![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4001 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4002 |
|
![]() En waar haal ik al die informatie over GLOBAL TRUST INT?
Hier ... kijk naar de datum 4 mei 2012 ... bezoek Financiëntoren Brussel 1 Vennootschappen 6&13 FINTO - 16de verdieping kant Pacheco, kruidtuinlaan 50 BUs 3302&3304 .... wie is hier nalatig? Ongelooflijke paljassen ... sorry voor mijn woorden maar weet dat die pesterijen naar mijn gezin toe al 14 jaar aan de gang zijn. ![]() Tegelijk van die man het adres gekregen van de BBI van Brussel. En daar stapte ik één van die volgende dagen naartoe.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 juli 2023 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat het financieel al die hoofdbrekens niet waard is. Niet voor hem zelf en zeker niet voor de collega-forummers.
![]() |
![]() |
#4004 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat hebben die hiermee te maken?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 juli 2023 om 21:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4005 |
|
![]() Toch even een berichtje naar HUMO gestuurd, met een link naar deze blog en een link naar de lezersbrieven op de site van Erik Raeven.
Beetje gas geven. Mogelijk zij ze nu wel geïnteresseerd. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je reeds vele jaren zit te mekkeren over jouw "problemen" met de fiscus. Problemen die je ongetwijfeld had kunnen vermijden maar die je nodeloos rekt.
![]() |
#4007 | |
|
![]() Citaat:
en er is er ondertussen maar één die komt janken dat hij het niet leuk vind. Nu hoop doet leven, mogelijk krijg je hulp. Het verbaast me eigenlijk al dat er geen gekend volk reeds op uw kar is gesprongen. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4008 |
|
![]() Ongelooflijk wat we allemaal door de strot geduwd kregen om ons de absoluut noodzakelijke bewijzen uit
het strafdossier te ontzeggen. ![]() Gelukkig had de kamer van inbeschuldigingstelling geen oren naar het advies van de procureur generaal.
![]() |
#4009 |
|
![]() En dan de redding...
we zijn ondertussen al aanbeland in september 2017. Gegevens bemachtigen die de fiscus al jaren uit onze handen tracht te houden ... of op zijn minst weigerde om die - ontelbare malen op onze vraag - zelf na te kijken. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4010 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4011 | |
|
![]() Citaat:
wat betreft de naam van een zaakvoerder 15 jaar zou aanslepen? 100% inefficiëntie / 0% kwaadwilligheid of 0% inefficiëntie / 100% kwaadwilligheid of elke verhouding er tussenin. Na de ontvangst van die herziening van 230.000€ dacht ik dat nog dezelfde dag de ambtenaar in Ciney zou zeggen: sorry .. niet gezien .. we zullen onze fout rechtzetten.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4012 |
|
![]() dubbel
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4013 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben hier zaken aan het opzoeken ook gewoon omdat ik dan zeker ben van de volgorde waarin alles is verlopen. Soit ... ik word niet goed van mijn eigen blog ![]() ... moet absoluut afkicken. Terug gaan prutsen aan onze oude Renault 5.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 3 juli 2023 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4014 |
|
![]() Gisteren even alles van op een zekere afstand bekeken.
Nu, niemand zal me tegen spreken als ik zeg dat er nu wel voldoende informatie is gepost om wat wind op te wakkeren. Verder lijkt het me aangewezen om het echte offensief in stilte voor te bereiden. Tot maart 2024 (pleitdatum) zal het hier vrij rustig zijn en mogelijk kan je dan alles lezen in kranten en tijdschriften. Toch bedankt aan iedereen die hier wat heeft neergeschreven. Met goede of kwade bedoelingen, het maakt weinig uit.
![]() |
#4015 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4016 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4017 |
Banneling
|
![]() Ja, lap! Die «?*tot maart 2024?*» heeft welgeteld… 12 uur geduurd…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft ie nergens belooft. Heeft alleen geschreven "vrij rustig", waar U iets heel anders van maakt en de wens tot rust ferm verkloot.
![]() |
#4019 |
Banneling
|
![]() Ga jij nu ook al, zoals den Dael, de dt-regels beginnen te verkloten (om het eens in uw jargon te stellen)?
Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 5 juli 2023 om 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch tof, dat DTrollen zo vanonder de derde steen links gekropen komen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 juli 2023 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |