![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de N-VA haakte ik af toen bleek dat de partij tegen de invoering van het referendum is. (en blijft) De Wever liet het nog even anders uitschijnen maar zijn leugens werden dus ook op dit vlak doorprikt. Wat me een afkeer van De Wever bezorgt is zijn machtswellust, zijn politieke onbetrouwbaarheid en leugenachtigheid. Met dergelijke eigenschappen kan je evenmin een hoogwaardig mens zijn. En dan is er nog het geval Robert t. Wie heeft gevolgd wat die man geprobeerd heeft om de Vlaams-nationalisten aan één zeel te doen trekken, en hoe De Wever daarop reageerde, kan er niet omheen dat De Wever een smeerlap eerste klas is.
![]() |
#382 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#384 |
Minister-President
|
![]() Tja, sorry dat sommigen onder wie ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat ze niet alles weten... Bij het vlaams belang is dat anders, die geven op alles een (verkeerd) antwoord
|
![]() |
![]() |
#385 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#386 |
Vreemdeling
|
![]() Euh, K9 ...
Bartje mag voor mijn part heel goed zijn boterham verdienen in de politiek. De clou is dat hij dat ook doet. Verdient een Vlaams parlementslid geen 180 000 fr netto en onkosten ? Ik begrijp dat hij niet gaat betalen wanneer hij spreekt voor de Rotary of de Lions of zo. Maar hier ging het om een afdeling van zijn eigen partij in zijn eigen arrondissement die een fundraising hield en hij wil geen 32 € betalen ! Het hele bestuur heeft vrijwillig keihard gewerkt en zelf wel inkom betaald ! Bovendien denk ik dat ik alleen al in de loop der jaren zo'n 10 000 folders van Bart heb gebust. Dat voorval zegt wel degelijk heel veel over hem als mens en jouw reactie zegt veel over de hardheid waarmee je blijkbaar in het leven staat. Laatst gewijzigd door dekristallenbol : 20 juni 2007 om 14:40. |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewever heeft gezegd dat B-H-V binnen de twee weken na de Paasvakantie gesplitst moet zijn, zoniet moet de Vlaamse regering conclusies trekken. Aldus een artikel in GVA van vandaag, 30-03. Waarom behalve uit machtswellust trok De Wever zélf zijn conclusies niet toen zijn eigen ultimatum verstreek zonder succes? De Wever haalde De Decker binnen maar liet hem een paar dagen later alweer vallen omdat de CD&V met de vinger knipte. Waarom behalve terwille van dezelfde macht waar ook Hugo Schiltz voor bezweek? ?[/quote] Robert t doorbrak het cordon sanitaire door met een kartel met N-VA-ers, VB-ers en onafhankelijken op te komen in eigen streek. Hij gaf dus de aanzet tot wat de wens van de leden bleek te zijn op een N-VA congres. Resultaat: Robert t werd door Bart De Wever uit de N-VA verwijderd.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 juni 2007 om 14:45. |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank u voor de info, Knuppel.
Ik vermoed wel dat die dertig mannen hulp hebben gekregen bij het bestrijden van het Nederlands leger.
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte idealisten verliezen echter hun idealisme de dag dat ze geconfronteerd worden met de schraperigheid van politici waarop ze hun hoop vestigden, en die HUN idealisme bij de eerste de beste gelegenheid omruilen voor een beetje Belgische nep-macht.
![]() |
#390 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zo kan je op alle slakken zout leggen. |
|
![]() |
![]() |
#391 |
Minister
|
![]() De bijna 70 jaar zonder nederlandstalige grondwet, de minachtende houding tov het nederlands, de decennialange knechterij, de twee collaboraties, ...
|
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar is de RTBF ervan overtuigd dat dit nog een tweede keer kan ook, maar dan geregiseerd vanuit Vlaamse hoek. Ik vrees echter ook dat de Vlamingen geen hulp zullen mogen verwachten van het leger van Flahaut. Er zitten daar nochtans nog altijd een hoop Vlamingen in. Het zou dus nog spannend kunnen worden mocht er vanuit Vlaanderen verzet op touw worden gezet. Ik weet ook niet of Europa het zou toelaten dat een leger tegen 'de eigen' burgerbevolking wordt ingezet als deze vecht voor zijn vrijheid.
![]() |
#393 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs een kwart eeuw uitgescholden worden voor egoist, racist, fascist en nazi blijft niet zonder gevolgen bij de meeste Vlamingen.
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#396 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe denk je dat ik me voelde toen Bertje beloofde dat hij een deel van zijn veel te hoge loon als europarlementslid zou afstaan voor goede doelen, maar eens hij 'Vlaams' minister werd inplaats van in Europa zijn plaats in te nemen, zijn bijdrage aan zijn eigen partij weigerde te betalen? Het was op het hoofdkwartier van de VU dat ik vernam dat hij daar elke maand voor 30.000fr papier liet afleveren dat op rekening van zijn kabinet, en dus op die van de belastingbetaler, kwam. Johan Sauwens betaalde zijn bijdrage aan de partij trouwens evenmin toen hij nog minister was. Bert Anciaux liet bovendien zijn rookverslaving financieren met de restautantticketjes van zijn chaufeur! Reken maar dat millitanten die tijd én geld in hun partij steken daarop afknappen!
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#399 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|