![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Gouverneur
|
![]() Buitenlanders mogen tijdens hun betogingen iedereen in elkaar kloppen, auto's en winkels vernielen, ....
Een vlaming krijgt zelfs nog geen toestemming om voor zijn mening uit te komen Triestig België... |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verzamelnest van werklozen zonder toekomst en zonder ambities, tenzij zich levenslang laten onderhouden door de werkende Belgische bevolking... Het VB staat ook voor een "onafhankelijk Vlaanderen" en dat is er helemaal over voor de Brusselse regio dat leeft op de kosten van een ander. Alleen dat al is voldoende om ze in een "brusselse coleire" te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verzamelnest van werklozen zonder toekomst en zonder ambities, tenzij zich levenslang laten onderhouden door de werkende Belgische bevolking... Het VB staat ook voor een "onafhankelijk Vlaanderen" en dat is er helemaal over voor de Brusselse regio dat leeft op de kosten van een ander. Alleen dat al is voldoende om ze in een "brusselse coleire" te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nogmaals, waarom zou er voor dewinter een uitzondering gemaakt moeten worden? omdat hij leider van het VB is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Minister-President
|
![]() De democratie zou helemaal niet in gevaar gekomen zijn, ik denk dat zowat iedereen het daarover eens is behalve ene burgemeester
![]() |
#389 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
de moslims mogen wel betogen tegen cartoons, maar een betoging tegen een radicale islam mag niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne.... Uit wat bestond dat geweld waarmee ze zich verzetten? Waarmee werd dat geweld gepleegd? Met een wapen? Een vuist?
![]() |
#392 |
Minister-President
|
![]() Jah denk je ook niet dat dit in VanHecke z'n kaart speelt bij de achterban ?
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 11 september 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hele betoging was één grote oproep tot haat en onverdraagzaamheid. Ze werd terecht (maar niet hard genoeg) uit elkaar geknuppeld (no pun intended).
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Staatssecretaris
|
![]() nogmaals de politie had geen enkel recht om mensen die vreedzaam op een bepaald punt staan zo aan te pakken, en dan te bedenken dat er tientallen roofovervallers, moordenaars, verkrachters wel vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was nochtans niet de burgemeester van Brussel die dat hier suggereerde.
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jij staat liever een deel van je centen af om hier "de fine fleur" van de ganse wereld te kweken op je/onze kosten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |