Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 april 2012, 14:09   #3981
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Dat is altijd mijn standpunt geweest, en het zal ook altijd mijn standpunt blijven

Ik ben dan ook in een andere draad over bangalijstjes een stap verder in de redenering gegaan: aanvallen op de eer en reputatie van vrouwen zijn geen bagatel, maar nemen die vrije keuze voor vrouwen weg.
Ik weet en lees wat jouw standpunt is. Dat anderen er iets anders van maken, getuigt van een kwade wil.

Die draad over bangalijstjes heb ik nog niet gelezen.
Oud 8 april 2012, 14:10   #3982
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik heb nergens beweerd dat ik kallikles nodig heb. Mijn punt, is dat er leugens de ronde doen over deze man. Men plaatst hem woorden in de mond die hij nooit uitgesproken heeft en dat kan ik niet hebben.
Ik zal het herfrazeren , mijn beste.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
U leek me toch mondig genoeg om dat ook te kunnen, en nu komt U vertellen dat U mannen als Kallikles nodig hebt als beschermheer.

Laatst gewijzigd door maddox : 8 april 2012 om 14:13.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:12   #3983
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Door een ik-ben-een-religieus-goedgekeurd-lustobjectcertificaat op je kop te dragen ten behoeve van al die mannetjes in jouw religie die 1 cm bloot vrouwenvel als lustopwekkend beschouwen, tast de je de waarde van alle vrouwen aan. Het is niet eens jouw keuze. Die keuze werd voor jou gemaakt en jij werd zolang gehersenspoeld tot je dacht dat het jouw keuze is.
Zou je er geen persoonlijk spel van willen maken? Het gaat hier niet over mij, het gaat hier wel over de algemene keuze van 'de' vrouw. Het is heel eenvoudig: vrouwenrechten zijn heilig. Vrouwen hebben het recht zich te kleden hoe ze willen. Willen ze geen hoofddoek dragen, dan hebben ze dat recht. Wensen ze de hoofddoek wel te dragen, dan is dat evengoed hun recht en ben jij de laatste die jouw mening dient op te dringen aan die vrouwen. Laat de vrouwen zelf maar beslissen waar zij zich het beste bij voelen. Dat hier nog discussie over gevoerd moet worden, is triest.

Je zou kallikles dankbaar moeten zijn ipv met modder naar hem te gooien. Die man probeert bepaalden bij verstand te brengen, maar tevergeefs.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 april 2012 om 14:14.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:14   #3984
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou je er geen persoonlijk spel van willen maken? Het gaat hier niet over mij, het gaat hier wel over de algemene keuze van 'de' vrouw. Het is heel eenvoudig: vrouwenrechten zijn heilig. Vrouwen hebben het rceht zich te kleden hoe ze willen. Willen ze geen hoofddoek dragen, dan hebben ze dat recht. Wensen ze de hoofddoek wel te dragen, dan is dat evengoed hun recht en ben jij de laatste die jouw mening dient op te dringen aan die vrouwen. Laat de vrouwen zelf maar beslissen waar zij zich het beste bij voelen. Dat hier nog discussie over gevoerd moet worden, is triest.
Heel triestig, inderdaad.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:18   #3985
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door een ik-ben-een-religieus-goedgekeurd-lustobjectcertificaat op je kop te dragen ten behoeve van al die mannetjes in jouw religie die 1 cm bloot vrouwenvel als lustopwekkend beschouwen, tast de je de waarde van alle vrouwen aan. Het is niet eens jouw keuze. Die keuze werd voor jou gemaakt en jij werd zolang gehersenspoeld tot je dacht dat het jouw keuze is.
Indien hersenspoeling niet werkt, dan kan de vuist ook redding brengen, de laatste stap, verstoting of afslachting gebruiken we alleen maar als al het andere niet werkt.

Dit mooie stappenplan brengen we onder in de romantische noemer 'eigen keuze'.

