![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#40881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#40882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit Frankrijk (franstalig): Gerhard Schröder viert de capitalatie van nazi-Duitsland 9 mei 2023 ll.
L'ancien chancelier allemand fait la fête a l'ambassade russeEen tweede video uit Frankijk (franstalig), uit 2014: "laten we de EU verlaten en de BRICS vervoegen". Sortons de l'OTAN, l'UE et l'euro! Rejoignons les BRICS!
![]() |
#40883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In onderstaande video gaat, volgens het bericht, 200 - 220 miljoen euro aan wapenleveringen in rook op.
VIDEO De ontploffing deed zich op 13 mei 2023, in de voormiddag, in de omgeving van Khmelnitsky (west-Oekraïne). Een paddenstoelwolk ontwikkelt zich. De ontploffing had een kracht op de schaal van Richter. Mogelijk lag er ook verarmd uranium opgeslagen. Als dat het geval is, het zal duidelijk worden in de toekomst, dan hebben ze de kankers meteen over zichzelf uitgeroepen, voor de komende generaties. Dan hebben de Britten hun proxy "ge-dirty-bombed" in plaats van de Donbass.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 mei 2023 om 05:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boerjaten hebben altijd al een hoger aantal militairen gehad vergeleken met andere volkeren, ook tijdens WOII. Dit zijn de echte nazaten van Genghis Khan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40885 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40887 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat was wel het geval in Georgië, bvb , ik dacht in 2008. En absoluut in samenhang met de verklaring van Boekarest.
![]() |
![]() |
#40888 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40889 | |
|
![]() Citaat:
Daarbij, werd Zelensky niet verkozen op basis van een respect voor de Russische bevolking van Oekraïne programma? Toch niet voor de ethische zuivering die volgde. Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2023 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40890 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ertoe geneigd het onderstaande als een 'push richting NATO' te beschouwen (ondermeer ook omdat Vladimir zich met meer dan één speech met vergelijkbare draagwijdte & implicaties in de kijker heeft gewerkt): < ... In a 2005 Kremlin speech, Putin characterized the collapse of the Soviet Union as the "greatest geopolitical catastrophe of the Twentieth Century." ... > https://en.wikipedia.org/wiki/Vladimir_Putin
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40891 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind "wikipedia" eigenlijk vooral interessant voor de in de meeste artikels voorkomende verwijzingen naar bijkomende bronnen, en verder ben ik van mening dat de 'suspension of disbelief' alleen nut & zin heeft in een artistieke context (literatuur, film, ...). Dus ja, ik probeer altijd wel een voorraad korreltjes zout binnen handbereik te houden. Wat Zelenski betreft: aangezien de 'pro-Russische' gebieden van Oekraïne een operatie-terrein van 'groene mannetjes' bléven, was het moeilijk tot onmogelijk zijn programma verwezenlijkt te krijgen, zou ik denken. Maar misschien vergis ik mij, en waren het wel degelijk de vredesinitiatieven van de 'separatisten' in Donetsk en Luhansk die gesaboteerd werden door Zelenski's "nazi's".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40892 | |
|
![]() Citaat:
Het verklaard ook waarom bijvoorbeeld Kiev nog zo goed als intact is. Moest het om Bagdad gaan was dat het eerste doelwit geweest, want er is daar geen broederband. Wat we nu zien is eerder een trage escalatie, bijna tegen de wil van de betrokkenen. Dit is tragisch. Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2023 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40893 | |
|
![]() Citaat:
Zijn landjepik in 2014 heeft de verhouding nog verder verhard en verslechterd en met deze oorlog heeft hij definitief Oekraïne verloren. Oekraïne heeft zich door deze oorlog verenigd en ziet Europa en het Westen als hun enige steun en bondgenootschap voor de toekomst. Ook Europa en het Westen heeft Poetin met deze oorlog verenigd en de ogen geopend voor een oorlog in Europa en de noodzaak van een sterke NAVO. Daarom de retro politiek van Poetin om de oude Sovjet Unie te herstellen, heeft het tegendeel tot gevolg gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net het 'broederschap'-verhaal, veeleer dan de overduidelijk niet (langer) bestaande 'broederschap' zelf - maakte een vernietiging van Kiev zo goed als onmogelijk. Het zou vergelijkbaar zijn met een vernietiging van Mecca door de Ottomanen op het ogenblik dat ze het leiderschap van de Islam op zich nemen. Ik bekeek de afgelopen dagen drie afleveringen van een documentaire-reeks genaamd "Putin & The West". Ze is tot & met volgende week maandag beschikbaar op VRT-Max. Ik wéét dat ik niet zomaar alles dien te geloven van wat daar allemaal door de reportage-makers zélf wordt beweerd, maar de woorden van 'protagonisten' als pakweg Putin of Zelenski, Trump of Boris Johnson lijken mij wél 'onvervalst' weergegeven. Het 'verhaal' van de 'broedermoord' wordt er alleszins een stuk ingewikkelder op. Hopelijk vindt u de tijd en de goesting om die reeks ook te bekijken, dan kunnen we ze desgewenst in de discussie betrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40895 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.statista.com/statistics/...son-1950-2000/
Bewijst dat de communistische periode de beste was, economisch gezien, in Hongarije, Joegoslavie, Bulgarije, Roemenie en de Sovjet-Unie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40897 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2023 om 14:12. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40898 | |
|
![]() Citaat:
niet alleen de communisten in het Oosten ook de rechts extremisten in het Westen , zelfs ook in Amerika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40899 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht er een vernietiging hebben plaatsgevonden, dan was het 'broeder'-verhaal ineens helemaal méé opgeblazen. 2) Misschien is het een geruststelling: de documentaire is niet door de VRT gemaakt, alleen uitgezonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40900 | |
|
![]() Citaat:
2. De rol van de VRT in deze oorlog is voornamelijk als doorgeefluik van info met een Angelsaxisch goedkeuring label. Een productie met eigen journalisten zou interessanter zijn te bekijken. Laatst gewijzigd door Bach : 15 mei 2023 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |