![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4021 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is eens interessant om te kijken naar het artikel dat geciteerd wordt in bovenstaande post. Het illustreert duidelijk de techniek die men gebruikt om een wereldregering te rechtvaardigen. Men zegt dat er een probleem is, terwijl men zelf die problemen ceeërt of overdrijft of voorliegt, om dan hun eigen gewilde oplossing voor te stellen.
Er zijn er velen hier die niet geloven in de NWO maar het krantenartikel ligt weer volledig in de lijn van de NWO theorie. Let vooral op de stukken in het vet. Citaat:
Zoals een NWO onderzoeker stelt: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4022 |
Vreemdeling
|
![]() ey, fuck de nation state. als er nu toch al één land zich gedraagt alsof het de werled beheerst en overal zomaar mag binnenvallen, dan heb ik liever dat er wordt binnengevallen met iets meer globale consesus.
ben best pro een krachtige united nations die alles regelt, maar het moet natuurlijk wel deftig gebeuren en niet met het soort ultraliberale vrijemarkt bullshit die een land als kenia verplicht zijn graan uit het noorden op de internatioale markten verkopen terwijl er in het zuiden hongersnood heerst. ik heb eigenlijk meer vertrouwen in een eeuwig uitdeinende europeese unie, turkije, israël, libanon, marokko, rusland. allemaal landen die al tekenen van herstel vertonen, maar dat extra beetje ondoorzichtige bureaucratie nodig hebben om helemaal in slaap gesust te worden. De europese unie is de beste manier gebleken om landen die tot voor kort nog dicaturen waren om te vormen to sociale democratien. de huidige toestand van spanje, portugal, griekenland, zijn , buiten wat strubelingen (Cyprus en de ETA enzo) toch grote successen te noemen. iedereen die nu moord en brand schreuwt over de toetreding van turkije vergeet nogal snel dat deze landen tot in de jaren 70 nog fascistische dictaturen waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde de spuigaten uitlopen, met wat nog normaal te noemen is, ... Trouwens, mannen met lange regenfrakken en een deukhoedje op, blijven bij mij buiten op de mat staan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De pers wordt de mond gesnoerd, mijn beste, bij de GVA zijn mensen opzijgezet en bij HLN ook. u herinderd zich het lid van de warandegroep niet meer dat zijn klak aan de haak heeft mogen hangen... en inderdaad, het veroordelen van een politieke partij, door wetten uit te vaardigen specifiek ontworpen om dat mogelijk te maken. (persmisdrijven moesten vroeger voor assisen komen... ) Mensen als u beseffen niet hoe de dictatuur gevormd wordt, en ik zal u maar zeggen, we zijn goed op weg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Big Brother is u al aan het watchen , het is een prijs die je betaald voor al de gemakken die het met zich meebrengt. kijk, ik ben de mens die hier achter 3 schermen zit , ik kan met een paar drukken op de knop zien, welk telefoonnummer naar wie gebeld heeft, voor hoelang, ik kan zien wie welk mailtje naar wie gestuurd, heeft, hoeveel hij er al het afgelopen uur verstuurd heeft, wat de onderwerpen waren, via welke mailserver dat naar buiten is gegaan. Ik kan zien wat zijn IP adres is, ik kan op zijn pc, in zijn persoonlijke folder, allemaal vanaf remote zonder dat hij het merkt, ik kan in zijn favorites loeren, ik kan weten waarnaartoe hij gesurft heeft. enz... enz... ik heb toegang tot de securitycams, tot het archief daarvan, tot de logfiles van die server, ik kan dus mijn eigen digitale sporen uitwissen, enz... enz... Al die dingen werken, gewoon zonder dat iemand zich daar vragen bij steld, niemand die zijn gedrag veranderd ondanks dat ze weten dat ze gemonitord kunnen worden. Toch de beroepsethiek, zegt u dit soort dingen niet te doen, ( ze zouden mij trouwens direct met mijn kloten buitengooien en terecht. ) maar het kan wel. En soms moeten we het zelf doen in opdracht van managers die hun pioten van iets verdenken. uwe privacy is dus nen scheet in ne netzak, wat doen een paar securitycamera's er nog toe. trouwens de staat heeft er, maar al die privébedrijven die er hebben wat doet u daaraan. Denkt u dat als er morgen hier iets gebeurd , in de buurt van het gebouw ze bij ons de beelden nie gaan opvragen. ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4026 |
Banneling
|
![]() Een mens zijn geest kan ' soms ' meer zien dan 3 schermen van 3 verschillende mensen hun pc ...enz .
