![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, je hebt een bron en 't is alweer niet wel...
Misschien kan je het ook vinden op je smartphone... Laatst gewijzigd door Boduo : 27 december 2020 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wie ligt daar nu eigenlijk? De feestgangers? Hun oudere familieleden? Andere ouderen die ze in gezicht gespuwd hebben? Toevallige winkelbezoekers die achter de feestvierders aan de kassa stonden? Komaan boduo... jij beweert dat het door de lockdownfeestjes komt dat het ziekenhuis nu vol ligt, dan neem ik aan dat je daar gegevens over hebt en het ook kan aantonen. Zoniet, dan zijn het vermoedens of is het van horen zeggen.. Ook goed hé.. daar niet van. Maar het is wel eens zo beleefd als jij gewoon je bron zou meedelen in plaats van anderen er te laten naar zoeken.. En euhm.. ik heb geen smartphone.. ![]() Maar goed, ik ben ook niet compleet debiel, dus heb toch even wat opgezocht.. blijkt dat de bezoekers aan het St.Lucas ziekenhuis het virus daar binnenbrachten.. nou nou.. ik zou denken dat je mensen in het ziekenhuis (=zwakkeren) niet zou willen besmetten en er dus uit de buurt van blijft. 't Is te zeggen, dat zou ik doen, uit respect voor die zwakkeren & het zorgpersoneel. Solidariteit en van die shit.. ![]() Nog niet gelezen hoe die bezoekers aan het virus kwamen.. er staat nergens iets over lockdownfeestjes..... 'k zal het nog wel vinden en je mag uiteraard helpen zoeken hoor.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En uwe zak blaast ge zelf maar op, daar kom ik niet bij helpen. Er zijn grenzen aan solidariteit.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lockdown feestjes waren de druppel die het vat deden overlopen. het personeel raakt ontmoedigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw samenzweringsachtige stelling maakt niet de minste indruk op mij. Ze is gewoon fake.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt mijn heksie perfeksie ook om de drie dagen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou anders wel eens vreselijk kunnen zijn, he, dat je hebt staan juichen voor het Nieuwe Regime, en dood zal zijn voor er ooit nog eens wat Ancien Regime vrijheid zou terugkomen, zoals "gezellig met vrienden samenkomen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Want ? Heb jij al eens gehoord van enig plan om ooit al die "maatregelen" weg te doen zonder "voorwaarden" ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 28 december 2020 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat, één keer corona grotendeels geschiedenis zal zijn, het normale leven zich volledig weer zal herpakken. Misschien zullen er enkele kleine praktijken overleven - minder handen schudden, hier en daar mondmaskers nog verplicht, landen vermijden waar nog opstoten zijn e.d. - maar dat zal het dan ook zijn. Er is geen reden om stasi-praktijken te voorspellen op lange termijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch is het goed dat er paranoïde burgers bestaan, zo vermindert de kans dat stasi-praktijken werkelijkheid worden. Ik bezie het als een soort afweersysteem van de samenleving.
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 december 2020 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien het apatische, volgzame en kritiekloze gedrag van, laten we zeggen, tweederde van de bevolking is er juist ALLE reden om bezorgd te zijn voor een vorm van autocratisch regime met méér controle en minder vrijheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele politieke partij die iets in die zin van plan is. Allen willen terug naar de situatie van vóór 2020, en het liefst zo snel mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn vroegere 'normale leven' ging ik hier in de buurt af en toe iets drinken in café's die nu failliet zijn en wellicht nooit meer zullen terugkomen (ook al heeft de eigenaar/zaakvoerder nog geen zelfmoord gepleegd). In mijn vroegere 'normale leven' maakte haast niemand er een punt van mij bij wijze van begroeting een hand te geven. En véél mensen kregen graag een knuffel bij wijze van afscheid. Nu zijn er nog een tweetal die zo'n lichamelijk contact aanvaardbaar vinden, en van de op het paranoïde af bang gemaakte anderen in m'n omgeving zie ik er niet veel terug keren naar het 'oude normaal' ![]() Ik hou het voorlopig hierbij.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tweederde v.d. bevolking heeft het goed en is tevreden met wat ze heeft. ze heeft weinig ambitie om nog méér te willen. |
|
![]() |
![]() |