![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religieus fanatisme vermag NIETS zonder de medewerking van het regime.
![]() |
#383 |
Parlementslid
|
![]() ik heb er niks op tegen dat De Wever eens goed afgeeft op het Belang. Tis de enige manier om de mensen duidelijk te maken dat niet alle flaminganten extreem-rechts of racistisch zijn.
|
![]() |
![]() |
#384 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk, want het is allemaal de schuld van het VB.
|
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart z'n jongste spruit is vandaag gedoopt en hijzelf trad in het huwlijksbootje.
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er bestonden dus geen flaminganten voor de voorloper van zowel de N-VA als het VB werd opgericht? De enige bedoeling van BDW is zich te onderscheiden van het VB om ook niet achter een cordon te vliegen. Veel helpt hem dat gevit op het VB blijkbaar niet want zowel door de belgicisten als door de Franstaligen wordt Dewever als een even ordinaire separatist gezien als een VB-er. Zo weten we weer wat de échte reden is voor de Belgische afkeer van ALLE flaminganten.
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik las het, ja. Dat hij nog lang en gelukkig moge leven, vele kindertjes krijgen, hen de zekerheid mag geven waarvoor hij in de huwelijksboot stapte, en nog veel op het VB mag kappen.
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de politiek moet je een Pitbull zijn. Toen ik gisteren op TV BDW zag die kwam vertellen dat je in de politiek het ene ogenblik denkt een vriend te hebben en het andere die vriend weer kwijt bent, leek hij eerder een zieke Cocker Spaniel in plaats van een Pitbull. Nu dit verteld ook veel over de persoonlijkheid van YL in heel deze toestand. Judas met zijn zieke verschopte Cocker Spaniel. En zijn dat de mensen waar wij ook volgende keer zouden onze hoop op moeten stellen? Ik heb het hier al eerder aan gehaald hé, ik stem niet op Judassen en zeker niet op Losers |
|
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Judas met zijn zieke verschopte Cocker Spaniel. Een mooi stel. En zijn dat de mensen waar wij ook volgende verkiezingen onze hoop op moeten stellen? Ik heb het al eerder aan gehaald hé, ik stem niet op Judassen en vooral niet op Losers. Als we op dat stel kloefkaffers onze hoop moeten leggen kunnen we er nu al beter tot het besef komen dat wij Vlamingen nooit zullen los komen uit het dictatoriaal België. |
|
![]() |
![]() |
#390 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de politiek heb je nooit vrienden. Dewever dacht toch niet écht dat zijn vrienden in het 'Vlaams' kartel te vinden waren? ![]() Jongens! Dan geloof ik graag dat hij zich tegenwoordig een geslagen hond voelt.
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent wel erg hard voor Dewever, vind ik.
De man wéét nu eenmaal dat Vlaams-nationalisten enkel mogen meespelen als ze bereid zijn om het regime te dienen, of onmisbaar zijn om een Belgicistische partij aan de macht te helpen. Dewever zou MOETEN weten wat hem te wachten staat als dat doel bereikt is: hetzelfde als de 'Vlaamse' groenen.
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: