Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2006, 12:25   #4021
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het is eens interessant om te kijken naar het artikel dat geciteerd wordt in bovenstaande post. Het illustreert duidelijk de techniek die men gebruikt om een wereldregering te rechtvaardigen. Men zegt dat er een probleem is, terwijl men zelf die problemen ceeërt of overdrijft of voorliegt, om dan hun eigen gewilde oplossing voor te stellen.
Er zijn er velen hier die niet geloven in de NWO maar het krantenartikel ligt weer volledig in de lijn van de NWO theorie.

Let vooral op de stukken in het vet.

Citaat:
The most potent threats to life on earth - global warming, health pandemics, poverty and armed conflict - could be ended by moves that would unlock $7 trillion - $7,000,000,000,000 (£3.9trn) - of previously untapped wealth, the United Nations claims today.

The price? An admission that the nation-state is an old-fashioned concept that has no role to play in a modern globalised world where financial markets have to be harnessed rather than simply condemned.

Zoals een NWO onderzoeker stelt:

Citaat:
"The "old world order" is one based on independent nation-states. The "new world order" involves the elimination of the sovereignty and independence of nation-states and some form of world government. This means the end of the United States of America, the U.S. Constitution, and the Bill of Rights as we now know them. Most of the new world order proposals involve the conversion of the United Nations and its agencies to a world government, complete with a world army, a world parliament, a world court, global taxation, and numerous other agencies to control every aspect of human life (education, nutrition, health care, population, immigration, communications, transportation, commerce, agriculture, finance, the environment, etc.).
En zoals de quote van NWO insiders laten zien:

Citaat:
"In the next century, nations as we know it will be obsolete; all states will recognize a single, global authority. National sovereignty wasn't such a great idea after all." -- Strobe Talbot,President Clinton's Deputy Secretary of State,as quoted in Time, July 20th, l992.
Oud 1 februari 2006, 13:53   #4022
droon
Vreemdeling

Standaard

ey, fuck de nation state. als er nu toch al één land zich gedraagt alsof het de werled beheerst en overal zomaar mag binnenvallen, dan heb ik liever dat er wordt binnengevallen met iets meer globale consesus.

ben best pro een krachtige united nations die alles regelt, maar het moet natuurlijk wel deftig gebeuren en niet met het soort ultraliberale vrijemarkt bullshit die een land als kenia verplicht zijn graan uit het noorden op de internatioale markten verkopen terwijl er in het zuiden hongersnood heerst.

ik heb eigenlijk meer vertrouwen in een eeuwig uitdeinende europeese unie, turkije, israël, libanon, marokko, rusland. allemaal landen die al tekenen van herstel vertonen, maar dat extra beetje ondoorzichtige bureaucratie nodig hebben om helemaal in slaap gesust te worden. De europese unie is de beste manier gebleken om landen die tot voor kort nog dicaturen waren om te vormen to sociale democratien. de huidige toestand van spanje, portugal, griekenland, zijn , buiten wat strubelingen (Cyprus en de ETA enzo) toch grote successen te noemen. iedereen die nu moord en brand schreuwt over de toetreding van turkije vergeet nogal snel dat deze landen tot in de jaren 70 nog fascistische dictaturen waren.
droon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 14:06   #4023
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat noem ik niet de spuigaten uitlopen hoor.
Het loopt de spuigaten uit als ze u morgen uit uw huis komen halen voor wat je op dit webforum schrijft en je in een werkkamp steken en
je vrouw en kinderen op transport zetten naar een onbekende bestemming.

Een beetje de dingen in perspectief plaatsen hé. 8)

Ik bedoelde de spuigaten uitlopen, met wat nog normaal te noemen is, ...

Trouwens, mannen met lange regenfrakken en een deukhoedje op, blijven bij mij buiten op de mat staan...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 14:10   #4024
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Wat heeft d?*t met dictatuur te maken?

Welk persorgaan wordt hier in Belgie monddood gemaakt?

