.
Wij kennen mensen wiens dochter in Engeland woont. Ze gaan er meerdere keren per jaar naartoe & omgekeerd. Er zijn inderdaad relatief veel reizigers maar de stiptheid v.d. treinen is nog triestiger dan bij ons.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 08:26   #387
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Uiteraard.

Ik moet ook naar Brussel of Rijsel om de TGV te nemen. In Parijs moet men via de metro van het ene station naar het andere. Dit neemt ook tijd in beslag.

Vliegen naar London zou ik nooit meer doen, daar is de Eurostar veel beter geschikt.
Deze zomer moest ik in Parijs van de Gare du Nord naar de Gare Montparnasse. Ik had hiervoor bijna 50 minuten tijd. Toen ik aankwam in het station van Montparnasse was het een drukte van jewelste. Ik had nauwelijks enkele minuten over om m'n aansluiting te nemen.
Oud 29 november 2018, 09:28   #388
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
QED
geen fan van De Grauwe, maar hier haalt hij wel de essentie aan.

investeringen niet mogen afschrijven over de werkelijke levensduur is economische waanzin.
en wellicht de oorzaak van de wrevel van vandaag, van Griekenland tot Zweden.

Citaat:
De Grauwe: "Van Europa moeten we investeren in groenere toekomst, maar kost is voor belastingbetaler van vandaag"
Van Europa moeten we massaal investeren om in 2050 klimaatneutraal te zijn, maar van datzelfde Europa mogen landen de schulden om die investeringen te financieren niet spreiden over meerdere jaren en dat schrikt landen af. Dat zegt professor Paul De Grauwe van de London School of Economics in "De wereld vandaag" op Radio 1.

Kevin Calluy

wo 28 nov 19:42

Vandaag raakten de details bekend van een ambitieus Europees klimaatplan. Europa schuift 7 pijlers naar voren om tegen 2050 klimaatneutraal te worden: het mikt daarvoor onder meer op energie-efficiëntie, onder andere in gebouwen, op hernieuwbare energie en elektriciteit als energiebron, en op technieken om CO2 op te slaan.

1,5 graad Celsius
De 7 wegen die Europa wil om klimaatneutraal te worden: van energie-efficiëntie over elektriciteit tot CO2-opslag
Update wo 28 nov 15:01
"Ik ben voorstander van het plan", verduidelijkt professor De Grauwe. "Daarin staat dat we enorm moeten investeren om energie te besparen en alternatieven te zoeken om de CO2-uitstoot drastisch te verminderen. Wie kan daar tegen zijn?"

"Maar ik zie een grote inconsistentie, want datzelfde Europa legt budgettaire regels op die overheden ontmoedigen om publieke investeringen te doen. Als een land een grote publieke investering wil doen, zoals bijvoorbeeld de Oosterweelverbinding in Antwerpen, dan moet de volledige kost gedragen worden in het jaar waarin de investering start en dat kan niet. Dat is een absurde regel."

Het Europese dogma is: de belastingschuld moet absoluut naar beneden
"De maatschappelijke opbrengst of baten van zulke projecten zijn voor de toekomst, maar de kosten zijn wel vandaag voor de belastingbetaler en daar willen politici natuurlijk niet van weten", legt De Grauwe verder uit.
"Ik ben er een beetje door gedeprimeerd dat men niet bereid is om iets te veranderen aan die regel. Het dogma is: de overheidsschuld moet absoluut naar beneden, maar je mag niet alleen naar de schulden kijken. Als een land meer produceert, dan mogen daar meer schulden tegenover staan."

"Hoe we het nu moeten doen, zal het heel moeilijk zijn. We moeten investeren in alternatieven, maar de kost moet vandaag gedragen worden. De belastingen moeten dus naar omhoog, de sociale zekerheid kalft af en mensen komen op straat te staan."
Oud 29 november 2018, 09:43   #389
Tavek
Banneling

Standaard

Probleem is dat je dan een apart vehikel moet oprichten dat je volpropt met schulden, maar ook met opbrengsten nadien om die schulden in te lossen.

Haalbaar, maar hebben de politici de durf en de visie om dit aan te kunnen ?

Geld is goedkoop nu....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 09:44   #390
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Gilets jaunes - Bijkomende luiken

Les “gilets jaunes”.
donderdag 29 november 2018 - Opinies

‘Macronisme was magnifiek, maar het heeft gefaald.’

