![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4021 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Barjeuh is zo voorspelbaar .... ![]() Daarom ook dat ik hem zo graag zie. ![]() Nog even wachten en nr 3 is daar ook.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 juli 2023 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4022 |
Banneling
|
![]() Ja, je ziet hem blijkbaar zelfs liever dan die nooit ingediende jaarbalansen van uw miserie-bvba’tje. En dan nog nét van de probleemjaren! Altijd handig om op die manier essentiële info uit het debat weg te parkeren…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4023 | |
|
![]() Citaat:
Perfect. ![]() Je bent een schatje. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 juli 2023 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4024 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4025 |
|
![]() Dat ook. Maar vooral een mens met een voor politici zeldzaam rechtvaardigheidsgevoel.
Ik denk wel ergens 30 politiekers aangeschreven te hebben. Zowel in Wallonië als Vlaanderen. Hij was de enige die wat extra informatie vroeg en echt ziek werd van wat hij te lezen kreeg. Al de rest de middenvinger. Ook vandaag nog. Om eerlijk te zijn, van nva ook reactie, maar daar ben ik zelf niet op ingegaan. Jan Peumans is een buurman. Begrijp mijn woorden niet verkeerd, nooit enig teken gehad dat Jan verkeerd zou handelen, maar ik heb toch verkozen niet het risico te lopen om het leven toen nog moeilijker te maken. Ik vermoed dat jij als geen ander weet hoe snel men met modder begint te gooien als men echt weigert om de realiteit in te zien.
![]() |
#4026 | |
|
![]() Citaat:
Als ik ze nodig heb dan hoef ik ze maar 'op' te roepen en ze zijn daar.
![]() |
![]() |
#4027 |
Banneling
|
![]() Als je essentiële info achterhoudt, vervolgens een ghostwriter slechts partiële informatie toegooit, en vanaf dan hier alle toespelingen weglacht, dan moet je wel wat modder verwachten… Lijkt mij eerder uitlokking!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4028 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4029 |
|
![]() Om aan te tonen dat men bij de FOD financiën mails van 'verdwenen' ambtenaren niet opvolgt.
Welk 'bedrijf' kan zich permitteren om mails die gericht zijn naar gepensioneerd of afgedankt personeel niet op te volgen? A propos, in vond het bericht van 'Office 365' in mijn spam box. Nu, niet erg. Er zijn nog andere ambtenaren die aan het verslag van Intern Toezicht hebben gewerkt. Misschien is er daarvan nog iemand bereikbaar. Ik heb over dat verslag nog een paar vragen. ![]()
![]() |
#4030 |
|
![]() De volgende in de lijst, van hetzelfde laken een broek.
Was één van de twee onderzoekers waarmee ik rechtstreeks contact had. ![]() Nu, er zijn er nog, de zoektocht gaat verder. Toch al even de andere onderzoeker aangeschreven, die man heb ik tijdens de eerste vergadering bij Intern Toezicht ontmoet. Ja, ze waren eerst met twee. Tweede vergadering was voorzien met mensen van de Franstalige afdeling en met de ambtenaar die de zwaarste fouten op haar palmares had staan. Tijdens die tweede vergadering had de Waalse fiscus al zijn kat gestuurd en was in Vlaanderen het onderzoekend duo al gehalveerd.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 juli 2023 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4031 |
|
![]() Amai, dat was rap.
Nog één die verdwenen is en waarvan de mailbox niet opgevolgd wordt. Dat is 3 op 3. Op naar de volgende. ![]()
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 juli 2023 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4032 |
|
![]() Dit mail adres lijkt nog te bestaan.
Nu nog een antwoord. ![]()
![]() |
#4033 |
Minister-President
|
![]() Ik heb niet alles gelezen, maar uit het beetje dat ik wel gelezen heb kan ik dit opmaken.
Ge hebt nen bvba verkocht maar dat niet op volgens de correcte procedure gedaan waardoor die nog (deels) op uw naam stond officieel. De kopers bleken criminelen en de staat eist nu geld van u omdat de bvba op uw naam staat. Das toch gewoon eigen schuld dikke bult dan?
![]() |
#4034 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overdracht staat in het staatsblad. Wat daarin staat zou ongeveer gelijk moeten zijn aan de 10 geboden. Nadien heeft een belastingsambtenaar , al dan niet moedwillig, wat namen door elkaar geklutst, en was het spel aan't rollen.
![]() |
![]() |
#4035 |
|
![]() Herlees dan nog eens.
![]() |
#4036 |
|
![]() Zoals je leest, de administratie gaat het doen met de conclusies en hun 'bewijzen' die opgesteld zijn in 2011.
Hun verhaal dat ze in maart willen brengen is ook krak hetzelfde dan wat ze de rechter in 2013 hebben wijsgemaakt. Johan Daelemans is een bedrieger die samenwerkt met de mensen achter de fraude. ![]() Volgens mij is er ondertussen is er wel wat veranderd. Al die 'veranderingen' zorgen er voor dat we extra stukken aan het dossier kunnen toevoegen. De fouten en stommiteiten die de administratie 10 jaar geleden als geloofwaardig aan de rechter hebben kunnen verkopen ... wel ... die onzin is vandaag doorprikt. Ik zit ondertussen aan 167 bewijzen van fouten / nalatigheden / tegen argumentatie en ben ongeveer 35% gevorderd in mijn voorbereiding. Bloom Law zal hier wel de meest belangrijke uitvissen er een zelf hun visie aan toevoegen.
![]() |
#4037 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, ik begin waarschijnlijk morgen opnieuw aan pagina 1.
![]() |
![]() |
![]() |
#4038 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Les 1 van een basiscursus bedrijfsbeheer voor dummies… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4039 | ||
|
![]() Citaat:
Waarom laat de wetgever toe om een bvba te verkopen en dit eigenlijk aanmoedigt? Mij is nog recent verteld dat verkopen, zelfs voor één euro, financieel veel voordeliger is dan liquideren. Als de overheid het verkopen van bvba's wil ontmoedigen dan moeten ze een liquidatie gratis maken. Vandaag kost dat stukken van mensen. 2-En is dat een slechte zaak? Uit het strafdossier kan je opmaken dat net die links tussen overnames is geweest die de speurders snel op het goede spoor hebben gezet en niet de vennootschappen die ze zelf hebben opgestart. Citaat:
Nu, met dit en gelijkaardige dossiers slinken die hun geloofwaardigheid natuurlijk evenredig met de reputatie van de 'fiscaal experten' van de fiscus.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 15 juli 2023 om 07:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4040 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Juist! Dus moet je zeker geen bvba overlaten aan een stelletje onbekenden waarvan je nog niets eens het vak kent… Om dezelfde reden als er andere experten bestaan, zeker? Als je er genoeg geld voor over hebt, is er een grotere kans (maar nog geen zekerheid) dat je bij een échte expert terechtkomt. Laatst gewijzigd door Bartjeuh : 15 juli 2023 om 09:04. |
||
![]() |
![]() |