![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Trouwens nogmaals, oxfam zegt zelf dat zijn ideeën haaks staan op die van het Vlaams Belang.
bon we nemen aan dat het Vlaams Belang extreem rechts is. Hoe noemt men dan een beweging die volledig aan de andere kant van dat vervloekte extreem rechts staat..... juist extreem links he. Want ze zeggen niet onze ideeën verschillen een klein beetje (centrum tot centrum links) neen ze zijn totaal tegengesteld in feite... dus kan dat niet anders dan extreem links zijn. En dan vraag ik mij af, nogmaals, wat is er dan erg aan het feit dat het VB oxfam extreem links noemt ? In feite zou ik, moest ik van oxfam zijn, zou ik het als een compliment opvatten dat het VB oxfam extreem links noemt. Dat wil zeggen dat het VB expliciet erkent dat oxfam niets met het VB te maken heeft. Zeg nu zelf als linkse kun je toch geen mooier compliment krijgen van het VB ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 25 januari 2005 om 09:45. |
![]() |
![]() |
#382 |
|
![]() Ik denk trouwens dat oxfam het veel erger zou vinden moest het VB oproepen om oxfam te steunen... dan zou er misschien hier iemand een forum openen met de titel : 'Is oxfam mantelorganisatie van het Vlaams Belang?'....
Dan zou oxfam zich wel heel erg haasten om zelf te verklaren dat ze links tot extreem links zijn en totaal geen uitstaans hebben met het VB...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#383 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rare kronkels hebt gij...als er geen klacht is dan is dat omdat er geen nut uit te halen valt. ...al eens aan gedacht dat er misschien niets aan te klagen valt...durven ze niet? Waarom niet? Ah ja omdat er geen nut is hahahha Allez vertel dan eens hoeveel klachten er tegen de sossen op die manier in de pipeline zitten (terechte klachten, maar die niet ingediend worden omdat niemand er het nut van inziet) pfff |
|
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#386 | |
|
![]() Citaat:
en je hoeft echt niet extreem-links te zijn om haaks tegenover het VB te staan. zie maar op dit forum: extreem-links, links, centrum en gematigd rechts worden hier door de VB-ers allemaal op het linkiewinkiehoopje gesmeten. bovendien kan de benaming extreem-links wel degelijk mensen afschrikken om giften te geven. |
|
![]() |
![]() |
#387 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Of wie ga je nog uitsluiten van hulp te geven : mag de VS nog geld geven omwille van Bush, mogen de Moslimlanden nog geld geven omwille van het terrorisme, mag u wel nog geld geven omwille van één of andere reden, ... Slachtofferhulp moet volledig los staan van dit soort redeneringen. Laatst gewijzigd door Geertje : 25 januari 2005 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
#388 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarmee ik problemen heb, zijn mensen die denken dat indien je voor een cordonsteunende partij stemt, je automatisch effectief pro-cordon bent.
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#391 |
|
![]() Ingenious voor de -tigste keer.
Ik citeer de quotes van jou (jij hebt er wel 10 keer naar verwezen heel de discussie door) ".,,We willen dat ons geld voor de volle honderd procent bij de mensen terechtkomt, en niet in de zakken verdwijnt van enkele goedbetaalde ontwikkelingshelpers'', luidt de motivatie." Ingenious wijs mij eens aan waar men specifiek naar oxfam verwijst in JOUW citaat ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
Ingenious wijs mij eens aan waar men specifiek naar oxfam verwijst in JOUW citaat ?[/quote] Laatst gewijzigd door ingenious : 25 januari 2005 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
#393 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#394 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#396 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#397 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#398 |
Minister
|
![]() Was het Sabine De Vos die dit schreef?
Mij heeft het vooral doen beseffen welk een vreemd, onlogisch wezen "den Vlaming" eigenlijk is. Want: hoe kan je nu tergelijkertijd voor het Vlaams Belang stemmen en je hart openzetten voor Azië? Ons hart zit dus wel degelijk op de juiste plaats, maar waar zal het zitten bij de volgende stembusgang? Wie van al degenen die nu zo meegeleefd hebben met de Aziatische bevolking, zal dan WEER HET FOUTE BOLLETJE INKLEUREN.
#399 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sabine zal dus zelf niet tot die onlogische wezens behoren' Den Vlaming' genoemd.
#400 |
Banneling
|
![]() Zoals FDW al zei: gelukkig hangt politieke macht niet af van grote borsten
|
![]() |