![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4061 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een goede moslim blijft waar hij geboren is en komt hier niet profiteren van alles en nog wat. |
|
![]() |
![]() |
#4062 |
Banneling
|
![]() Dat is helemaal een kwestie van DE DOOR ONS GEVOERDE IMMIGRATIEPOLITIEK. Daar zijn we alleen zelf schuldig aan. Je kan NIEMAND verwijten dat hij een beter , vrijer leven opzoekt. Voor mij zijn moslims hoofdzakelijk slachtoffers van achterlijke dictaturen. Overigens komen immigranten hier hoofdzakelijk om te werken, en niet om te profiteren.
|
![]() |
![]() |
#4063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er nu eigenlijk recent nog geband?
Veel meer dan scheldpartijen en Koranverzen zie ik hier niet meer ![]()
![]() |
![]() |
#4064 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4065 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4066 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom vindt men onder die slachtoffers ook extremisten?
![]() |
#4067 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De extremisten zijn diegenen die de Islam slachtoffer voelen van het Westen, niet diegene die zich slachtoffer voelen van de Islam. |
|
![]() |
![]() |
#4068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers naast bomgordelterroristen heb je ook nog vrouwenmishandelaars, vrouwenverminkers, halalsluikslachters, eremoordenaars, vitrioolgieters, zoutzuursmijters, bomautochauffeurs, handtasdieven, en kinbdbruidjesverkrachters, synagogemordenaars, jodenvervolgers... En pas op: voor mij kunnen dat zelfs goeie gasten zijn hoor, zeker als ze in hun land van herkomst blijven of ernaar terugkeren.
![]() |
![]() |
#4069 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 3.
#4070 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#4071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou 'soms' door 'vaak' hebben vervangen, maar voor de rest klopt het wel wat u schreef.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#4072 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: een vraag aan de toog blijft een vraag. Mag ik dus concluderen dat jij op de (toog)vraag wat er menselijk is aan een gehersenspoeld bruin geval met een bomgordel om, met de mond vol tanden blijft? Citaat:
![]() |
![]() |
#4073 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat die vlieg nog altijd op die stront gaat zitten om er zelfs van te eten. |
|
![]() |
![]() |
#4074 |
Minister
|
![]() De PS_staat is al ontmanteld
![]() |
![]() |
![]() |
#4075 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4076 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4077 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4078 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Feit dat jij 'n totaal irrelevant schrijfsel produceert op hetgeen ik schreef (over de 'debiteersels' van circe die rechtstreeks uit koran & ahadith komen, en de vraag wie wie nu eigenlijk ontmenselijkt, hun eigenste ideologie toch)? Als het leugens zijn/waren, was 't toch eenvoudig geweest ze te weerleggen. Maar nee hoor, jij komt vervolgens 't evidente verkopen/afwijken van waarover ik 't had, en dat zou dan niet doordringen. Laat je fantasie anders nog eens de vrije loop zoals vorige X door dingen te stellen die niet gezegd/geschreven waren, omdat je door die mistige haatflurkvlek (sic) de waarheid & feiten niet meer ziet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4079 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#4080 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 26 mei 2014 om 23:31. |
![]() |