Macrons koets is in een pompoen veranderd

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181128_03994824

Zij die denken dat dit alleen maar een verzameling is van misnoegde over brandstoffen en van verbanning van bepaald typen voertuigen, vergissen zich.
Het gaat meer over een “ras le bol” of “genoeg is genoeg”.
Michel 1 heeft de boodschap nog niet begrepen en zal die ook niet behandelen zolang de Belgische “gilets jaunes” met zo weinig zijn. Net alsof dat iedereen in België tevreden is. Ook deze die zelfmoord plegen of deze die anti –depressieve middelen slikken. Zonder dat er een diepgaand onderzoek is over, waarom? Heeft het te maken met de privé sfeer, werk, publiek, overheid, justitie, onrechtvaardigheid?

Gilets jaunes: les accises sur le diesel vont continuer ?* augmenter, affirme Charles Michel

Les manifestations se poursuivent.
Mis en ligne le 23/11/2018 ?* 09:08

https://www.lesoir.be/191666/article...ffirme-charles

Dat er vandaag een inhaalmanoeuvre zou moeten gebeuren voor het klimaat omdat jullie “politiek” er voordien geen tijd, visie, geld voor vrijgemaakt hebben is te veel van het goede (lees het slechte).
Diesel-benzine - Terwijl dat sommigen dan weer het volgende stellen

"Ne bannissons pas le diesel ?* Bruxelles" explique le patron de la Fédération pétrolière belge

Abonnés Laurent Lambrecht Publié le jeudi 29 novembre 2018 ?* 06h38 - Mis ?* jour le jeudi 29 novembre 2018 ?* 07h46

http://www.lalibre.be/economie/auto/...70e3d2f6f541f8

Daarom stel ik aan de forumbezoekers om er een paar luiken aan toe te voegen.

In sectoren en onderwerpen waar dat zij zelf ontevreden zijn.
Welke(bijkomende frustraties hebben wij tegenover de “overheden/instellingen/leiders/werkgevers enzovoort?
Dit is o.a. een onderwerp dat ik er zou aan toevoegen, omdat wij naar mijn mening dit soort onderzoeken moeten tegenhouden:

Le "forçage génétique", la technique qui divise la communauté scientifique

Abonnés Gilles Toussaint Publié le mercredi 28 novembre 2018 ?* 18h37 - Mis ?* jour le mercredi 28 novembre 2018 ?* 19h18

http://www.lalibre.be/actu/sciences-...70e3d2f6f5063e

À partir du 1er janvier, vos timbres seront plus chers

Belga Publié le mercredi 28 novembre 2018 ?* 18h09 - Mis ?* jour le mercredi 28 novembre 2018 ?* 18h14
http://www.dhnet.be/actu/belgique/a-...70fdc91baf6880

Vanaf 1 januari worden alle postzegels veel duurder

Gisteren om 18:39 door svg | Bron: Belga
http://www.standaard.be/cnt/dmf20181128_03994148

Het is niet met argumenten hard te maken waarom men de Belgische posterijen is gaan privatiseren en zeker het gedeelte “Belgische postzegels”.

Net zoals bij het “gemeentekrediet-Dexia-Belfius dit met onze “kunstcollecties gebeurde. Dit is te veel van het goede (lees het slechte).

Dus dit luik –privatiseren van eigendomen van de Natie wil ik er zeker aan toevoegen.
Verder de opwarming van de aarde tegengaan wil ik er graag ook aan toevoegen:
Het is niet met de Groene alleen of met hun Europa die er nooit voldoende rekening mee hebben gehouden, wij onze aarde, ons leven gaan kunnen herstellen.
Bij hen gaat het alleen maar over de verkiezingen die er aankomen. Plus dat hun EU praat over 2050.
Waarom zouden wij ‘gilets jaunes” die vandaag willen reageren nog 32 jaar wachten. Net alsof dat onze aarde nog over zoveel tijd beschikt.
Het is duidelij dat hun EU – EVP-ALDE de macht niet uit handen wil geven en haar lobby’s tot in 2050 wil blijven plezieren.

