![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vier jaar geleden nog een paar huisjes weten staan voor 500.000 frank. Ge moet dan wel poten aan uw lijf hebben om ze op te knappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar soit kunt gij me 500000 fr lenen ? de poten aan men lijf moet ge me nie lenen want die heb ik al
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom probeer je Knokke niet eens ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
|
![]() Citaat:
en doordat ik daar niet kon blijven wonen ben ik nu wel werkloos voor de 47 e keer dat ik dat zeg en in Knokke moeten daar geen gewoon ambtenaarkes en gemeentearbeiders zijn ? en waar moeten die wonen in hun camionette van de gemeente ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
|
![]() Citaat:
maar met de armen moet je geduld hebben he hoewel het mijne met bobke bijna ten einde is ik heb altijd gezegd MIJN GROOTSTE VIJANDEN DAT ZIJN NIET DE RIJKEN MAAR DE ARMEN ZELF een handjevol psychopaten kan de hele wereldbevolking onmogelijk domineren tenzij bij de onbewuste gratie van die wereldbevolking zelf
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 00:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren of eergisteren stond er een serieus artikel in de gazet (of wij daarvoor tussen hebben gezeten weet ik niet); volgens de studie zou het aantal huurders dat hun huur niet meer kunnen betalen dramatisch toenemen. Momenteel is de huurgrens 500€ dat men nog kan betalen en daarboven wordt het een echte ramp zelfs. Maar ook onder de 500€ is er een enorme toename van mensen met huurachterstanden en betalingsproblemen.
Komt nu eens van de grootste vastgoed makelaar in België; century 21 of zoiets. Zelfs zij zien in dat het niet meer verkoopt en dat ze in problemen beginnen te komen omdat ze geen geld krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders kunt ge zelfs geen recht op huisvesting hebben natuurlijk tenzij de staat voor voldoende huisvesting zorgt. Maar dat jaagt weer de loonkost omhoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Langs die kant moet er ook gewerkt worden vrees ik. Die kleine leefloontjes zijn echt uit den tijd aan het geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom achteraf niet neuten dat er geen huurhuizen meer zijn hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
|
![]() zolang ons mensen = de allerzwaksten hun rechten maar gerespecteerd worden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen huizen meer zijn? Waar zouden ze naartoe gaan toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
|
![]() Citaat:
ik zal geen tijd hebben om te komen neuten als ik mijn boomhut - huis aan t bouwen ben. Daar zal wel wat werk in kruipen en hopen dat ze dan het huurhuis dat er daarvoor stond al hebben afgebroken want anders nog meer werk hoewel ik met het afbraak materiaal - balken enzo nog wel wat kan doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten maarte zie ik hier weinig mensen de moeite doen om u te antwoorden Maar eerlijk gezegd is mijn geduld ook op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
|
![]() zou em het menen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Inhoudelijk heeft hij nog geen enkele bijdrage gelevert. Kritiek is altijd welkom als het ook onderbouwd is
Laatst gewijzigd door @lpha : 10 maart 2005 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||