![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen idee hoe dit juist zou werken en beweer dus niet dat het zo zal gegaan zijn, maar ik wens er maar even op te duiden dat er waarschijnlijk wel een perfect rationele verklaring zal bestaan voor wat er 2000jaar geleden is gebeurd. (want het spijt mij zeer, maar in bevruchting door God geloof ik niet echt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Dies"]
Citaat:
Je zal bij mama met zwaardere argumenten moeten komen om je zwangerschap te verklaren hoor!
![]() |
![]() |
#383 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jozef was cocu.
![]() |
#384 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daar hebben we de oplossing voor het homo-adoptie vraagstuk. Mijn interpretatie van 'maagd' Maria houdt in dat het meisje een zuivere ziel had. Trouw, gelovig, liefde voor haar man en familie etc etc.. enfin, een net meisje. Laat ons zeggen; een maagdelijk strafblad voor degenen die dat beter begrijpen ![]() Je kan zoon van God toch niet uit een of andere slet geboren laten worden!? |
|
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#386 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#387 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#388 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#389 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dan ben jij toch niet wie je dacht te zijn. |
||||
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#391 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#392 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Staaf, wanneer het aankomt op "iemand te beledigen" en "op de boodschapper schieten" doet van den Berghe ook z'n best hoor. Het liefst begint hij te zeveren over eventuele schrijffouten, wanneer z'n inhoudelijke argumenten opgebruikt zijn. En aangezien het hier nu toch gaat over al dan niet "ne slimme" zijn en al dan niet "deugen", hier mijn bevinding: Als je voor extreem rechts bent, bent ge gene slimme. Bent ge tòch ne slimme én ge bent voor extreem rechts, wel dan deugt ge niet als mens. Voila. Beweren dat ge intelligent bent en tegelijkertijd geloven dat het VB dé oplossing is. ![]() Van den Berghe is het typische voorbeeld van iemand die veel kennis bezit, maar er meer schade mee aanricht dan goed mee doet. Op een ander topic riep hij "fout" tegen iemand, gewoon omdat het woord bombardementen verkeerdelijk was gebruikt. Had niets met de discussie te maken, maar toch altijd het Pietje Precies willen uithangen. Zo graag mensen wijzen op pietluttige foutjes, zo graag zich elitair opstellen tav anderen, dat moet een onderwijzer zijn. En ik zeg niet dat alle onderwijzers zo zijn, maar als je zo'n type tegenkomt is het wél dikwijls een onderwijzer. En ge moet niet doen alsof ge nog een jonge bent van den Berghe , want dat ben je niet. Daarvoor hoef ik u niet te kennen. U heeft dat zelf al meermaals in verleden postings laten blijken door te refereren naar bepaalde tijden waarin U al geboren was. En btw, uw "eerste en belangrijkste" taak is NIET de leerlingen te leren DENKEN. Dat doen ze wel voor zichzelf. Of geeft u les aan kleuters, misschien? Uw taak is kennis overbrengen. HOE ze die dan gebruiken, dat is hun zaak. Uw kennis die u overdraagt, kunnen dan eventueel zorgen dat uw leerlingen anders gaan DENKEN over bepaalde dingen. Maar ik ken uw soort hoor. U wil liever eerst de jeugd op een bepaalde manier doen DENKEN(indoctrineren) en ze pas daarna kennis overbrengen. Personen die mij kwamen vertellen "hoe" ik moet denken, daar had ik op m'n 14é al een hekel aan en dat is op m'n 38é nog steeds zo.
![]() |
#393 | ||||
|
![]() Citaat:
Het is ZEER belangrijk en niet moeilijk om aan scholieren de basis van de wetenschapsmethodologie bij te brengen. In die zin is het is een zeer belangrijke taak van het lerarencorps om scholieren te leren denken op onbevooroordeelde wijze zodat zij later niet vastgeroest raken in dogmas en oubolllige paradigmes. Als natuurlijk uw leerkracht zelf christelijke dogmas aanhangt en zelfs de levieten als argumentatie aanhaalt, dan moogt ge u vragen stellen bij die leraar zijn capaciteiten, en zijn neutraliteit. Dit wil echter geenszins zeggen dat Jan VDB niet op neutrale wijze lesgeeft en zoals een homo in de kast 's avonds stiekem zijn perverse sympathy voor extreem rechts uitleeft op computerforums ![]()
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Democratsteve&TomB
Desondanks blijf ik bij mijn opvatting dat we beter op de boodschap schieten dan op de boodschapper ongeacht zijn beroep, politieke overtuiging of toegeschreven intelligentie. Maar ik wil hier geen dwingende oekaze van maken hoor. Ga gerust uw gang, maar kijk eens op fora waar de identieke discussies als hier gevoerd worden, maar wel direct met persoonlijke aanvallen op posters en deelnemers verdergezet worden en bedenk dan eens waar het meeste plezier en info te rapen valt..............
![]() |
#395 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Jij bent" ofwel "Gij zijt" ofwel "U is" ofwel "U bent" Ik vind dat spelling wel meetelt in een debat. Het is een indicatie van de algemene vorming die uw opponent heeft genoten. Het heeft weinig zin om op niveau te discuteren met iemand die, afgaande op zijn spelling, de intelligentie heeft van een 10-jarige. PS. OTT staat voor "onvoltooid tegenwoordige tijd"
![]() |
#396 | ||
|
![]() Citaat:
Een perfecte spelling mag dan al mooi zijn, als de mens er achter zich verstaanbaar kan maken en volwassen is, dan telt zijn mening mee.
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#398 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|