Laatst gewijzigd door bf62 : 8 april 2012 om 14:20.
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:22   #3986
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Inderdaad. Dat is altijd mijn standpunt geweest, en het zal ook altijd mijn standpunt blijven

Ik ben dan ook in een andere draad over bangalijstjes een stap verder in de redenering gegaan: aanvallen op de eer en reputatie van vrouwen zijn geen bagatel, maar nemen die vrije keuze voor vrouwen weg.

Vandaar dat ik stelde:

Dat proberen ze nu tegen mij te gebruiken, om mij op mijn beurt te belasteren! Hierbij illustreren ze opnieuw hoe verwerpelijk laster is. Al wie laster probeert te bestrijden, wordt op zijn beurt belasterd.

Zo zie je maar dat de vrouw ook de man kan verdedigen, want in deze draad heb jij mijn eer en reputatie verdedigd en daarvoor ben ik je dan ook dankbaar!
Je kunt het ook anders bekijken, omdat jij een bekeerling bent krijg je steun?
Mogelijk zou Suqar u niet eens kennen mocht u dit niet zijn? Laat staan het voor u opnemen, komt dit niet omdat u beiden vanuit dezelfde levensovertuiging redeneert?
Uw eer en reputatie?? Denk je echt zoo belangrijk te zijn; op basis van een toch wel " vreemde" mening over eer, vrouwen, leven en dood??

Neemt niet weg dat de uitspraak dat "de eer van vrouwen een kwestie is van leven en dood," wel degelijk uw woorden zijn, laat nu net die mentaliteit een bedreiging zijn voor vrouwen.
Het is niet omdat Suqar als moslima het voor u opneemt dat daarmee uw vreemde uitspraken ineens van "aanvaardbare" kwaliteit worden!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:22   #3987
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Indien hersenspoeling niet werkt, dan kan de vuist ook redding brengen, de laatste stap, verstoting of afslachting gebruiken we alleen maar als al het andere niet werkt.
Dit soort reacties verraden al gauw hoe jij omgaat met vrouwen.
Oud 8 april 2012, 14:23   #3988
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit soort reacties verraden al gauw hoe jij omgaat met vrouwen.
Vertel!
Oud 8 april 2012, 14:24   #3989
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die schaamhaardoeken. In feite zeggen de draagsters ervan:
kijk, ik weet dat ik een lustobject ben (ze moeten trouwens geen doeken meer dragen als ze oud zijn, met hangtieten en niet meer huwbaar), maar om te laten zien hoe vroom ik wel ben en omdat ik zeker wil laten zien dat ik niet door jan en alle Mohammeds wil besprongen worden, pak ik mezelf in.

Kijk daar sé, die westerse hoeren dragen geen inpakmateriaal, dus die willen zichzelf wèl laten bespringen!
En d�*�*rom schatje heb ik hoe langer hoe meer een bloedhekel aan die onnozele wijven die menen dat ze enkel een wandelende vagina zijn.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 april 2012 om 14:28.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:25   #3990
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou je er geen persoonlijk spel van willen maken? Het gaat hier niet over mij, het gaat hier wel over de algemene keuze van 'de' vrouw. Het is heel eenvoudig: vrouwenrechten zijn heilig. Vrouwen hebben het recht zich te kleden hoe ze willen. Willen ze geen hoofddoek dragen, dan hebben ze dat recht. Wensen ze de hoofddoek wel te dragen, dan is dat evengoed hun recht en ben jij de laatste die jouw mening dient op te dringen aan die vrouwen. Laat de vrouwen zelf maar beslissen waar zij zich het beste bij voelen. Dat hier nog discussie over gevoerd moet worden, is triest.

