![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
al de rest interesseert mij niet
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 381 zonder één vraag? Moderators !!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...59&postcount=1
één vraag in de openingspost is genoeg zo is dat op een forum
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 28 januari 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
|
![]() die tijd van slaaf zijn van de stam, van de gemeenschap is gelukkig bijna volledig voorbij.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Minister
|
![]() Slaaf is niet de juiste word,medewerker is juister.Ik had het ook nietover stammen...
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 28 januari 2007 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
|
![]() medewerker kan je enkel zijn als je economische soevereiniteit geniet. wat wil zeggen dat je het medewerkerschap ten allen tijde kan beeindigen. zonder dat ben je slaaf want verplicht deel te nemen aan de stam, de gemeenschap, iemand anders zijn bedrijf enz
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
Maar de manier van denken van uw vriend zal daarentegen niet helpen hier tegen want u kan uw stelling ook omdraaien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk in Vorst de vakbonden willen veel...te veel misschien en als daar geen economische realiteit tegenhangt (zelf niet met de regering die toegevingen doet) dan zal het potje breken en is sluiten de optie... Citaat:
Vandaar ook u kritiek in het begin van deze draad die totaal verkeerd was volgens mij... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |||
|
![]() als dat klopt ziet het er heel slecht uit voor de staat waar jij loyaal aan bent in je eigen belang.Moest je geen belang meer hebben dan zou je ook niet meer loyaal zijn
Citaat:
Citaat:
je kan wel aan mensen vragen om hun dertiende maand op te geven ( en zelfs dat ligt begrijpelijk al moeilijk ) wat je niet kan verwachten is dat ze een paar maand niet meer gaan eten Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 14:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
![]() U maakt wel groepen erger zelf u gaat terug naar het systeem van de klassen! Want u projecteert uw gedachtengoed op de hele 16% maar dat is een dictatuur! Volgens mij is het duidelijk dat het bij vorst niet direct gaat om het geld en dat de jobs die sneuvelen toch relatief goed betaald waren... Ik heb niks ontkracht omdat er weinig te ontkrachten valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |||
|
![]() inderdaad en dat is ook niet meer dan normaal - maar van armen wordt zo n houding niet getolereerd, van de anderen allemaal wel. armen die hun eigen belang nastreven vindt men arrogant en profiteurs. rijken die dat doen aanbid men
Citaat:
deze uitspraak van je illustreerd bovendien heel goed dat er wel degelijk nog klassen bestaan en dat je daar zonder het wellicht zelf te beseffen ook vanuit gaat Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 14:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#395 |
|
![]() als liberaal ben ik in de eerste plaats voor een zo groot mogelijke vrijheid. En dus voor gegarandeerde economische soevereiniteit die zelfs in de mensenrechten wordt opgenomen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wij geen negationnisten maar willen de lkassen opheffen.Leiders buiten uit,zo is dat en zo zal dat blijven tot na de revolutie. Citaat:
![]() |
![]() |
#398 |
Minister
|
![]() Economie is wat de samenleving verbind in de produktie,robinson heeft zichzelf uit de samenleving uitgesloten en kan dus geen beroep doen op economisch soevereiniteit.
![]() |
#399 | |
|
![]() Citaat:
voor mij is er geen tegenstrijdigheid trouwens tussen eigenbelang, het belang van een ander en het algemeen belang het is een typische westerse dwaling deze belangen op te delen en als afgescheiden en tegenstrijdig met elkaar te zien jouw gemeenschap zoals jij ze wilt zou er bvb alle belang bij hebben dat ik er uit eigen belang niet aan deelneem - en dat is maar één voorbeeld van hoe belangen voor t zelfde geld samen kunnen vallen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
|
![]() een samenleving die gebaseerd is op verplichtte deelname is geen samenleving maar een dictatuur - dan zelfs nog liever kapitalisme zoals nu - nu mag ik tenminste mijn mening hier uitten zonder in een strafkamp te vliegen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |