![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4021 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4022 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.friatider.se/finland-slu...nda-vaccinpass
![]() |
![]() |
#4023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot 24.000 euro extra per maand: Vorstelijke overheidsbeloning voor Duitse vaccineer-artsen
december 31, 20211036 Terwijl in Oostenrijk artsen die kritisch staan tegenover vaccinatie hun baan en hun licentie verliezen en daarmee van hun broodwinning worden beroofd, verdienen artsen die ijverig vaccineren in Duitsland en waarschijnlijk ook in Oostenrijk de spreekwoordelijke “vetpot”, beschermd en gesanctioneerd door de staat. In Duitsland, bijvoorbeeld, betaalt de staat momenteel 28 euro per vaccinatie, in het weekend of op feestdagen zelfs 36 euro per prik, schrijft Unser-mitteleuropa.com. Werken in vaccinatiecentra als “salarisbooster” Tegelijkertijd fungeren sommige vaccinatiecentra waarschijnlijk zelf als echte “boosters” in de vorm van fikse salarisboosters voor vaccinerende artsen die de regels van het regime volgen. In deze massaverwerkingsinrichtingen krijgen de artsen een uurloon van 150 euro (!), wat neerkomt op een dagloon van een fiere 1.200 euro. Officieel worden 20 vaccinatiemissies per maand goedgekeurd, wat een extra inkomen van 24.000 euro (!!) per maand zou betekenen. Dit alles, natuurlijk, naast de normale inkomsten. ____ Met zulke riante vergoedingen....
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 31 december 2021 om 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4024 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb aan de kust nog nooit zoveel volk gezien, ook niet in de zomerperiode als nu.
Dan denk je: van dat Covid is echt niet veel van waar of zou het toch???? Prima zaak voor de winkels??
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 december 2021 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4025 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie het nog niet zo. Ja, er zijn delivery systemen die je kan activeren met straling, maar het hier voorgestelde mechanisme gebruikt (zoals de meeste van dat soort mechanismes) de straling als warmtebron. Straling voor mobiele telefonie is daar in principe geschikt voor, maar je hebt het dan over een zender die op de huid gedrukt wordt of aan apparaat waar je in wordt geschoven wat rekening houdt met de locatie waar de deeltjes vrijgelaten moeten worden. Dit concept werkt absoluut niet met ongerichte straling. Om dat te bereiken zou je genoeg straling moeten uitzenden om iedereen's complete lichaam en de rest van de omgeving minstens een graad of tien ofzo op te warmen, en op dat punt zijn er makkelijkere, subtielere en minder massaal dodelijke aflevermechanismes te bedenken. Daarnaast moet het virus ook nog levensvatbaar blijven tijdens de hele reis. Door het virus te verpakken en pas later vrij te geven verleng je de hoeveelheid tijd die het zonder gastcel door moet brengen, dit is minder effectief dan mensen gewoon aan het virus blootstellen. En dan is er ook nog het probleem van schaal. Die bolletjes en streepjes waaruit carbon nanotubes zijn opgebouwd zijn individuele koolstofatomen en de bindingen ertussen. Die uitsteeksels op het virus zijn eiwitten, macromoleculen opgebouwd uit duizenden atomen, veel ervan koolstof. Om een idee te geven van het verschil in schaal: een koolstofatoom weegt 12 Da. de spike proteins op het corona virus wegen zo'n 200 kDa, meer dan 15.000 keer zoveel. Het gehele coronavirus is dan ook ongeveer 50-140 nm groot. Je kan nanotubes maken wiens breedte in de buurt komt van de ondergrens voor de grootte van het virus, maar je krijgt het geheel niet op deze manier in elkaar gezet. Het zou er sowieso definitely niet uitzien als op dit plaatje, en dat het plaatje er wel zo uitziet suggereert dat de makers ervan zelf geen beeld hadden van de schaal waarop ze hier opereren.
En het belangrijkste: een virus is in essentie al een delivery system. Ze werken zo goed dat een van de systemen die wij gebruiken voor delivery gemodificeerde virussen zijn. Dit is een onzinnige extra stap. Zelfs als het zou werken zoals het plaatje beweerd.
