![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je hier gelijk in hebt. Wel lekker hypocriet. Je mag lekker verder de genocide in congo gaan ontkennen, maar die van de nazis ontkennen mag dan weer niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Minister-President
|
![]() Wettelijk, maar daar ga je niet voor gestraft worden lijkt me. Voor zijn ontkenning van de congo kan hij wel gestraft worden lijkt me.
![]() |
#384 |
Minister-President
|
![]() En goed voor de natuur, mag dat?
![]() |
#385 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens welke wet dan wel ??
![]() |
#386 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van wiki: Citaat:
Dat trouwens geen gelukte genocide is, gezien het aan de basis ligt van de macht van het huidige Joodse volk, en het ontstaan van hun staat. Ik denk trouwens dat geen enkele gelukte genocide enige negatiewet zal krijgen, vermits er dan geen enkele verdediger van dat volk meer leeft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Minister-President
|
![]() Even opgezocht en je hebt gelijk. Enkel holocaust staat in de wetgeving.
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij trouwens af of het verboden is om de Holocaust te overdrijven. Stel dat ik beweer dat er 8 miljard slachtoffers waren. Is dat onwettelijk ?
Kan ik mij verschuilen achter Harrie Christus' microwezentjes als men zegt dat ik het belachelijk wil maken ? Dat er wel degelijk meer dan 8 miljard microwezentjes werden afgemaakt in de kampen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet alle ontkenningen van bewezen genocides (bvb de Armeense) strafbaar stellen. Ofwel geen enkele. Dat lijkt me de evidentie zelf.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genocide is de zin zelf van het leven, als dusdanig kan men moeilijk universeel genocides als "slecht" beschouwen. Maar als men 1 enkele genocide als "absoluut abject" gaat beschouwen, de Ueber-genocide, en alle anderen als Unter-genociden gaat behandelen, dan hebben we wel degelijk een "anker van het slechte". Van daaruit kan men dan, via vlaggetjes, en verklarinkjes, en dergelijke meer, selectief zekere politieke tegenstanders stigmatiseren. DAAROM moet 1 en slechts 1 genocide als "uitzonderlijk" in een wet beschouwd worden. Ook al had die genocide voor het volk dat zijn slachtoffer was, uiteindelijk enorm veel voordelen. Of juist daarom, misschien. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 augustus 2019 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij moet er geen enkele ontkenning strafbaar gesteld worden. Als iemand zich grenzeloos belachelijk wil maken, zoals jij in het geval van Congo, dan moet dat kunnen. Dan weten we meteen ook welk vlees we in de kuip hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom? Heel eenvoudig : die Gedanken sind frei. Alleen is het wel zo dat men door deze ontkenning mensen echt kan kwetsen. U zal maar in Buchenwald of Dora gezeten hebben. Het is bijna hetzelfde als te zeggen: “Auschwitz?? Dat was een soort Club Méditerranée. Daar was zelfs een zwembad!” Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 augustus 2019 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet geen enkele mening strafbaar stellen, er moet vrije meningsuiting zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al diegenen die tijdens de eerste tien jaar na de oorlog in Buchenwald verschwunden zijn, die mag je gerust ontkennen.
![]() |
![]() |