De 7 wegen die Europa wil om klimaatneutraal te worden: van energie-efficiëntie over elektriciteit tot CO2-opslag

Europa schuift 7 pijlers naar voren om tegen 2050 klimaatneutraal te worden

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11...s-klimaatplan/

Verder stel ik mij de vraag of het aanduiden van delegaties om de overheid te bezoeken wel een goed idee is? Als het in die richting kan het niet dat die delegaties uit de eerste de beste zou gaan bestaan. Is het op dat ogenblik niet wenselijk dat men zou denken aan een systeem” zoals “ PODEMOS” met stedelijke samengestelde delegaties en een A.V. Die vervolgens zou kunnen leiden naar e oprichting van een vertegenwoordiging in de Assemblée?
Het kan volgens mij niet dat er vandaag uit de landsbeweging willekeur een vertegenwoordiging zou komen.

Des porte-parole des «gilets jaunes» annoncent qu’ils seront reçus par Edouard Philippe vendredi

Deux membres de cette délégation ont déj?* été reçu mardi par le ministre français de la Transition écologique.

Mis en ligne le 29/11/2018 ?* 07:27

https://www.lesoir.be/192750/article...us-par-edouard

Ondertussen kwam er tegenovergesteld nieuws binnen, ik laat mijn opmerking toch staan voor in het geval.

’Gele hesjes’ slaan uitnodiging premier af
Updated Gisteren, 22:08
Gisteren, 22:07 in BUITENLAND

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2854...medium=organic

BREAKING LAATSTE NIEUWS: GELE HESJES ZULLEN UITNODIGING VAN RUTTE ‘OM TE KOMEN PRATEN’ AFSLAAN -NET ALS ONZE VRIENDEN IN FRANKRIJK
Geplaatst in: pedofilie, politiek op: 28 november Auteur: m k

https://revolutionaironline.com/brea...-in-frankrijk/

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 29 november 2018 om 09:47.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 09:49   #391
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Probleem is dat je dan een apart vehikel moet oprichten dat je volpropt met schulden, maar ook met opbrengsten nadien om die schulden in te lossen.

Haalbaar, maar hebben de politici de durf en de visie om dit aan te kunnen ?

Geld is goedkoop nu....
wat moet gecontroleerd worden is of de overheden idd voldoende maatregelen treffen om die schulden ook af te betalen.

maar het EU systeem zoals het nu is ... verplicht landen de investeringen volledig in kost te nemen tijdens de duur van de bouw, niet van de levensduur.

als een land twee jaar lang aan een brug bouwt, komt die op twee jaar volledig in kost, terwijl die daar 30 jaar staat (als t een beetje mee zit) ... dat is toch een complete rem op alle investeringen???
mocht de privé zo moeten werken, dan werd er ook niet meer geinvesteerd ...
Oud 29 november 2018, 09:55   #392
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Michele heeft op dit forum al heel veel bronnen aangehaald waaruit blijkt dat de uitstoot van dieselmotoren niet onschadelijk is.
Waar beweer ik iets anders?
De Zwitsers berekenen de schadelijkheid van alle producten in UBP (UmweltBelastungsPunkte) - een gewogen gemiddelde van alle schadelijke effecten. Een gewogen gemiddelde is natuurlijk altijd subjectief (hoe tel je watervervuiling, CO2 uitsttoot en fijn stof op?), maar wel wetenschappelijk gefundeerd:

Citaat:
Dieselauto 198
Benzineauto 221
E-auto 163
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 10:01   #393
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
https://www.facebook.com/10461114902...7239143194903/

België op plaats twee belastingheffen in de EU. Alleen FR heft meer belastingen.
+ De verhouding v.d. belastingen t.o.v. het BBP was 47,3% vorig jaar.
In 2016 was dat 46,7%.
De koopkracht is gedaald.
Oud 29 november 2018, 10:14   #394
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
geen fan van De Grauwe, maar hier haalt hij wel de essentie aan.

investeringen niet mogen afschrijven over de werkelijke levensduur is economische waanzin.
en wellicht de oorzaak van de wrevel van vandaag, van Griekenland tot Zweden.
Want gele hesjes hebben door wat investeringen vs afschrijvingen zijn, en willen eigenlijk dat aankaarten... Right...
Gele hesjes willen gewoon dat alles bij het oude blijft, idealitair dat alles zoals vroeger blijft waar de naft/diesel goedkoper waren, en als het klimaat al belangrijk is, dan moeten anderen daar voor betalen.

