![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3981 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het enge dat mensen tegenhoudt om te eloven dathet een inside job is, is het geloof in het officiele wereldbeeld (zoiets kan niet in Amerika, zo erg ....).
Het zijn allemaal leugens waarin ze geloven. Vasthouden aan illusies.
![]() |
![]() |
#3982 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3983 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3984 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben benieuwd naar Firestone's antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3985 |
Parlementslid
|
![]() Kan iemand mij helpen aan het adres van een site waar trollen gerecruteerd worden, dat ik eens heb gezien hier ergens, in maart april zo denk ik?
bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3986 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar mening, dus een feit, die is goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#3987 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3988 |
Parlementslid
|
![]() hier een interessant forum waarop wel iets staat van kontakten met 'slachtoffers'
Heb t nog niet veel bestudeerd maar lijkt interessant. Is inderdaad ook iets dat me intrigeerd. Moeilijk vanuit Europa. Zal nog wel komen. Ik bewonder die amerikanen meer en meer Wat ze al allemaal naar boven gebracht hebben is mega veel. Mark Dermul heeft een vriend die is omgekomen in de torens. die er werkte... http://forum.911movement.org/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3989 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Chris Matthews: ...When are we going to notice that the neocons don't know what they're talking about. They're not looking at this country's long term interest. They're bound up in regional and global ideology and they have had no experience, I'll say it again, in even a school yard fight. They don't know what physical fighting is all about. They went to school and were intellectuals but they want our government to be their big brother. I don't get it. I don't know why we keep falling for it. And the president, you say, is he free of these guys or not?
Pat Buchanan: Well, the president, he fell for it after 9/11 when they put that little pre-cooked meal in front of him,[*gniffel van Matthews*] after he knocked down Afghanistan. And so they said, "Let's do Iraq now." And Wolfowitz and all the rest of them. filmpje Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 4 januari 2008 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3990 |
Parlementslid
|
![]() In het NOS Journaal vandaag zegt een woordvoerder van het OM dat het nieuws van De Telegraaf over een aanslag gericht op het nieuwjaarsfeest in Rotterdam, niet klopt. Zal de krant dit dan ook gaan rectificeren?
UPDATE: Nu.nl informeert haar lezers over deze situatie. In Brussel is een terreur dreiging en mag geen vuurwerk afgeschoten worden. Is er een verband anders dan de psy ops die we allang kennen hier? Het willen kreeren van een algeheel welbehagen in angst... ter meerder eer en glorie voor de rol van de machthebbers. Laatst gewijzigd door Babylonia : 4 januari 2008 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3991 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 4 januari 2008 om 20:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3992 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3993 |
|
![]() Ze zijnhet weer aan het opdrijven ook in Belgie.... en het is allemaal een LEUGEN.
![]() |
![]() |
#3994 |
Parlementslid
|
![]() waar is dat citaat van iemand die zei dat er aanslagen waren 'geweest' in madrid London en Brussel?
lapsus of inside informatie. Nu het is ok, de angstpsychose neemt nu al toe zonder bloed vergieten. dat laatste is cynisch.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3995 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn mening, echter gestaafd door overweldigend veel bewijsmateriaal.
De enige uitweg van believers in het inside-job verhaal is elk bewijs afdoen als vervalsing. Probleem is dat elke keer ze dat "argument" inroepen, de samenzwering weer wat groeit. Uiteindelijk kom je op een kolossaal grote samenzwering uit, met duizenden betrokkenen, in verschillende landen, verschillende instanties. Believers in het inside-job verhaal brengen ook nooit een coherent verhaal van wat er volgens hen echt gebeurd is. Ze doen het niet omdat dan zou blijken dat hun versie veel meer anomalieën bevat dan de standaarsversie. Ik blijf open voor bewijzen (of aanwijzingen) die de standaardversie tegenspreken. De nepargumenten, de contexloze citaten, de selectieve krantenknipsels, de valse fysica, de stromansargumenten, de leugens, die heb ik echter wel gehad. In meer dan zes jaar heeft de zogenaamde "Truth Movement" niet één degelijk argument voortgebracht dat de analyse weerstaat. Dat lijkt me een stevige aanwijzing dat de inside-job theorie ongefundeerd is. Maar wat niet is kan uiteraard nog komen ... Een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan iedereen die de waarheid zoekt. Mogen ze eindelijk doorhebben dat waarheid iets anders dan Waarheid is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 januari 2008 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL LOL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() LOL ROFL man o man ahum Nuffffffffffffff said Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 januari 2008 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3998 |
Banneling
|
![]() Pindar's brein heeft het ten slotte dan toch finaal begeven.
Het volstaat zijn schrijfsel hierboven te bekijken om elke twijfel daarover de kop in te drukken. ![]() Het is geen groot verlies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3999 |
Parlementslid
|
![]() Zit deze denktank achter de fictiefe dreiging van brussel?
http://www.fahayek.org/ Belgisch terrorisme-expert getuigde voor het Amerikaanse Congres Claude Moniquet 2005 Claude Moniquet De Belgische terrorisme-expert Claude Moniquet getuigde vorige week woensdag in de commissie voor buitenlandse betrekkingen van het Amerikaanse Congres over de dreiging van het islamitisch terrorisme in Europa. Moniquet is directeur van het Brusselse European Strategic Intelligence and Security Center. Hij kwam in september vorig jaar in het nieuws toen hij na een televisiedebat bij RTL-TVI aangevallen werd door een speler van voetbalploeg La Louvière. De speler was het niet eens met het verband dat Moniquet legde tussen het radicale islamisme en het terrorisme. Moniquet was de enige niet-Amerikaan die voor de commissie getuigde. Hij had het onder andere over de Hofstad-groep in Nederland, die niet alleen betrokken was bij plannen voor een aanslag op Schiphol, maar ook bij plannen voor aanslagen in Spanje en Portugal. "Wat meer is", aldus Moniquet: "de meeste van deze tweede-generatie mensen en bijna alle derde-generatie mensen zijn houders van een Europees paspoort. Deze mensen kunnen vrijelijk naar de Verenigde Staten reizen of naar andere plaatsen. Ik hoef er u niet aan te herinneren dat de aanslagen van 11 september gepland werden in Duitsland, Groot-Brittannië en Spanje". Moniquet wijst er tenslotte op dat de situatie in Irak een motiverende factor is voor de recrutering van jonge terroristen: "Vanuit het standpunt van de jihadisten moet de stabilisering van de Iraakse samenleving kost wat kost gestopt worden. Europa en de NAVO willen deze stabilisering steunen. Het is de strategische doelstelling van de terroristen om door middel van geweld Europa af te leiden van zijn verbintenissen en om de nieuwe Iraakse regering te isoleren". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4000 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben nieuw op dit forum en daarom eerst mijn vraag : is op dit forum de videoreeks "September Clues" al besproken? (de zoekfunctie in de threads levert bij mij altijd een wit scherm en een hangende browser op). |
|
![]() |
![]() |