Wat u schreef is zekers waar e-commercial company's en email programma's genoeg om privacy te door gronden; hack/crack speelgoed genoeg om netwerken te verkennen enz... . LOL big brother cant find small brother ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4027 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ge kunt het lollig vinden, maar small brother kan big brother dik in zijn kruis pakken, door in te breken, paswoorden te sniffen, enz... enz... dat is dan ook een van die keerzijdes van die medaille. Als de NWO overal bugs en traceersystemen plaatst dan is het aan de tegenstander of tegenstanders van de NWO de traceersystemen vol bugs te stoppen of ze te kraken en ze te misbruiken. Het systeem dat u dus moet volgen is, zelf zo kwetsbaar als het groot is. Het is genoeg dat een paar slimmerikken een paar core routers kraken, en het hele systeem ligt plat op zijn gat. En dat is zelf beangstigend simpel, als ge weet hoe makkelijk het is om een router waar je fysisch access toe hebt, te password recoveren, en vervolgens met een config te laden die hij naar zijn buren doorcopyeerd. (Daarom zitten die dingen natuurlijk ook achter slot en grendel, ... ) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4028 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4029 |
Banneling
|
![]() lol hahaha amaaaiiii wa zijn we weer sociaal.
Hier gaan we dan ....NIET enkel top managers en AMBTENAREN van gebouw der regies zijn schuldig aan corruptie neen; stads diensten onder meer ook kijk maar naar Antwerpse commisaris ; politieke visa schandalen waarna men vrijgesproken werd ...enz . Tjaja we zijn echt begrips vol in deze over vergrijsde samenleving waar men tegen andere burgers melkt over hun eigenste mening waw verry social ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4030 |
Minister-President
|
![]() Hihi. Was ik net ook aan 't denken.
![]() |
#4031 | |
Banneling
|
![]() tsja,
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4032 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4033 |
Banneling
|
![]() En dan zegt men hier ergens op deze forum dat kruisvaders GEEN invleod hebben zekers hahahaha.... De protocollen van sion en de oorlog die erop volgde verklaard al veel vooral als je naar voorafgaande eeuwen kijkt wat onze voorvaders deden en interpreteerden. Sad belief VOORAL als mensen VOOR OORDELEN dat andere brabbel taal gebruiken. *Antwerpse uitdrijving van Joden werd NIET vervolgd ...DOOFPOT in . Laatst gewijzigd door duncan : 2 februari 2006 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4034 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog één vraagje. Wat bedoel je feitelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4035 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat men doorhéén de geschiedenis zich weinig aantrekt van zijn maatschapij en eigen burgers . Dat een film als Deans rijkere klassen niet wakker hebben geschud; dat men aanwijzend is ; verzuurd & vergrijsd en dat de gewone werkende mens zoals ik het moet doen met minder dan een europees gemiddelde; men mensen in groot steden uitbuit ...enz . Dus politici die uitspraken plegen in zake "voor het volk" en "cijfers tonen aan dat " ....enz liegen in eigen belang en % . Kortom men maakt ons wat wijs en voert dure politiek in woord en daad . Laatst gewijzigd door duncan : 2 februari 2006 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4036 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat de site in het Nederlands is, vind ik een bijkomend voordeel. Het valt dan beter op hoe onbeholpen alles geformuleerd wordt. In het Engels of het Hollywood-Amerikaans valt die platheid en het gebrek aan intellect minder op, omdat Engels nu eenmaal de taal van fantasy, videotapes en showtelevision is. Als u zich schaamt voor die website moet u deze hele NWO-discussie, waarvan dit de 4036ste post is, maar eens nalezen. Veel verschil zie ik niet. Ik vind ook dat u blij mag zijn dat ik Pindar niet heb uitgeroepen tot het prototype van de NWO-believer.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 2 februari 2006 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4037 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 2 februari 2006 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4038 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat wij zeggen is gebaseerd op de feiten. Als de theorie NWO immers de realiteit beter beschrijft dan de algemeen aanvaarde dan zullen de nieuwsfeiten inderdaad met deze theorie overeenkomen, omdat ze immers gestoeld is op de feiten. Het is niet the other way around.
![]() |
![]() |
![]() |
#4039 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Als je bewijs wil zien moet je er maar eens enkele boeken over lezen.Nog beter is boeken lezen over onderdelen apart of docu's bekijken over onderdelen apart (het financieren van en helpen van Hitler door Rothschild (een Jood!!!!!??) assets J.P. Morgan etc. met I.G. Farben;grootvader Bush etc.;het financieren van de bolsjewickse revolutie door dezelfden (Wall Street) etc.;Federal Reserve en Bank of England etc. en tal van andere zaken... Ik vrees dat je het geheel niet zal zien als je het houdt bij sites als achtergeslotendeuren.nl en niet verder op zoek gaat naar antwoorden.Ze zullen niet in je schoot geworpen worden.Al wordt je hier wel erg veel aangeboden (o.a. boeken en docu's).Maar je bekijkt het niet en geeft dan af op de draad dat er geen bewijs is... Bovendien..ik ben al van het begin bij de draad...jij ook?Je zegt dat ik de draad eens moet bekijken en vgl met die site,mr ik weet niet of jij de draad wel helemaal bekeken hebt.Je hebt in elk geval niet te veel bekeken wat aangeboden wordt qua docu's en boeken etc.Ik denk dat je je kennis vooral van die ene site hebt. Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 februari 2006 om 21:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4040 |
Minister
|
![]() @ Excodus: het eerste wat u dient te doen, is Esperanto leren.
Daarmee spreekt u in elk geval al niet meer de taal van de komende bezetter.. ![]() |
![]() |
![]() |