Citaat:
wat moet gecontroleerd worden is of de overheden idd voldoende maatregelen treffen om die schulden ook af te betalen.

maar het EU systeem zoals het nu is ... verplicht landen de investeringen volledig in kost te nemen tijdens de duur van de bouw, niet van de levensduur.

als een land twee jaar lang aan een brug bouwt, komt die op twee jaar volledig in kost, terwijl die daar 30 jaar staat (als t een beetje mee zit) ... dat is toch een complete rem op alle investeringen???
mocht de privé zo moeten werken, dan werd er ook niet meer geinvesteerd ...
De privé werkt ook zo. Of dacht je dat leveranciers pas volledig betaald zijn op het einde van de levensduur? Bedrijven betalen de kost van een investering net zozeer dadelijk vanuit hun cashflow/lening. Ze nemen die cash out niet op in de jaarresultaten, maar wel in de balansen en nadien via afschrijvingen en afbetalingen van leningen komen wel degelijk mee in de jaarrekeningen.

Wat de Grauwe wil doen is een (groot) stuk van de kost ver de toekomst in duwen. Daar kan je kostelijke vehikels voor opzetten, maar dan ga je ook een politiek nodig hebben die een deftig beleid kan voeren voor +50 jaar. Will never happen...
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 10:18   #395
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Les “gilets jaunes”.
donderdag 29 november 2018 - Opinies

‘Macronisme was magnifiek, maar het heeft gefaald.’

Macrons koets is in een pompoen veranderd

http://www.standaard.be/cnt/dmf20181128_03994824

Zij die denken dat dit alleen maar een verzameling is van misnoegde over brandstoffen en van verbanning van bepaald typen voertuigen, vergissen zich.
Het gaat meer over een “ras le bol” of “genoeg is genoeg”.
Michel 1 heeft de boodschap nog niet begrepen en zal die ook niet behandelen zolang de Belgische “gilets jaunes” met zo weinig zijn. Net alsof dat iedereen in België tevreden is. Ook deze die zelfmoord plegen of deze die anti –depressieve middelen slikken. Zonder dat er een diepgaand onderzoek is over, waarom? Heeft het te maken met de privé sfeer, werk, publiek, overheid, justitie, onrechtvaardigheid?

Gilets jaunes: les accises sur le diesel vont continuer ?* augmenter, affirme Charles Michel

Les manifestations se poursuivent.
Mis en ligne le 23/11/2018 ?* 09:08

https://www.lesoir.be/191666/article...ffirme-charles

...
...

Des porte-parole des «gilets jaunes» annoncent qu’ils seront reçus par Edouard Philippe vendredi

Deux membres de cette délégation ont déj?* été reçu mardi par le ministre français de la Transition écologique.

Mis en ligne le 29/11/2018 ?* 07:27

https://www.lesoir.be/192750/article...us-par-edouard

Ondertussen kwam er tegenovergesteld nieuws binnen, ik laat mijn opmerking toch staan voor in het geval.

’Gele hesjes’ slaan uitnodiging premier af
Updated Gisteren, 22:08
Gisteren, 22:07 in BUITENLAND

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2854...medium=organic

BREAKING LAATSTE NIEUWS: GELE HESJES ZULLEN UITNODIGING VAN RUTTE ‘OM TE KOMEN PRATEN’ AFSLAAN -NET ALS ONZE VRIENDEN IN FRANKRIJK
Geplaatst in: pedofilie, politiek op: 28 november Auteur: m k

https://revolutionaironline.com/brea...-in-frankrijk/
De Gele hesjes strijden voor de algemene verlaging van allerlei (verdoken) belastingen.
Wie is daar tegen ?
De belastingdruk in Belgie is in 2017 gestegen met bijna 1% t.o.v. 2016.
Jan Modaal wordt financieel gewurgd.
Komt erbij dat de politiekers een hangmat hebben gemaakt voor zichzelf met decadente uittredingsvergoedingen.
Wie is daarvoor ?
Oud 29 november 2018, 10:37   #396
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Want gele hesjes hebben door wat investeringen vs afschrijvingen zijn, en willen eigenlijk dat aankaarten... Right...
Gele hesjes willen gewoon dat alles bij het oude blijft, idealitair dat alles zoals vroeger blijft waar de naft/diesel goedkoper waren, en als het klimaat al belangrijk is, dan moeten anderen daar voor betalen.

