Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2012, 21:04   #4001
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Aan de snullen die verkiezingspropaganda in mijn brievenbus blijven steken ondanks de sticker "geen verkiezingsdrukwerk".
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 09:21   #4002
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Aan de snullen die verkiezingspropaganda in mijn brievenbus blijven steken ondanks de sticker "geen verkiezingsdrukwerk".
Gewoonlijk ergert mij dat ook maar gisteren kwam dat goed van pas. Een spin had een web in mijn brievenbus gebouwd en met de sjieke folder van SP.a op stijf papier gedrukt (waar halen ze het geld voor zo'n dure drukken?) kon ik dat zonder veel problemen verwijderen. Waarna de SP.a natuurlijk tout de suite in de vuilbak verdween.
Oud 3 oktober 2012, 14:29   #4003
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Gewoonlijk ergert mij dat ook maar gisteren kwam dat goed van pas. Een spin had een web in mijn brievenbus gebouwd en met de sjieke folder van SP.a op stijf papier gedrukt (waar halen ze het geld voor zo'n dure drukken?) kon ik dat zonder veel problemen verwijderen. Waarna de SP.a natuurlijk tout de suite in de vuilbak verdween.

Waarvoor zo ne folder al ni goed is.....
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2012, 15:20   #4004
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Ik heb dat ook gedaan bij boodschappen uitladen; om te voorkomen dat de deur intussen dichtwaaide heb ik er een paar folders van de cd&v en de vld tussengestoken.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 11:16   #4005
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Wanneer ik op een tweebaansweg 70 km per uur rijd als er maar 70 gereden mag worden , dan hangen er binnen de kortste keren tientallen auto's achter mij die me allemaal willen voorbijsteken maar dat niet kunnen omdat er te veel tegenliggers afkomen . Gewoonlijk hangt er dan net achter mij een zware vrachtwagen met zijn lichten te flikkeren . En dat houdt ook in dat het gat voor mij groter en groter wordt omdat het verkeer voor mij ook sneller rijdt dan 70 .

Op dat moment ben ik daar waarschijnlijk de enige bestuurder die zich aan het verkeersreglement probeert te houden , en alle anderen beschouwen mij dan als een idioot . En daar erger ik mij aan .

Daar komt nog bij dat ik mijzelf dan ook begin af te vragen of het niet beter is om het andere verkeer gewoon te volgen tegen 80 of 90 km per uur . En daar begin ik mij dan ook aan te ergen . Erg hé ?
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 11:23   #4006
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 Bekijk bericht
Wanneer ik op een tweebaansweg 70 km per uur rijd als er maar 70 gereden mag worden , dan hangen er binnen de kortste keren tientallen auto's achter mij die me allemaal willen voorbijsteken maar dat niet kunnen omdat er te veel tegenliggers afkomen . Gewoonlijk hangt er dan net achter mij een zware vrachtwagen met zijn lichten te flikkeren . En dat houdt ook in dat het gat voor mij groter en groter wordt omdat het verkeer voor mij ook sneller rijdt dan 70 .

Op dat moment ben ik daar waarschijnlijk de enige bestuurder die zich aan het verkeersreglement probeert te houden , en alle anderen beschouwen mij dan als een idioot . En daar erger ik mij aan .

Daar komt nog bij dat ik mijzelf dan ook begin af te vragen of het niet beter is om het andere verkeer gewoon te volgen tegen 80 of 90 km per uur . En daar begin ik mij dan ook aan te ergen . Erg hé ?
Niets van aantrekken. Indien er daar net een snelheidscontrole uitgevoerd wordt, ben jij een week later de enige die nog lacht.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 11:31   #4007
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

'k Heb dat ook eens gedaan. Bingo, mijn belasting op kuddegedrag volgde al gauw. Weer €50 de vuilbak in.

