![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" We verdrinken in politieke correctheid en verslikken ons in de vrijheid van godsdienst " ….Oh, So true….. ![]()
![]() |
![]() |
#382 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() Op de franstalige TV lieten ze deze middag doorschemeren dat een 'objectief' onderzoek op verzoek van de advokaat van de familie vaststelde dat de politieberichtgeving vol leugens zit en dat er zelfs druk zou uitgeoefend zijn vanuit de politie op een getuigen om de politie naar de mond te praten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is bij verkeersongelukken en wordt aanvaard als bijkomstig duidende bewijslast, dacht ik Wordt het ook aanvaard, en in hetzelfde gewicht, bij een conflict tussen verdachte en flikken ? Ik dacht het niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het dient als bijkomend Want bv zonder enige verder duiding gaat zo'n beeld de rechter niet vertellen dat het kruispunt X was waar geen voorrang van rechts gold ...dan moeten die borden er ook allemaal opstaan ed Het is bijkomend Laatst gewijzigd door praha : 20 april 2020 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me eens hoe de rechter precies weet wat ik daar zei over die getuigenis ?...dat die vals zou zijn Neen dat weet ie niet...hij kan enkel vaststellen dat de hele verdere opbouw aan bewijslast berust op 1 ding wat redelijk los zand is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruine mannen slecht. Rechters goed. Ofzoiets?
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uit de OP:
“En wanneer tientallen jongeren zich zo opnieuw tegen de politie keren is er iets anders aan de hand. Een vertrouwensbreuk. Afstand. Onbegrip. En zelfs regelrechte haat. Aan beide kanten. Want daar zitten ze in Kuregem in. In kampen. En zijn die rellen dan niet voor sommigen eerder een schreeuw tot aandacht?” Ik vind dat muilentrekker Pascal Smets zelf eens een politie-uniform moet aantrekken en met een combi mee ’n weekendje op patrouille gaan, kwestie van wat antwoorden te krijgen op z'n vragen. Zo kan 'm - uit eerste hand - zelf eens aan den lijve te ondervinden ‘dat er iets anders aan de hand is’. Onnozel ventje.
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel straf van Smets als homo, om het zo op te nemen voor schoelies die zo anti homorechten zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islamieten zijn ook een belangrijk onderdeel van zijn kiesvee
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() Ze geven er geen snars om dat de sossen wel of niet voor homo's zijn, binnenkort zijn zijzelf met de hulp van diezelfde sossen aan de macht en dan zullen ze wel anders pijpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk hé ik geef die man helemaal geen gelijk. Maar je komt normaliter op voor rechten/belangen voor iedereen...gij ziet dat duidelijk anders Dus _in zijn verhelderend licht ![]() Doet me denken aan die anekdote met die advocaat voor een notoir KKK-lid Laatst gewijzigd door praha : 21 april 2020 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is me toch watte met die rechtslechties Die fabel doet ook al zolang de ronde Ik ken verdomme méér allochtonen die stemmen op de cd&v ( om toch maar iets religieus-etisch te stemmen ) en voor het vb vanwege net dezelfde redenering als de gemiddelde vb-er : eigen sociale zekerheid eerst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele sos die voor een open-grenzen beleid is...dat is enkel een gepolariseerd beeld dat net opgeworpen wordt door de alt-rechterzijde Wat wel is : er is asiel En op een vb na is er niemand die dat in vraag stelt zowel langs linker als rechterzijde Komt daarboven op nog dat als ze hier ooit aan de macht geraken met hunnen brol dat gaat zijn omdat de rechtstaat fameus uitgehold is door rechts Jullie zijn de lui die vinden dat zolang het 'democratisch' 50% +1 beslist wordt elke basis spelregel mag en kan gewijzigd worden Laatst gewijzigd door praha : 21 april 2020 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |