![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet wat slecht voor het klimaat ? (Zoals vele soorten kolen)
![]() |
#3982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppa, ik heb pagina 200 gestart.
![]() |
#3983 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit Cookie Monster toch weer met dit forum te prutsen dat het zo traag gaat ?
![]() |
#3984 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thank God it's Friday.
![]() |
#3986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe hier vandaag niet anders dan vragen : wat is dat? Na la farlouse, de anabasis. Nee mijn beste. Wij zullen niet in een zwart gat vallen! Dat sta ik niet toe! Het staat iedereen vrij om verder gaan tot 111.111 hoewel ik persoonlijk bang ben dat ik tegen die tijd wel een heel klein beetje veel minder aan mijn scherm zal zitten. Maar als iemand het beu is en zegt dat hij stopt met dit nonsens- en andere schrijfselsdraadje na de 11.000 dan zal ik hem (of haar) daar zeker niet vies om bezien!
![]() |
![]() |
#3988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3989 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervelend!
![]() |
#3990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3991 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unhappy was the Brussels sprout (zelfde melodie als de olifanten
![]()
![]() |
#3992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reïncarnatie? In mijn volgend leven kruip ik weer achter de computer of 't moet zijn dat ik als één van die gelukkige olifanten terugkom ![]()
![]() |
![]() |
#3994 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n kinderliedje waarvan ik betwijfel of ze het tegenwoordig nog zingen. En nu is het gewoon in het Vlaams :
Onze lieve vrouw staat al op de schouw één twee drie vier vijf zes prinses Marie José Wij zongen het gewoonlijk een beetje anders : Onze lieve vrouw bombom staat al op de schouw bombom één twee drie bombom vier vijf zes bombom prinses Marie José Dat werd ook gezongen bij het koordspringen. Maar we draaiden de koord dan niet rond. 2 meisjes wiegden de koord heen en weer en de derde moest erover springen. Wordt dat nog gespeeld?
![]() |
#3995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag ook een beetje stout zijn. In die tijd gingen we nog braaf naar de mis en de missen waren toen nog in het Latijn. Wij kenden zowat al die teksten. We kenden ook het Magnificat zoals dat in de hoogmis gezongen werd :
Magnificat, anima mea Dominum Maar wij zongen dan : Mijn lieve kat, Annie mag meegaan naar moemoe. Dat viel zelfs niet op!
![]() |
#3996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zich spoedt, kan deze avond #4000 halen!
![]() |
#3997 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4000 komt nader. Wordt dat de mijne?
![]()
![]() |
#3998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ging als persattaché mee op campagne in een Grieks huurlingenleger voor de Perzische prins Cyrus die zijn broer en koning Artaxerxes van de troon wou stoten. Cyrus sneuvelde, en de officieren van het Griekse contingent werden geëxuteerd. De Grieken, die nog exact met 11.000 waren, zaten daar ergens ter hoogte van Bagdad zonder leiding, feta of tzaziki. Xenophon werd dan gekozen tot leider en die heeft hen na een lange en vermoeiende tocht terug gebracht naar de Zwarte zee, vanwaar ze weer naar huis konden. De Xeno heeft deze ietwat mislukte uitstap dan neergeschreven in een rapport dat anabasis heet, met de nadruk op de tweede a, als ik het goed voorheb.
![]() |
![]() |
#3999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4000
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |