![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3981 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ook het enige waar je goed voor bent...ter plekke zaken verzinnen.Tien tegen één dat je zo'n zelfverklaarde kunstenaar bent.
![]() |
![]() |
#3982 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() En het blijkt gewoon dat dezelfde mensen achter bvb. het communisme én het nazisme zaten en dat deze parallellen vertonen met de top van de Rooms-Katholieke Kerk (zonaanbidding o.a.).Dat ze de grote industrieen in handen hebben,evenals het bankwezen als de media als de politiek van de grootmachten.Als je dan al die individuen apart gaat bekijken merk je dat ze verweven zijn met mekaar doorheen een netwerk van geheime genootschappen.Dat de top van beide zijden van een conflict vaak in dezelfde geheime genootschappen zitten en dezelfde meesters dienen die een bepaald doel voor ogen hebben met dat conflict (dat doel gaat verder dan enkel$$).
![]() |
![]() |
#3983 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie zou Hitler in Duitsland van de macht hebben verdrongen, mocht hij geen oorlog gestookt hebben? Het woord 'openlijk' in uw tekst is wel degelijk significant. Maw, waren de Duitsers zich volledig bewust dat ze in een dictatuur leefden? Waarschijnlijk niet. Toch zeker niet allemaal. Dat neemt uiteraard niet weg dat het een dictatuur was, niet?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 januari 2006 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3984 |
Banneling
|
![]() en het zo geïnterpreteerd werd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3985 |
Minister-President
|
![]() ![]() Het Nazi-beleid was dus geen dictatuur, volgens U?
![]() |
#3986 |
Banneling
|
![]() Schreef ik dat ?!
Misschien voor sommige niet moh voor mij wel zenne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3987 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wie zou Hitler in Duitsland van de macht hebben verdrongen, mocht hij geen oorlog gestookt hebben?
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 januari 2006 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3988 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NO PROBLEM hihihi ...zen eigenste LANDGENOTEN zoals beschreven en geschreven en gedocumenteerd werd. Verder kan ik mij daar zelf als mens GEHEEL met verzoenen als ik eens goed rond kijk naar € of usa ![]() Morja ...t'is moh een mening van 1 burgertje die ooit eens wa documentatie en naslag werkjes las ![]() Namen en mensen met direkte contact met dhr.A.Hitler hadden het soms moeilijk te verduren met hem dermee lol . Communicatieve vergissingen gebeuren altijd en overal wereldwijd en steeds in alle klasse van de sociale maatschapij die sociaal lijkt te zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3989 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarom hebben ze dat gedurende die tijd dan nooit gedaan? U schijnt te vergeten dat Hitler nog Time's Person of the Year is geweest. Dus nogmaals, (zònder de oorlog uiteraard) ik zie niet direct in hoe de Duitsers, (als ze het al wilden) van Hitler zouden zijn afgeraakt.
![]() |
![]() |
#3990 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo eenvoudig is dat. Hitler zou zijn verdwenen net zoals Stalin, Mao en nog meer van die fraaie jongens. De geschiedenis is op dat vlak onverbiddelijk.
![]() |
![]() |
#3991 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3992 |
Banneling
|
![]() jep inderdaad & handig nu moet ik het niet schrijven lol
![]() thnx |
![]() |
![]() |
![]() |
#3993 |
Minister-President
|
![]() Nu pinnen jullie je vast op de persoon Hitler.
Ik had dus beter de Nazi-partij geschreven. Maar ik denk toch wel dat jullie begrijpen wat ik bedoelde? Je kan wel degelijk je land in een dictatuur houden. En als er niemand meer zou zijn buiten uw eigen natie (dat is dus vanuit NWO perspectief uiteraard) die de bevolking kan komen "bevrijden", kan je volgens mij een dictatuur best in stand houden. Eén van de voorwaarden is uiteraad dat de burgerbevolking zoveel mogelijk ontwapend is. (waar ze in de VS trouwens mee bezig zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
belgië is ook zogezegd een democratie, toch zien meer en meer mensen in dat het eigenlijk een grote farce is, en eigenlijk meer op een dictatuur aan het lijken is dan op een democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die mensen hebben echter nooit in een echte dictatuur geleefd ...
![]() |
#3996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, maar ik heb daar geen problemen mee, ik ben nen brave mens, den eerste snoodaard die ne camera komt hangen in mijn huis natuurlijk die gaat wel heel rap moeten lopen. Want da is mijne privé, hetgeen er achter de deur van mijn appartement gebeurd daar heeft den NWO geen zaken mee, maar Lex weet ge dat ze het sigarenkistje op uwen terras kunnen fotograferen vanuit de Ruimte, ze kunnen nog zien of het echte Havana's of Mercatorkes zijn, maar da zal binnen een paar jaar ook wel tot de mogelijkheden behoren. Waar maken jullie je zorgen over, je laat nu al een digitaal spoor van hier tot in Tokyo achter. Overal waar je je bankkaart gebruikt kijkt de NWO achter uwe schouder mee, ze kennen zelf uw pincode, waar denkt ge dat al die bewakingscamera's in supermarkten en banken voor dienen. Ze weten wat je eet, waar je dat gekocht hebt, waar je gaat tanken, wat je tankt, het verbruik van uwen auto, welke auto je hebt, waar je geweest bent, enz... enz... enz... en gij maakt u zorgen over ne camera in 't straat.... Maar jong toch, beetje naief toch, niet ?... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergeet rekening te houden met verzet, en interne twisten in de NWO, machtswelust en hebzucht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ziet dat er zelf tijdens de oorlog, een 2 tal aanslagen gepleegd zijn, dat wil zeggen dat er nog veel meer beraamd werden, en dat het ooit zou gelukt zijn. Dictators worden nu eenmaal omvergeworpen, is het niet door de onderdrukten dan is het wel door hun eigen op machtsbeluste clan die achter hen staat. Waarom denk je dat Stalin zoveel van de eigen "vrieden" heeft laten vermoorden. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3999 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4000 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat er tijdens de 2de WO is gebeurd betreur ik. Wat heeft dit met NWO te maken? |
|
![]() |
![]() |