![]() |
![]() |
#4026 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
God weet waartoe ze in staat zijn. Ze hebben alleszins niet de beste intenties voor, zoveel is duidelijk geworden. Oh en ziet: https://pubs.rsc.org/en/content/arti.../ra/d0ra08888a Laatst gewijzigd door CUFI : 31 december 2021 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4027 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is best wel waar ik voor geleerd heb. Ik ben absoluut geen professor ofzo, maar dit stuk snap ik nog. Bovendien is het hele idee dat de openbare technologie achterloopt op de geheime technologie in dit geval op zijn best bedenkelijk. Wat openbaar is zijn de artikelen van de wereldwijde universiteiten en de patenten van de farmaceutische bedrijven. Wie denk jij dat er zoveel onderzoek naar medicijnen doet dat ze op alle fronten in het geheim decennia voorlopen op de farmareuzen? Welke honderdduidenden onderzoekers en laboranten hebben ze daarvoor ingezet? En uit welk budget zijn de honderden miljarden dollars gehaald die daarvoor nodig waren? Dat artikel dat jij linkt gaat overigens over een virus dat bindt aan carbon nanotubes, niet een virus dat opgenomen wordt in een carbon nanotube. Interessant op zichzelf voor bijvoorbeeld het ontwikkelen van een nieuwe test, compleet irrelevant met betrekking tot dit plaatje.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 31 december 2021 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die technieken bestaan wel he en er is best wel meer aan. Therefore, we propose a link between adverse bioeffects of WCR exposure from wireless devices and COVID-19. Specifically, evidence presented here supports a premise that WCR and, in particular, 5G, which involves densification of 4G, may have exacerbated the COVID-19 pandemic by weakening host immunity and increasing SARS-CoV-2 virulence by (1) causing morphologic changes in erythrocytes including echinocyte and rouleaux formation that may be contributing to hypercoagulation; (2) impairing microcirculation and reducing erythrocyte and hemoglobin levels exacerbating hypoxia; (3) amplifying immune dysfunction, including immunosuppression, autoimmunity, and hyperinflammation; (4) increasing cellular oxidative stress and the production of free radicals exacerbating vascular injury and organ damage; (5) increasing intracellular Ca2+ essential for viral entry, replication, and release, in addition to promoting pro-inflammatory pathways; and (6) worsening heart arrhythmias and cardiac disorders. WCR exposure is a widespread, yet often neglected, environmental stressor that can produce a wide range of adverse bioeffects. For decades, independent research scientists worldwide have emphasized the health risks and cumulative damage caused by WCR [42,45]. The evidence presented here is consistent with a large body of established research. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8580522/ Nu wil ik best wel erkennen dat ze de meest geflipte theorieën kunnen verzinnen. Maar er is toch iets niet koosjer aan heel dit gebeuren. Ze verhogen frequenties die reeds schadelijk zijn, de voedselketen stort in, grondstoffen tekort, water tekort, etc; maar ze gaan ons even redden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4029 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke frequenties worden "verhoogd" (wat dat dan ook moge zeggen)? Waar zie jij dat allemaal? Staat er een rampenfilm in continue replay op je TV? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Don’t look up parcifal. Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2022 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4031 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4033 |
Banneling
|
![]() Lol. EMF : ElectroMagnetic FIELDS.
![]() ![]() 25 jaar geleden dat ik de Wetten van Maxwell leerde, maar dat zit er toch nog wel in. Maar ik zou graag horen wat je bedoelt met "Verhogen van Frequenties". Ik hoop dat je weet wat frequenties zijn. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 januari 2022 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4034 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je denkt dat 5G minder uitzendt dan 4G he? Maar het is niet omdat uw phone lowband frequencies ontvangt ze geen high band frequencies uitzenden. Ik bedoel dit: High-band 5G uses frequencies of 24–47 GHz, near the bottom of the millimeter wave band, although higher frequencies may be used in the future. It often achieves download speeds in the gigabit-per-second (Gbit/s) range, comparable to cable internet. https://en.m.wikipedia.org/wiki/5G Microwaves. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4035 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Beamforming he. Citaat:
En zelfs ALS in de toekomst de 26 GHz band ook zou gebruikt worden, so what? Dat is nog altijd ver onder de grens voor ioniserende straling (die ligt boven de 3 000 000 GHZ. 3.6 is lager dan 26 en 26 is lager dan 3 000 000. ![]() En zolang de veldsterktes laag zijn (Daar zijn vrij strenge ICNIRP normen voor dacht ik van zelfs 6V/m in Brussel en iets hoger in vlaanderen) is er geen echt probleem. Niet aan die antennes likken wel, probeer je te beheersen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4036 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens bewezen dat zelfs lage frequenties significante schade aanbrengen, celschade. Laatst gewijzigd door CUFI : 1 januari 2022 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Beatles maakten trouwens hun muziek op een bepaalde frequentie omdat die de ontvanger in harmonie bracht.
Maar dan zijn ze die frequenties grootschalig beginnen toepassen (MK ultra) . Dat was ooit occult wetenschap en is voor de zondvloed ook toegepast door dezelfden die toen aan een nephilim bouwde zoals ze nu aan een transhuman bezig zijn. It is written. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4038 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandemie van de gevaccineerden’: 90% van de mensen met omikron is volledig ingeënt
in Buitenland 1 januari 2022 12:35 0 Het Deense RIVM laat weten dat negen op de 10 (89,7 procent) mensen met omikron ‘volledig gevaccineerd’ zijn of hun eerste booster hebben gehad. Iets meer dan driekwart van de Deense bevolking (77,9 procent) is volledig gevaccineerd. In Duitsland ligt het percentage zelfs nog iets hoger. Van alle Duitsers met omikron is bijna 96 procent volledig gevaccineerd, schrijft Welt-verslaggever Tim Röhn op Twitter. https://twitter.com/disclosetv/statu...HnzBgT-RQ&s=19
![]() |
#4039 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is ofwel dit ofwel het coronapaspoort volledig afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4040 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo doe je het.
Een ongeïdentificeerde vrouw plaatste een video op TikTok met een COVID-19 sneltest op een fles Corona bier. Het flesje Corona bleek positief te zijn voor het COVID-19 virus. https://www.frontnieuws.com/corona-b...-tiktok-video/