![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan bijzonder flauw van je. Zij is een van de weinigen die nog waardevolle bijdragen aan dit forum levert. Misschien je vooringenomenheid eens opzij zetten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij en andere links/rechts kwallen zorgen voor het verzanden van draden tot scheldpartijen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij vindt haar bijdragen niet waardevol, omdat je je niet in haar standpunten kan vinden. Ik kan me er wel in vinden in vind haar bijdragen derhalve wèl waardevol. Wat er ook van is, zij laat zich nooit verleiden tot de scheldpartijen waar je aan refereert, ook al is daar maar al te vaak het slachtoffer van.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doortrapte lui laten zich nooit voor een gat vangen...het zijn niet de (linkse) standpunten die me storen, het zijn de (woord)spelletjes daarrond.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag me er anders steeds op wijzen mocht ik dit wel doen; dan kan ik uitleggen waarom dit geen woordspelletje is. Jij noemt anderen nu "kwallen". Wie heeft daar in dit geval voor gezorgd? Iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij zelf neerschrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil je tegenspreken betreffende die weinigen. Er zijn toch wel wat meer dan weinigen die waardevolle en ook waardevollere bijdragen leveren aan dit forum. Mocht er, naar analogie van de negeer-lijst, er een abonneer-lijst zijn, dan zijn er toch enkele tientallen forummers op wiens openingsposts ik me zou willen abonneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat quotes betreft, heb ik er nog een leuke uit de oude doos. Zie daarvoor mijn onderschrift.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 |
Banneling
|
![]() Dat verduidelijkt meer over jou dan over Artisjok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij discussieert er niet mee. Nu ben je het toevallig met haar eens, maar wacht maar eens tot je aan de andere kant van de discussie staat. Pas dan merk je dat discussiëren met haar nog grotere tijdsverspilling dan neuspeuteren is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf noemde mij net vooringenomen. Is het niet heel erg vooringenomen om zomaar op te komen voor degene die het met je eens is, zonder dat je ook maar de moeite hebt genomen om er zelf mee in discussie te gaan en het aan den lijve te ondervinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...82&postcount=6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4157 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....35#post5084435
Vanaf hier is ook best grappig. Ik vind het altijd tof als Graziella eens iets post. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 9 november 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4160 |
Banneling