![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik stop mijn haat jegens zionisten alvast niet onder stoelen of banken. Dat mieterig gedrag laat ik over aan andere volkeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vind je zo boeiend speciaal aan de taliban ? Bij uitbreiding, wat is zo speciaal interessant aan S4B ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil durft te beweren dat een antizionist een racist is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dixie, Dexter en ga zo maar eventjes door.
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2)Ik vind niets interessant aan s4b. Beide vragen zouden goede vragen zijn om te stellen aan de media, en als er nu nog zo'n simpele geest zou zijn die dan die oneliners eens naar waarheid wilt onderzoeken komen we mss vooruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() antizionisme is inderdaad racisme (verdoken vorm van antisemitische)
want Sinds de uitroeping van de staat Israël in 1948 verloor het zionistische ideaal veel van haar oorspronkelijke betekenis omdat het primaire doel, de stichting van een eigen joodse staat, nu behaald was. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zionisme
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de agressors zijn de taliban die gelukkig verdreven werden door de Noordelijke Alliantie!
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4154 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() read and weep...
De Amerikanen bemoeiden zich slechts minimaal met de strijd op de grond, maar bombardeerden de Taliban vanuit de lucht. De Noordelijke Alliantie coördineerde wel haar acties met de Amerikaanse plannen. De bombardementen verzwakten de strijders, hoewel aanvankelijk in het front geen beweging kwam. Op 9 november vond de strijd om Mazar-i-Sharif plaats, waarbij de Noordelijke Alliantie een offensief opende gesteund vanuit de lucht door de Amerikanen. De Taliban gaven de stad na zware strijd op. Half november was er een doorbraak aan het front. Troepen in de bergen veroverden grote delen van het land. De Alliantie rukte op naar Kaboel, en ondanks Amerikaanse verzoeken de stad (nog) niet te nemen bezette de Alliantie Kaboel toch op 12 november. De Taliban hadden de stad de nacht ervoor al ontruimd. De Taliban troepen werden teruggedrongen tot Kandahar en een gebied in het noordwesten van Afghanistan. Uiteindelijk werden ook deze gebieden bezet en trokken de Taliban zich terug in de bergen. Zowel mullah Omar als Osama bin Laden werden niet aangetroffen, maar Mutawakkil gaf zich niet lang daarna aan de Amerikaanse commando's over http://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlog_in_Afghanistan
![]() |
![]() |
![]() |
#4156 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moslim! : 3 november 2011 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=1kqpZ...eature=related
zum kotsen...
![]() |
![]() |
![]() |
#4158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben atheist, ik ben niet degene die mensen opdeelt via godsdienst of ras. Ik stoor mij wel enorm aan de mensen die dit wel doen.
Het zionisme waar u zich zo aan stoort is krak hetzelfde dat hamas verkondigd, u moet enkel de thora vervangen door de koran. Het heilige land is niets meer dan een regenloze zandbak aan de middelandse zee, tja een echt paradijs, ... geef mij maar Hawaï.
![]() |
#4160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat elk voor zichzelf spreekt.
Een zionist of antizionist is geen racist. Nooit. Uiteindelijk gaat het om niet meer dan een erfenis, van de Britten. Een beloofd land sta je enkel af bij volwaardig alternatief. Dit laatste is er niet. Wegens de heiligdommen, en wegens geloof. Moest ik geboren zijn in Jeruzalem, uit joodse ouders, zou ik mijn huis met hand en tand vededigen. Dat mijn ouders het huis cadeau hebben gekregen zou voor mij bijzaak zijn. Met alle begrip voor wie destijds heeft moeten wijken. |
![]() |
![]() |