![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Homohuwelijk; wat vindt U daarvan? | |||
Een schandelijke wanvertoning |
![]() ![]() ![]() |
182 | 42,03% |
Prima, maar alleen als men geen kinderen adopteert |
![]() ![]() ![]() |
50 | 11,55% |
Homofielen hebben de zelfde rechten als Hetero's |
![]() ![]() ![]() |
201 | 46,42% |
Aantal stemmers: 433. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer het een proteststem mocht zijn, dan nog is het merkwaardig dat dit blijkbaar door jullie niet ernstig wordt genomen. De achterliggende redenering is immers: het is toch "maar" een proteststem, en daar hoeven we "dus" geen rekening mee te houden. Zolang men niet afstapt van een dergelijke redenering, zal het Vlaams Blok blijven groeien. Mensen nemen het niet dat hun stem niet als volwaardig wordt beschouwd. In een democratie heeft iedereen het recht te stemmen op wie hij wil en om welke reden hij wil. Geen enkele politici of wie dan ook heeft het recht te oordelen welke stem als ernstig moet worden genomen en welke niet. Citaat:
Hoe dan ook, in een democratie telt de naakte stem. Dat is de graadmeter, niet de interpretatie en de vage invulling die sommigen eraan willen geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Banneling
|
![]() En hopen jullie mee te regeren?[/quote]
Waarom heb je schrik dat we het te goed zullen doen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik schrik van jullie hebben? *Ik ben BELG afdeling Vlaanderen *Ik ben blank *Ik ben geen homo *Ik ben niet terminaal ziek *Ik hou van eens goed lachen *etc.. etc.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En over de nationale partijen weet hier bijna niemand waarvoor die staan. Men stemt hier traditioneel - eveneens vele tientallen jaren - CVP. Nu ken ik de bevolking van dit dorp heel goed (als onderwijzer is dat niet zo verwonderlijk, nietwaar) en ik weet dat de meerderheid gewoon niet weet wat er in het partijprogramma van de CVP eigenlijk staat. Toen ik laatst over het CD&V standpunt over het homohuwelijk met iemand van het dorp sprak, was die heel verwonderd toen ik hem wees op de recente koerswijziging. Dat wist hij zelfs niet eens en vond al dat "flikkergedoe" toch maar een rare zaak. Ongetwijfeld een VB-kiezer erbij gewonnen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard hebben ze jou en je consoorten geen vragen komen stellen, Jan. Het gaat dan ook om een onderzoek naar het kiesgedrag. Het onderzoeksobject bestaat dan ook uit de "gemiddelde" kiezer, niet uit partijleden.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat hij/zij het woord 'flikkergedoe' gebruikt zegt genoeg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat u natuurlijk vrij uw kinderen naar een school van keuze te zenden. In ons land is er immers zoiets als schoolvrijheid. Maar of uw bovenstaande reactie getuigt van een goed inzicht en het nodige onderscheidingsvermogen, betwist ik in grote mate. Blijkbaar bent u niet in staat professionaliteit en persoonlijke levenssfeer van elkaar te scheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |