![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4001 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed van niet.
Laatst gewijzigd door Heftruck : 7 januari 2008 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4002 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik wil de inhoud niet verklappen. Ik wil ook niet zeggen dat je alles moet geloven wat je in September Clues ziet. Bekijk de filmpjes kritisch en onbevooroordeeld. (sommige delen zijn nogal technisch - ik moest ze tweemaal bekijken om alles te begrijpen). Wie met de originele (gearchiveerde) tv-beelden van CNN, BBC, ABC, NBC, Fox enz. wil vergelijken raad ik http://www.archive.org/details/sept_11_tv_archive aan. Daar kun je voor elke tv-zender het precieze tijdstip kiezen dat je opnieuw wil zien. In combinatie met September Clues is dat een buitengewoon leerrijke ervaring... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() September clues is hier al eens door eti1777 gepost.
![]() |
#4004 | |
Staatssecretaris
|
![]() Another amazing coincidence related to the WTC
http://www.911blogger.com/node/13272 Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4005 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4006 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu kunnen ze plots mikken in welke verdieping van de wtc torens ze crashten. Zou Prisonplanet dan toch leugens posten? ![]() http://www.prisonplanet.com/articles..._Hijackers.htm Of David Icke? http://www.davidicke.com/content/view/10189/48/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4007 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als we weten dat er een bepaald doelwit moest geraakt worden en dat de piloten niet konden vliegen dan is dat precies méér bewijs dat de piloten helemaal geen Al-Qaeda waren. Je moet nog wat meer uit de hoogte doen en minder nadenken dan krijgen we nog van deze prachtposts die duidelijk te danken zijn aan een zuurstofgebrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4008 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4009 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe "smoking gun" van Kevin Ryan is zo mogelijk nog dommer dan de voorgangers.
Het volstaat verdorie zijn tabelletje te lezen om te zien dat de gegevens net erop wijzen dat er GEEN CORRELATIE is tussen het vernieuwen van de brandbeveiliging en de branden op 9/11. Weer zien we het verschil tussen wat echte onderzoekers zouden doen en wat de charlatans van de zogenaamde "Truth Movement" doen. Het is niet verkeerd een onderzoek te beginnen door naar patronen te zoeken in de beschikbare data. Eens hij een patroon ontdekt doet een echte onderzoeker het volgende:
De charlatans van de zogenaamde "Truth Movement" doen dat anders:
Samengevat, business as usual.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 8 januari 2008 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4011 |
Vreemdeling
|
![]() Firestone, mag ik jouw redenering even omdraaien : Welke bewijzen heb jij dan dat het officiële 9/11-verhaal wél klopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4012 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen link tussen het officiele verhaal en de 1000 inside story fabeltjes. Ze staan beiden los van elkaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#4013 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer gaat de rechtzaak nu eigenlijk beginnen? Er waren toch al lang harde bewijzen.
En nu nog eentje erbij.
![]() |
![]() |
![]() |
#4014 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4015 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoezo? WTC1 upgraded: 92 - 100 impact: 93 - 99 fires: 93 - 99 failure: 92 - 100 WTC2 upgraded: 77/78 - 88/89 - 92 - 96/97 impact: 77 - 85 fires: 79 - 83 failure: 77 - 83 De correlatie is voor mij alleszins vrij groot. Ik weet niet waar jij het over hebt.. Lees je de tabel toevallig horizontaal ipv verticaal? ![]() Citaat:
2. Hoe bewijs je dat er thermite aanwezig was? Chemische analyse van de restanten (op meer dan 1 manier dan nog), eventueel een reactie op video als je veel geluk hebt. Oorzaak en gevolg (global symmetrical failure), directe aanwijzingen ("steel that appeared as if it was attacked by a eutectic mixture"). Dat is toch al heel wat vind ik.. 3. Dit is meer te wijten is aan een gebrek aan inzicht langs uw kant. Het zijn steeds de 'debunkers' die naar de "they were in on it" kaart grijpen, jullie zien overal een complot, niet wij. Er zijn genoeg manieren om bij zo'n operatie betrokken te zijn zonder dat je op de hoogte bent van wat er gebeurt. Je wordt simpelweg gebruikt door mensen die van op voorhand alles hebben ingeschat en op de situatie en de 'state of mind' bij zo'n gebeurtenis inspelen. 4. Mooi, als je zo de realiteit gaat verdraaien hebben wij minder moeite om aan te tonen hoeveel integriteit er in dat bolleke van u zit ![]() JREF ftw! 5. Dus van zodra voorbereidingen voor een grote operatie zoals deze gebeuren op 2 verschillende tijdstippen kunnen we alle feiten van tafel vegen omdat ze mekaar opheffen? Misschien plaatsten ze de thermite eerder en maakten ze een paar weken op voorhand de nodige verbindingen? Zou dat niet een mogelijkheid zijn? En die schud ik zomaar even uit m'n hand hé. 6. You pulled an illwill. Laatst gewijzigd door Akufen : 9 januari 2008 om 22:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4016 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4017 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4018 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4019 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4020 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ma eigenlijk was 9/11 toch niet slecht? Kijk, de VS en Israel waren zich zodanig aan het misdragen dat vroeg of laat die Moslims wel zouden gedaan hebben wat ze nu niet echt hebben gedaan. Dat is gewoon preemptive history. Ge moet de geschiedenis zelf op een ordelijke wijze maken en niet door een bende wildemannen zomaar laten bepalen. Dus ge valt uzelf aan alvorens de vijand u aanvalt dan hebt ge de zaken nog in de hand. Die mannen hebben dat goed bekeken. Er waren misschien veel meer doden gevallen in New York als ze de aanvallen van 9/11 door echte moslimextremisten hadden laten doen. Ik denk dat ik zionist ga worden.
|
![]() |
![]() |