![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: hoe heb je ze ( = die tetten ) het liefst ? | |||
muggebeetjes |
![]() ![]() ![]() |
8 | 2,04% |
mandarijntjes |
![]() ![]() ![]() |
18 | 4,58% |
peertjes |
![]() ![]() ![]() |
47 | 11,96% |
appeltjes |
![]() ![]() ![]() |
104 | 26,46% |
mangootjes |
![]() ![]() ![]() |
80 | 20,36% |
meloentjes |
![]() ![]() ![]() |
109 | 27,74% |
nog anders (omschrijf) |
![]() ![]() ![]() |
27 | 6,87% |
Aantal stemmers: 393. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wishful Thinking?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4042 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4043 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten die neger aanklagen. Een Vuvuzela is verboden.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4045 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Meer moet dat niet zijn ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4046 |
Banneling
|
![]() t'is van da , mijn pagina zakt ni mer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4047 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4048 |
Europees Commissaris
|
![]() Mega mindy? Geen tetten én geen haar. Weet zelfs niet wat ik het ergste vind
![]() Eeuwigdurend respect voor degene die de tetten van deze vlaamse playboyschone eerst op deze pagina krijgt ![]() ![]() Stefania Paulussen. Blijkbaar staan er al foto's van haar on line, maar de proxyfilter op mijn werk zegt dat ik ne vetzak ben (artificiele intelligentie bestaat!) als ik die probeer te openen. http://www.vandaag.be/entertainment/...n-playboy.html
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 maart 2013 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4049 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4050 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4051 |
Banneling
|
![]() Wel spijtig van die smoel...
als ze maar wiptepels heeft |
![]() |
![]() |
![]() |
#4052 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 27 maart 2013 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4053 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Enne, ge hebt gelijk. Google images geeft alles wat je maar wil, zolang je niet doorklikt naar de site zelf ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 maart 2013 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4054 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4055 |
|
![]() Minder gemem, meer memmen!
Hier nog een aantal gifs voor de liefhebbers. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4056 |
|
![]() Deze foto komt blijkbaar The Outdoor Co-ed Topless Pulp Fiction Appreciation Society, een organisatie waar ik volledig achter sta.
Deze vind ik wel iets hebben, ik ben fan van scherpe trekken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4059 |
|
![]() Ik ben ook geen fan van tatoeages, maar dat moet je er vaak bijnemen wanneer het 'alternatieve' types betreft.
Maar genoeg gezeverd, tijd om er nog wat foto's op te zwieren. ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens mij is deze ook aan het verliezen met strippoker: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van post #4056 ziet er al niet uit en dan al die tattoo's nog pffffff
Mijn JOS deel in mijn broek (ter info: ik naamde hem Jos) zou daar niet van naar de lucht gaan rijzen maar rustig op de Honoré de Balsac blijven liggen om zo verder de eitjes uit te broeden, het is tenslotte bijna pasen. ![]() ![]() ![]() Veel beter ![]() Voor de fans van tattoo vrouwtjes ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2013 om 10:46. |
![]() |
![]() |