![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#39981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39982 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zonder die Russen zou het peis en vrede zijn in Oekraïne en de schade aan het onroerende goed enkel het gevolg geweest zijn van een plaatselijk onweer.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 10 april 2023 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39983 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's zo'n beetje als zeggen dat als de VS niet zou bestaan het vrede op aarde zou zijn. Ook kort door de bocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39984 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een situatie waarbij het zinloos is om erop in te gaan. Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39985 | |
|
![]() Citaat:
Whatabout de oorzaken van het conflict? Laatst gewijzigd door Bach : 10 april 2023 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39986 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was helemaal niet peis en vree, dagelijks vielen er burgerslachtoffers door Oekraiense beschietingen in Donetsk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39987 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Russen zijn en blijven zich gedragen als varkens!
(We krijgen nu hierop zeker reacties in de aard van ..."ja maar ,de Amerikanen deden dat ook in de tijd dat de indianen... ect) Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 10 april 2023 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39988 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39989 |
|
![]() ..
Laatst gewijzigd door Bach : 10 april 2023 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39990 | |
|
![]() Citaat:
En als dat niet past kan het ook iets toegankelijker: https://m.youtube.com/watch?v=u0HfWDLR-hI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als handtekening van parasitaire houding en communistische achterlijkheid ten top kan het tellen. ..."Comprenez mon émotion" Nu nog een Joseph-Désiré Moboetoeke doen, tommboy. ![]()
![]() |
![]() |
#39992 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral de vele Nederlandse passagiers van het lijnvliegtuig MH 17 zouden daarover kunnen getuigen. Alleen de schietgragen zaten wel aan de andere zijde en werden aangemoedigd en geholpen door de hypocriete Russen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39993 | |
|
![]() Het begon met een coup tegen een democratisch verkozen president. Waar het eindigt weten we nog niet. Mogelijk een zoveelste hertekening van de kaart van Europa na veel bloedvergieten.
Kit Klarenberg op Subtrack Jul 1, 2022 Anatomy of a Coup: How CIA Front Laid Foundations for Ukraine War Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja... o.a. Verhofstadt wou wat aandacht. Blijft dat de latere invasie van dat Russsisch ongedierte ook niet moet worden geëxcuseerd of geminimaliseerd. Voor het overige aanvaard ik je eenzijdige emotie echt niet.
![]() |
![]() |
#39995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 april 2023 om 11:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voormalige Min BuZ van Oostenrijk, Karin Kneissl, i.v.m. het bezoek van Macron aan China:
Let me add a thought:BRON 10 apr 2023 In hetzelfde bericht, Chinese beelden van een wandeling van Macron met Xi: https://twitter.com/qiaohuanxin/stat...53320762130433
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 april 2023 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39997 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mij blijft verbazen hoe na zoveel keren, men er toch maar weer in slaagt het als een strijd tussen Goed en Kwaad voor te stellen.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39998 | |
|
![]() Citaat:
Nu, volgens mij is de strijd al gestreden. Ttz, toen de eerste tank over de grens reed was de strijd al gestreden. Op dat ogenblik onttrok Rusland, en zij die Rusland steunen zich aan de "rules based order" waarin het de VS (of de globalisten, van over de gehele wereld is meer accuraat) is/zijn die de regeltjes schrijven.
![]() |
![]() |
#39999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gaan we nu echt doen alsof de beschietingen maar van één kant kwamen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwart/wit en verstand lekker op nul, met een shot "patattenwater" of "Jonge" voor extra verontwaardiging, afhankelijk van de groep. Yummie... Mij niet gelaten.
![]() |