U bedoelt het veroordelen van oproepen tot haat van het VB?
Nochthans kunnen FdW en Co hier redelijk gerust hun onzin verpreiden als je 't mij vraagt.

Privebedrijven zijn niet voor niets "PRIVE"bedrijven.
Wat heeft iemand buitengooien in een privebedrijf te maken met staatsdictatuur?

Zoals......?
't Is zoals Stone komt te zeggen.
Hier wordt wel meer geluld over Belgie dat een dictatuur zou zijn, (voornamelijk door rechtse randdebielen), maar schijnbaar hebben ze niet het minste idee van wat leven in een échte dictatuur werkelijk betekent.
Strafste van al is dan nog dat sommigen onder hen tegelijkertijd wel de loftrompet over de VS blazen.

De pers wordt de mond gesnoerd, mijn beste, bij de GVA zijn mensen opzijgezet en bij HLN ook.

u herinderd zich het lid van de warandegroep niet meer dat zijn klak aan de haak heeft mogen hangen...

en inderdaad, het veroordelen van een politieke partij, door wetten uit te vaardigen specifiek ontworpen om dat mogelijk te maken. (persmisdrijven moesten vroeger voor assisen komen... )

Mensen als u beseffen niet hoe de dictatuur gevormd wordt, en ik zal u maar zeggen, we zijn goed op weg...
Oud 1 februari 2006, 14:41   #4025
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik vind het vooral naief te stellen dat je geen last hebt van de cameras omdat je niet van plan bent iets verkeerd te doen. Het gaat hier om de intentie. Stap per stap wordt het erger en erger. Stelsematige conditionering.

Ok , nu laat je al een enorm spoor achter. Maar de elite wil dat het openbaar wordt, ze wil van de globale staat een goed geoliede machine maken waarin de mens slechts een pion is en ter aller tijde verantwoording moet afleggen aan de staat.

Als je zo verder redeneert kan je er ook niets tegen hebben dat ze cameras in je huiskamer zetten. Daar ben je toch ook van plan niets verkeerd te doen.

Big Brother is u al aan het watchen , het is een prijs die je betaald voor al de gemakken die het met zich meebrengt.

kijk, ik ben de mens die hier achter 3 schermen zit , ik kan met een paar drukken op de knop zien, welk telefoonnummer naar wie gebeld heeft, voor hoelang, ik kan zien wie welk mailtje naar wie gestuurd, heeft, hoeveel hij er al het afgelopen uur verstuurd heeft, wat de onderwerpen waren, via welke mailserver dat naar buiten is gegaan. Ik kan zien wat zijn IP adres is, ik kan op zijn pc, in zijn persoonlijke folder, allemaal vanaf remote zonder dat hij het merkt, ik kan in zijn favorites loeren, ik kan weten waarnaartoe hij gesurft heeft. enz... enz... ik heb toegang tot de securitycams, tot het archief daarvan, tot de logfiles van die server, ik kan dus mijn eigen digitale sporen uitwissen, enz... enz...

Al die dingen werken, gewoon zonder dat iemand zich daar vragen bij steld, niemand die zijn gedrag veranderd ondanks dat ze weten dat ze gemonitord kunnen worden.

Toch de beroepsethiek, zegt u dit soort dingen niet te doen, ( ze zouden mij trouwens direct met mijn kloten buitengooien en terecht. ) maar het kan wel. En soms moeten we het zelf doen in opdracht van managers die hun pioten van iets verdenken.

uwe privacy is dus nen scheet in ne netzak, wat doen een paar securitycamera's er nog toe. trouwens de staat heeft er, maar al die privébedrijven die er hebben wat doet u daaraan.

Denkt u dat als er morgen hier iets gebeurd , in de buurt van het gebouw ze bij ons de beelden nie gaan opvragen. ?
Oud 1 februari 2006, 14:57   #4026
duncan
Banneling

Standaard

Een mens zijn geest kan ' soms ' meer zien dan 3 schermen van 3 verschillende mensen hun pc ...enz .

Wat u schreef is zekers waar e-commercial company's en email programma's genoeg om privacy te door gronden; hack/crack speelgoed genoeg om netwerken te verkennen enz... .

