![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand de nieuwe 'predators' trouwens al gezien? Na de laatste Aliens vs Predator ervaring ben ik een beetje bang om te gaan kijken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige Predator film de moeite waard om te kijken was de eerste. En Alien vs Predator was gewoon een blamage op het maken van een film.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4146 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Ik dacht echt net hetzelfde ![]() eum, ik heb onlangs 500 days of summer gezien en dat is een goede film |
![]() |
![]() |
![]() |
#4147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou haar doen...
![]() |
#4148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan ze trouwens eens leren in Holywood dat sequals, prequals, spinn offs etc... per definitie gewoon slecht zijn... ? Er zijn slechts een paar uitzonderingen op die regel : Clerks - Clercks II waar de II gedraaid is in kleur en met een significant hoger budget, bovendien speelt het zich ook elders af, kom het draait niet op het herhalen van hetzelfde verhaal of monster. Back To The Future trilogie, Het verhaal loopt over 3 films en dat maakt het sterk, het is ook perfect mogelijk omdat het toch over tijdreizen gaat, de films zijn bovendien niet met zoveel tijdverschil gemaakt, het lijkt dus meer een geheel. Indianna Johns (de eerst 3 films) telkens een ander verhaal. Star Wars 1-2-3 voor wie dat graag ziet, de prequels zijn crap, gewoon omdat het niet klopt, ... iets wat voordien gebeurd is, ziet er beter uit, dan wat er nadien gebeurd is... (technologie verbeterd doorgaans met de jaren) En buiten nog een paar uitzonderingen hebben we het dan wel gehad. Zelf Kill Bill I is beter dan de 2 ook al zeggen ze dat het eigenlijk 1 film is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4152 |
Banneling
|
![]() The A-Team : slecht, tenzij je kickt op epileptische aanvallen. Ik denk niet dat er een shot van langer als drie seconden in de film zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4153 |
|
![]() Een sekssymbool is ze nooit echt geweest, maar ik zou haar doen hoor (nou ja, als het leeftijdsverschil een jaar of 40 kleiner was dan.)
![]() |
![]() |
#4154 |
|
![]() En gorigheid, vooral gorigheid. Dé film die aantoont dat films soms best wel wat meer pre-JP special effects mogen gebruiken.
![]() |
![]() |
#4155 |
Minister-President
|
![]() ze ligt goed in de markt voor lesbos
![]() |
#4156 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4157 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leeftijdsverschil of niet... ik zou haar huwen. Enkel echtelijke ruzies zouden nefast kunnen zijn gezien het verschil in lichaamslengte. En als ze reageert als in Alien Ressurecation dan vrees ik voor een rustig zondags ontbijtje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4159 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daisy does hollywood zou een goede film zijn (van horen zeggen).
Ik zou die willen kopen op DVD. Maar kan iemand mij, alvorens ik deze investering zou doen, mij even de korte inhoud ervan vertellen ? |
![]() |
![]() |