![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Calvinist is de meest kunstmatig aanvoelende dubbelnick die ik al ben tegengekomen, heeft veel te lang geduurd voor die eruit is gegooid. Het was gewoon een typetje.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 22 mei 2014 om 18:46. |
![]() |
![]() |
#4002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer van Parcifal... Ik vind hem een bijzonder waardevol forummer. Hopelijk keert hij snel weer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sebiet zijn er zoveel gebannen , dat iedereen verbannen is , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#4005 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4006 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat jij daar wel eens gelijk in zou kunnen hebben.
Sterker nog, wat ik er precies tegen heb staat haarfijn uitgelegd in mijn quote waarop je reageert: Citaat:
Het maakt er mijn gruwelijke afkeer voor het onmens vanzelfsprekend niet minder om.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 23 mei 2014 om 05:48. |
|
![]() |
![]() |
#4007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4008 |
|
![]() Circe is iemand die last heeft van een idée fixe, maar ze hoeft daarom nog niet verbannen te worden.
|
![]() |
![]() |
#4009 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn er nogal veel die last hebben van een idee fixe op dit forum, zelfs in deze draad.
Laatst gewijzigd door non-conformist : 23 mei 2014 om 19:53. |
![]() |
![]() |
#4010 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enkel hier kan iemand de woorden "circe" en "intellectueel" in dezelfde zin plaatsen zonder dat er meteen mannen in witte pakken aan de deur komen aanbellen en die persoon in een dwangbuis afvoeren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4011 |
Banneling
|
![]() Misschien zijn we er dan definitief van verlost.
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 mei 2014 om 00:00. |
![]() |
![]() |
#4012 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen met een wit pak ? Zie je die regelmatig dan ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4013 |
|
![]() Wat de anakoloet voor de taal is, dat is Circe voor de logica. Intellectuele superioriteit niet verwarren met ideologische verbondenheid, beste Pericles.
|
![]() |
![]() |
#4014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Opmerkelijk wel dat elk strafpunt dat ik de laatste 2 jaar opliep komt van dezelfde moderator : de lieve Akira. Een echte pitbull blijkbaar. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 mei 2014 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
#4015 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat je ban iets te maken heeft met een verwijzing naar Calvinist, gezien deze werd geknipt, maar Calvinist heeft deze gequoted waardoor ze nog te zien was. Volgens het forumreglement betekent dit dat de "aangevallene" zich aan de uitspraak niet stoort en zal er bijgevolg geen actie ondernomen worden door het beheer. Tenzij die regel nu niet langer van toepassing is...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#4016 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het cordon sanitaire heeft me nog nooit zo zinvol geleken als vandaag...
|
![]() |
![]() |
#4017 |
Europees Commissaris
|
![]() Neem eens de proef op de som en ga eens ergens in het openbaar, radio of televisie, enkele van haar epistels voorlezen en achteraf verdedigen.
Dat we je hier achteraf een tijdje niet meer zullen zien, staat vast.
![]() |
![]() |
#4018 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie smeet me ook alweer voor de voeten dat ik een anti-demokraat was?
![]() |
![]() |
#4020 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zou hij me nu overal komen stalken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 mei 2014 om 14:07. |
|
![]() |