LOL big brother cant find small brother
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 15:32   #4027
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Een mens zijn geest kan ' soms ' meer zien dan 3 schermen van 3 verschillende mensen hun pc ...enz .

Wat u schreef is zekers waar e-commercial company's en email programma's genoeg om privacy te door gronden; hack/crack speelgoed genoeg om netwerken te verkennen enz... .

LOL big brother cant find small brother

Inderdaad, ge kunt het lollig vinden, maar small brother kan big brother dik in zijn kruis pakken, door in te breken, paswoorden te sniffen, enz... enz...

dat is dan ook een van die keerzijdes van die medaille.

Als de NWO overal bugs en traceersystemen plaatst dan is het aan de tegenstander of tegenstanders van de NWO de traceersystemen vol bugs te stoppen of ze te kraken en ze te misbruiken.

Het systeem dat u dus moet volgen is, zelf zo kwetsbaar als het groot is. Het is genoeg dat een paar slimmerikken een paar core routers kraken, en het hele systeem ligt plat op zijn gat.

En dat is zelf beangstigend simpel, als ge weet hoe makkelijk het is om een router waar je fysisch access toe hebt, te password recoveren, en vervolgens met een config te laden die hij naar zijn buren doorcopyeerd.

(Daarom zitten die dingen natuurlijk ook achter slot en grendel, ... )
Oud 1 februari 2006, 16:18   #4028
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Inderdaad, ge kunt het lollig vinden, maar small brother kan big brother dik in zijn kruis pakken, door in te breken, paswoorden te sniffen, enz... enz...

dat is dan ook een van die keerzijdes van die medaille.

Als de NWO overal bugs en traceersystemen plaatst dan is het aan de tegenstander of tegenstanders van de NWO de traceersystemen vol bugs te stoppen of ze te kraken en ze te misbruiken.

Het systeem dat u dus moet volgen is, zelf zo kwetsbaar als het groot is. Het is genoeg dat een paar slimmerikken een paar core routers kraken, en het hele systeem ligt plat op zijn gat.

En dat is zelf beangstigend simpel, als ge weet hoe makkelijk het is om een router waar je fysisch access toe hebt, te password recoveren, en vervolgens met een config te laden die hij naar zijn buren doorcopyeerd.

(Daarom zitten die dingen natuurlijk ook achter slot en grendel, ... )
Ge krijgt de ziekte van duncan. Ge begint nu ook al voor een normaal mens onbegrijpelijk broebeltaaltje te gebruiken.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 16:23   #4029
duncan
Banneling

Standaard

lol hahaha amaaaiiii wa zijn we weer sociaal.

Hier gaan we dan ....NIET enkel top managers en AMBTENAREN van gebouw der regies zijn schuldig aan corruptie neen; stads diensten onder meer ook kijk maar naar Antwerpse commisaris ; politieke visa schandalen waarna men vrijgesproken werd ...enz .

Tjaja we zijn echt begrips vol in deze over vergrijsde samenleving waar men tegen andere burgers melkt over hun eigenste mening waw verry social !
Oud 1 februari 2006, 16:32   #4030
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Ge krijgt de ziekte van duncan. Ge begint nu ook al voor een normaal mens onbegrijpelijk broebeltaaltje te gebruiken.
Hihi. Was ik net ook aan 't denken.
Oud 1 februari 2006, 16:46   #4031
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

tsja,

Citaat:
People who debunk Masonic or Illuminati conspiracies obviously have no conception of the manner in which major institutions have been infiltrated at the top by senior Masons. In Britain for instance, some city police forces, hospitals, British Airways, Granada Television and even the Post Office have their own Masonic lodges.
Bron:Brian Desborough

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2006, 16:51   #4032
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In the book, "They Cast No Shadows" we have a collection of essays on the Illuminati, revisionist history and suppressed technologies, by Brian Desborough (2002; Writers Club Press/ iUniverse.com)

"Throughout recorded history, the Illuminati has successfully withheld from humankind major aspects of history and science in order to subjugate the masses," writes Brian Desborough in his extraordinary book "They Cast No Shadows."