De privé werkt ook zo. Of dacht je dat leveranciers pas volledig betaald zijn op het einde van de levensduur? Bedrijven betalen de kost van een investering net zozeer dadelijk vanuit hun cashflow/lening. Ze nemen die cash out niet op in de jaarresultaten, maar wel in de balansen en nadien via afschrijvingen en afbetalingen van leningen komen wel degelijk mee in de jaarrekeningen.

Wat de Grauwe wil doen is een (groot) stuk van de kost ver de toekomst in duwen. Daar kan je kostelijke vehikels voor opzetten, maar dan ga je ook een politiek nodig hebben die een deftig beleid kan voeren voor +50 jaar. Will never happen...
lol

privé schuift wel degelijk de kost van een investering dmv afschrijving naar de toekomst en dat is maar normaal ook. moment van uitbetaling heeft daar geen zak mee te maken en heeft geen enkele invloed op uw bedrijfsresultaat

terwijl de EU met een kassaboekhouding werkt, dat is net wat ook De Grauwe aankaart.
Oud 29 november 2018, 10:39   #397
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De Gele hesjes strijden voor de algemene verlaging van allerlei (verdoken) belastingen.
Wie is daar tegen ?
Komt erbij dat de politiekers een hangmat hebben gemaakt voor zichzelf met decadente uittredingsvergoedingen.
Wie is daarvoor ?
Zo denk ik er ook over.
Dit land genereert meerwaardes genoeg om rijk te zijn maar we zijn arm door de onkunde en grabbelpolitiek van de overheid.
Oud 29 november 2018, 10:43   #398
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Zo denk ik er ook over.
Dit land genereert meerwaardes genoeg om rijk te zijn maar we zijn arm door de onkunde en grabbelpolitiek van de overheid.
²
Oud 29 november 2018, 10:44   #399
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wie is daar tegen ?
Wie is daarvoor ?
Akkoord dat de Belgische politici, in vergelijking met die uit de andere Europese
staten, zichzelf al te royaal bediend hebben. Daar mag gerust flink wat af.

Maar na de alarmerende berichten, zowel vanuit de UNO als vanuit de Europese
Commissie zullen er in de relatief nabije toekomst nog veel hardere en financieel nijpender maatregelen moeten getroffen worden als we willen vermijden dat deze planeet helemaal naar de verdoemenis gaat. Wat gaat het gelehesjes-gezelschap dan doen? De eerstvolgende keiharde maatregel die ik zie gebeuren is een ferme belasting op kerosine en het drastisch inkrimpen van de luchtvaart. Het zal gedaan zijn met, tot drie maal toe per jaar, met de kont in het warme zand van de Club-Med landen (of een heel stuk verder nog zoals Thailand, Bali enz.) te gaan liggen. Wie per se de toerist wil uithangen zal zich moeten tevreden stellen met het opzetten van een virtual reality-bril en thuis blijven. Er stapelen zich donkere wolken op aan de horizon van de toeristische sector. Nu ja, in veel steden in de betrokken regio's zal er een zucht van verlichting worden geslaakt. In veel cultuurhistorische steden vluchten de autochtone inwoners omdat ze de verstikkende drukte kotsbeu zijn. De voorbije tien jaar is zowat 30% van de Venetianen uit de stad weggetrokken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2018, 10:47   #400
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
lol

privé schuift wel degelijk de kost van een investering dmv afschrijving naar de toekomst en dat is maar normaal ook. moment van uitbetaling heeft daar geen zak mee te maken en heeft geen enkele invloed op uw bedrijfsresultaat

terwijl de EU met een kassaboekhouding werkt, dat is net wat ook De Grauwe aankaart.
Als ik al iets positiefs zie aan Straatsburg is het omdat ze de staatsfinanciën van de lidstaten in de gaten houden.
Idere clojo kan vandaag aan de macht komen, zie nu weer Italië.
Voor diegenen die wel een degelijke opleiding gekregen hebben is het maar de vraag hoe ze er met omgaan, in eigenbelang of algemeen belang?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be