![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis Paulus...
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 |
Banneling
|
![]() is die dwaze topic nu nog niet afgelopen?
Welke 'middeleeuwer' vindt nu nog dat homoseksualiteit pervers is? het is niet normaal, maar daarom niet pervers |
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze (beperkte? opgedrongen? onvolledige? foute?) waarneming 'leert' ons dat in de beddebak, de meesten het vaakst een 'gemengde' activiteit ontplooien. Populaire statistiekjes gewagen van 90% hetero-actieven. Die andere 10% wijken van de norm af (experimentjes van zowel de 10 als 90 niet te na gesproken) Zij voldoen niet aan wat wij als norm aannemen, doch perversie kan ik er daarom niet noodzakelijkerwijze meer bij ontwaren dan bij om het even welk anderssoortig sexueel gedrag.
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pppfffffffffwwwwwww 276 paginas
en nog es wat olie op 't vuur gooien.... ik weet niet of dit al ergens ter sprake is gekomen ( je moet maar zot zijn om die hele topic uit te zoeken ).... waarom is het , of krijgt men de indruk ( laat ik me maar ietwat voorzichtiger uitdrukken ) dat de meest fervente tegenstanders van homosexualiteit zich hoofdzakelijk in het mannelijke kamp bevinden eerder dan in 't vrouwelijke kamp ? en waarom is het , of krijgt men alvast de indruk, dat zelfs de meest fervente tegenstanders in dat mannelijke kamp nét een ietsje minder tot geen afkeer hebben van homosexualiteit als het zich afspeelt tussen vrouwen onderling dan tussen mannen ? zijn er fervente tegenstanders , bij voorkeur mannelijke exemplaren, die daar wat zinnig kunnen over kwijten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En een reden voor hetgeen wat je daar zegt te verklaren heb ik niet, het is gewoon een maatschappelijke trend dat lesbiennes makkelijker aanvaardt worden dan homo-koppels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
@Raf: Het feit dat 'seksueel geperverteerd' hetero's hun grenzen gaan verleggen door seksuele bevrediging te zoeken bij hetzelfde geslacht geeft natuurlijk een slechte naam aan de holebi-gemeenschap. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien daarvan denk ik inderdaad ook dat het beeld van twee vrouwen die met elkaar vrijen meer tot de mannelijke (heteroseksuele) verbeelding spreekt dan twee mannen die met elkaar vrijen. Ik neem aan dat een heteroseksuele man zich dan inbeeldt dat hij met die twee dames een triootje zou kunnen vormen. Dat lesbiennes daar helemaal geen behoefte toe zullen voelen, laten ze dan gemakkelijkheidshalve even buiten beschouwing. Ik geloof echter niet dat vrouwelijke homoseksualiteit an sich beter aanvaard wordt dan de mannelijke versie. Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4154 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aaaaaah, mijn favoriete homo-topic. Kan iemand misschien de laatste 100 pagina's eens snel samenvatten, zodat ik weer kan volgen? 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4156 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
JVDB: Natuurlijk zijn homo's pervers, God heeft gezegd dat homoseksualiteit een zonde is. Bartje: Bewijzen?! Bartje: Nog steeds geen bewijzen?! Een willekeurig iemand: Psychologen hebben....., biologen hebben.... Een ander iemand: Dat is allemaal onzin, homoseksuelen zijn perverten En zo verder en zo voort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4160 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Ik deel helemaal niet 'in in pakjes', ik probeer te verduidelijken wat sommige mensen denken uit homofilie en wat men uitgaande van veronderstellingen allemaal durft uit te spreken. Ten derde: U verdraait mijn woorden zodat het lijkt dat ik dergelijke dingen ga verkondigen, je weet best hoe mensen zijn als er bepaalde zaken worden verteld - van een muis een olifant - en sommige personen in de media hun mening geven over holebi's dan zijn er velen die zich daarachter plaatsen. |
||
![]() |
![]() |