"Historical, religious and political truths have been withheld from the general public in order to perpetuate armed conflict," he continues. "Similarly if the presently suppressed technology were to be made commercially available, disease, famine and environmental pollution virtually would become eradicated."

The book’s title comes from the creepy black magic mantra recited at Illuminati human sacrificial rituals. "What is ours we take tonight; As ring of fire burning bright; We stand behind the burning light; And cast no shadows in the night."

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 10:25   #4033
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
tsja,

Bron:Brian Desborough

Pindar

En dan zegt men hier ergens op deze forum dat kruisvaders GEEN invleod hebben zekers hahahaha....

De protocollen van sion en de oorlog die erop volgde verklaard al veel vooral als je naar voorafgaande eeuwen kijkt wat onze voorvaders deden en interpreteerden.

Sad belief VOORAL als mensen VOOR OORDELEN dat andere brabbel taal gebruiken.

*Antwerpse uitdrijving van Joden werd NIET vervolgd ...DOOFPOT in .

Laatst gewijzigd door duncan : 2 februari 2006 om 10:33.
Oud 2 februari 2006, 11:55   #4034
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
En dan zegt men hier ergens op deze forum dat kruisvaders GEEN invleod hebben zekers hahahaha....

De protocollen van sion en de oorlog die erop volgde verklaard al veel vooral als je naar voorafgaande eeuwen kijkt wat onze voorvaders deden en interpreteerden.

Sad belief VOORAL als mensen VOOR OORDELEN dat andere brabbel taal gebruiken.

*Antwerpse uitdrijving van Joden werd NIET vervolgd ...DOOFPOT in .
Ben ik 100% mee akkoord.
Nog één vraagje.
Wat bedoel je feitelijk?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 12:23   #4035
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Ben ik 100% mee akkoord.
Nog één vraagje.
Wat bedoel je feitelijk?

Dat men doorhéén de geschiedenis zich weinig aantrekt van zijn maatschapij en eigen burgers .

Dat een film als Deans rijkere klassen niet wakker hebben geschud; dat men aanwijzend is ; verzuurd & vergrijsd en dat de gewone werkende mens zoals ik het moet doen met minder dan een europees gemiddelde; men mensen in groot steden uitbuit ...enz .

Dus politici die uitspraken plegen in zake "voor het volk" en "cijfers tonen aan dat " ....enz liegen in eigen belang en % .

Kortom men maakt ons wat wijs en voert dure politiek in woord en daad .

Laatst gewijzigd door duncan : 2 februari 2006 om 12:23.
Oud 2 februari 2006, 20:30   #4036
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Ben je daar weer met je achtergeslotendeuren.nl ja? Het is misschien geen verkeerd gedacht om er meerdere bronnen op na te houden.(en het niet enkel bij Nederlandstalige sites te houden)!
Ik vind dat die website (achtergeslotendeuren.nl) de theorieën en samenzweringsbeschrijvingen goed samenvat die hier worden verdedigd door degenen die achter elk belangrijk nieuwsfeit de NWO-hand zien.

Dat de site in het Nederlands is, vind ik een bijkomend voordeel. Het valt dan beter op hoe onbeholpen alles geformuleerd wordt. In het Engels of het Hollywood-Amerikaans valt die platheid en het gebrek aan intellect minder op, omdat Engels nu eenmaal de taal van fantasy, videotapes en showtelevision is.

Als u zich schaamt voor die website moet u deze hele NWO-discussie, waarvan dit de 4036ste post is, maar eens nalezen.
Veel verschil zie ik niet.

Ik vind ook dat u blij mag zijn dat ik Pindar niet heb uitgeroepen tot het prototype van de NWO-believer.