Laatst gewijzigd door maddox : 5 oktober 2012 om 11:32.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 11:43   #4008
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Niets van aantrekken. Indien er daar net een snelheidscontrole uitgevoerd wordt, ben jij een week later de enige die nog lacht.
Dat klopt , ik ben daar al 2 keren geflitst . Het probleem is dat men daar blijkbaar alleen snelheidskontrole uitvoert wanneer er bijna geen verkeer is . En nooit als er ineens honderden auto's tegelijk rijden als de werknemers van de bedrijven in de buurt naar huis rijden .
Oud 5 oktober 2012, 11:48   #4009
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
'k Heb dat ook eens gedaan. Bingo, mijn belasting op kuddegedrag volgde al gauw. Weer €50 de vuilbak in.
Ik had twee keren prijs , 2 X 50 ballen . Twee keer als ik er helemaal alleen rondreed . Ge moet eens proberen , wanneer er geen ander verkeer is op een brede , nieuwe kaarsrechte weg 70 per uur te rijden , kilometers aan een stuk . Dan sta je precies stil .
Oud 5 oktober 2012, 11:52   #4010
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Als er zo ene achter mij komt plakken terwijl ik de maximum toegelaten snelheid rijd en dan zo irritant naar links en rechts begint te gaan, met lichten flikkeren of smoelen trekken...

...dan raak ik daar zo van onder de indruk dat ik plots 20 km/h trager begin te rijden
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 11:58   #4011
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Als er zo ene achter mij komt plakken terwijl ik de maximum toegelaten snelheid rijd en dan zo irritant naar links en rechts begint te gaan, met lichten flikkeren of smoelen trekken...

...dan raak ik daar zo van onder de indruk dat ik plots 20 km/h trager begin te rijden
2

"Doet uw best, loser", denk ik dan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 12:40   #4012
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht

...dan raak ik daar zo van onder de indruk dat ik plots 20 km/h trager begin te rijden :-D
Daar moet ge toch mee oppassen ! Op de ring rond Antwerpen mag je maar tegen 100 km per uur . Ik reed er tegen 110 op het rechtervak , met een zware vrachtwagen achter me , bijna tegen mijn trekhaak die voortdurend met zijn lichten zat te flikkeren . Ik dacht dat die brave man mij er attent op maakte dat ik te snel reed en zo een boete riskeerde en minderde direct tot +/- 95 . Maar dat zal ik in de toekomst toch niet meer doen , denk ik .
Oud 5 oktober 2012, 14:43   #4013
eno2
Banneling

Standaard

Voor de tweede keer bij het joggen gebeten door de zelfde poedel van de buurvrouw. "Hij bijt niet", antwoordt die dan parmantig. De derde keer verkoop ik hem een rotschop als die keffer nog in de buurt van mijn benen komt...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 17:53   #4014
Nesha
Burger

Nesha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Voor de tweede keer bij het joggen gebeten door de zelfde poedel van de buurvrouw. "Hij bijt niet", antwoordt die dan parmantig. De derde keer verkoop ik hem een rotschop als die keffer nog in de buurt van mijn benen komt...
Goed idee.

Ik erger mij het meest aan de kletspraatjes van mijn collega.
Oud 5 oktober 2012, 18:06   #4015
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beestenbeul...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2012, 18:12   #4016
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beter de buurvrouw een rotschop geven.
Of als't een knap ding moest zijn, in háár benen bijten.
Oud 5 oktober 2012, 18:43   #4017
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Beter de buurvrouw een rotschop geven.
Of als't een knap ding moest zijn, in háár benen bijten.
Dat wordt dan een rotschop...
Oud 5 oktober 2012, 18:46   #4018
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Beestenbeul...
Ik eet ze niet maar ik heb wel recht op zelfverdediging
Oud 6 oktober 2012, 13:31   #4019
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Honey Boo Boo uit de laatste South Park aflevering bestaat echt...

Ik ga even ergens in een hoekje huilen.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2012, 14:07   #4020
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Dat was voor mij ook effe een shock.

Amerika is dus écht zo achterlijk
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be