Je zou kallikles dankbaar moeten zijn ipv met modder naar hem te gooien. Die man probeert bepaalden bij verstand te brengen, maar tevergeefs.
Je hebt het niet begrepen he schatje. Het is niet jouw keuze. Jij denkt dat het jouw keuze is, maar dat is het niet.
Hint : waarom is bij vrouwen uit de beschaafde wereld die keuze niet eens aan de orde? Doordenkertje...
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:25   #3991
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Waarom zouden wij Kallikles dankbaar moeten zijn? Die " algemene keuze van de vrouw" is geen absoluut recht steeds en overal, gelukkig stel je zelf dat de hoofddoek niet verplicht is dan kan ze dus uit, indien werkgever of school dit oplegt. Of moet op dat moment dat " heilige vrouwenrecht " opgedrongen worden aan werkgevers en scholen?
Ben je het er dus mee eens dat dit "heilig recht " onderschikt is aan eisen van werkgevers en scholen?
Oud 8 april 2012, 14:27   #3992
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die schaamhaardoeken. In feite zeggen de draagsters ervan:

kijk, ik weet dat ik een lustobject ben (ze moeten trouwens geen doeken meer dragen als ze oud zijn, met hangtieten en niet meer huwbaar), maar om te laten zien hoe vroom ik wel ben en omdat ik zeker wil laten zien dat ik niet door jan en allemaal wil besprongen worden, pak ik mezelf in.

Kijk daar sé, die westerse hoeren dragen geen inpakmateriaal, dus die willen zichzelf wèl laten bespringen!

En d�*�*rom schatje heb ik hoe langer hoe meer een bloedhekel aan die onnozele wijven die menen dat ze enkel een wandelende vagina zijn.
Precies! Vandaar dat ik nog eens herhaal dat die ingepakten een affront zijn voor het mensdom.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 14:33   #3993
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Vertel!
En daarnet kon je het nog zo schoon uitleggen allemaal:

Citaat:
Oud 8 april 2012, 14:36   #3994
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarnet kon je het nog zo schoon uitleggen allemaal:
Bedoel je dat ik een goede moslim zou zijn?
Oud 8 april 2012, 14:36   #3995
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Je hebt het niet begrepen he schatje. Het is niet jouw keuze. Jij denkt dat het jouw keuze is, maar dat is het niet.
Hint : waarom is bij vrouwen uit de beschaafde wereld die keuze niet eens aan de orde? Doordenkertje...
Je mag me gewoon suqar noemen, hoor. Ik hou er niet van om met troetelnaampjes te worden aangesproken door eender welke persoon.

Maar ik merk op dat jij geen gehoor geeft aan mijn wens en je persoonlijk blijft reageren. Dan trek ik bij deze mijn conclusie.
Oud 8 april 2012, 14:38   #3996
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom zouden wij Kallikles dankbaar moeten zijn? Die " algemene keuze van de vrouw" is geen absoluut recht steeds en overal, gelukkig stel je zelf dat de hoofddoek niet verplicht is dan kan ze dus uit, indien werkgever of school dit oplegt. Of moet op dat moment dat " heilige vrouwenrecht " opgedrongen worden aan werkgevers en scholen?
Ben je het er dus mee eens dat dit "heilig recht " onderschikt is aan eisen van werkgevers en scholen?
De rechten van een mens komen altijd op de eerste plaats. Althans in een beschaafde wereld. Dat is mijn mening.
Oud 8 april 2012, 14:39   #3997
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Bedoel je dat ik een goede moslim zou zijn?
Vertel eens, vanwaar die haat jegens moslims?
Oud 8 april 2012, 14:41   #3998
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vertel eens, vanwaar die haat jegens moslims?
Het zou haat kunnen zijn, als ik het toelaat, maar het is pure liefde. Voorlopig toch.
Oud 8 april 2012, 14:43   #3999
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De rechten van een mens komen altijd op de eerste plaats. Althans in een beschaafde wereld. Dat is mijn mening.
En wat houdt dit dan in? Dat je indien de werkgever of school dit verwacht, je de hoofddoek dus afzet? Of wat bedoel je nu met rechten van een mens wat hoofddoeken betreft?
Oud 8 april 2012, 14:44   #4000
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar ik merk op dat jij geen gehoor geeft aan mijn wens en je persoonlijk blijft reageren. Dan trek ik bij deze mijn conclusie.
dat doet hij altijd, zet hem op je negeerlijst, dan heb je er geen last meer van

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be