Laatst gewijzigd door malinois : 2 februari 2006 om 20:30.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 20:36   #4037
malinois
Gouverneur

malinois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
De pers wordt de mond gesnoerd, mijn beste, bij de GVA zijn mensen opzijgezet en bij HLN ook.

u herinderd zich het lid van de warandegroep niet meer dat zijn klak aan de haak heeft mogen hangen...

en inderdaad, het veroordelen van een politieke partij, door wetten uit te vaardigen specifiek ontworpen om dat mogelijk te maken. (persmisdrijven moesten vroeger voor assisen komen... )

Mensen als u beseffen niet hoe de dictatuur gevormd wordt, en ik zal u maar zeggen, we zijn goed op weg...
Als de koning van België het waagt om zich te verzetten tegen het oprukkende separatisme in zijn land valt zowat heel Vlaanderen over hem. Is dat de anti-VB-dictatuur? Of zijn we intussen "stoemelings" terechtgekomen in de dictatuur van het separatisme?

Laatst gewijzigd door malinois : 2 februari 2006 om 20:38.
malinois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 20:44   #4038
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door malinois Bekijk bericht
Ik vind dat die website (achtergeslotendeuren.nl) de theorieën en samenzweringsbeschrijvingen goed samenvat die hier worden verdedigd door degenen die achter elk belangrijk nieuwsfeit de NWO-hand zien.
Je vind je vind... heb je al eens naar de feiten gekeken. Allicht niet.

Wat wij zeggen is gebaseerd op de feiten. Als de theorie NWO immers de realiteit beter beschrijft dan de algemeen aanvaarde dan zullen de nieuwsfeiten inderdaad met deze theorie overeenkomen, omdat ze immers gestoeld is op de feiten. Het is niet the other way around.
Oud 2 februari 2006, 21:23   #4039
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Als u zich schaamt voor die website moet u deze hele NWO-discussie, waarvan dit de 4036ste post is, maar eens nalezen.
Veel verschil zie ik niet.
Ik schaam me er helemaal niet voor en heb die site lang geleden met plezier helemaal uitgelezen.Ik ben blij dat er een Nederlandstalige site is die het publiek tracht te bereiken met een poging tot samenvatting.Ik reageerde omdat jij zei dat je geen bewijs van de NWO theorie ziet en verwees naar www.achtergeslotendeuren.nl.Je verwacht toch niet dat ze alle bewijs gedocumenteerd gaan neerzetten op die site?Alsof jij het dan zou lezen zeker...het is nu al te lang voor de meesten en ze hebben erg hun best gedaan het kort te houden.
Als je bewijs wil zien moet je er maar eens enkele boeken over lezen.Nog beter is boeken lezen over onderdelen apart of docu's bekijken over onderdelen apart (het financieren van en helpen van Hitler door Rothschild (een Jood!!!!!??) assets J.P. Morgan etc. met I.G. Farben;grootvader Bush etc.;het financieren van de bolsjewickse revolutie door dezelfden (Wall Street) etc.;Federal Reserve en Bank of England etc. en tal van andere zaken...
Ik vrees dat je het geheel niet zal zien als je het houdt bij sites als achtergeslotendeuren.nl en niet verder op zoek gaat naar antwoorden.Ze zullen niet in je schoot geworpen worden.Al wordt je hier wel erg veel aangeboden (o.a. boeken en docu's).Maar je bekijkt het niet en geeft dan af op de draad dat er geen bewijs is...
Bovendien..ik ben al van het begin bij de draad...jij ook?Je zegt dat ik de draad eens moet bekijken en vgl met die site,mr ik weet niet of jij de draad wel helemaal bekeken hebt.Je hebt in elk geval niet te veel bekeken wat aangeboden wordt qua docu's en boeken etc.Ik denk dat je je kennis vooral van die ene site hebt.

Citaat:
Ik vind ook dat u blij mag zijn dat ik Pindar niet heb uitgeroepen tot het prototype van de NWO-believer.
Waarom?

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 februari 2006 om 21:32.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2006, 23:14   #4040
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

@ Excodus: het eerste wat u dient te doen, is Esperanto leren.
Daarmee spreekt u in elk geval al niet meer de taal van de komende bezetter..
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be