Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 mei 2014, 15:15   #4161
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Nah, ik was tijdje geleden nog Gent, op een begeven moment kreeg ik honger en ging ik patat/friet halen.

De patatbakster vroeg wat voor saus ik erbij wilde, toen ik antwoorden op een nogal wat Hollandse (lees voor jullie lompe) manier keek ze mij verbaast aan en vroeg op een hele lieve manier of ik het nog eens zou willen herhalen...

Dat taaltje , awwwww....
Tja, Gents..... 't es maane winkel uuk nie
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:16   #4162
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Tja, Gents..... 't es maane winkel uuk nie
Ik geef je als Hollander een fucking compliment...

Wees blij ofzo.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:18   #4163
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik vroeger ook niet, maar nu begin ik er anders over te denken. Als ik zie wat Vlaams-nationalisten allemaal mogen uitkramen op dit forum zonder dat ze beboet worden, dan is het plaatje duidelijk. Maar ja, het is dan ook een publiek geheim dat politics.be een Vlaams-nationalistisch nest is. Dat zijn de klanten van dit forum.

En dus we gaan onze horizonten wat verleggen. Dat is ook eens gezond. En af en toe komen we nog eens piepen. Maar heb een hekel aan subjectieve scheidsrechters die hun job niet naar behoren doen en daarvoor nog betaald worden ook nog.
Ik heb gemerkt dat je tijdens de verkiezing(scampagne) zwaar onder het vuur kwam te liggen van persoonlijke aanvallen zonder represailles van jou kant of van de kant van Mod ja.

Op sommige vlakken ben ik ook teleurgesteld in Mod. Daar bleef ik zopas 6 maand voor weg. Eerder ook al eens een paar maand.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:20   #4164
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik geef je als Hollander een fucking compliment...

Wees blij ofzo.

Toch liever een voorbeeldje van een schattig Aantwaaarps vrouwtje, hoor!
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:23   #4165
Miauw!
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ahja? Wanneer ik iemand pak op zijn spelling/grammatica fouten dan is dat puur om irritant te doen.

In een serieuze discussie interesseert dat mij geen ene reet. Het gaat immers om de inhoud.
Toch lief van mij dat ik jou hier ook niet op gepakt heb, hé?
Citaat:
Nah, ik was tijdje geleden nog (in) Gent, op een begeven moment kreeg ik honger en ging ik patat/friet halen.

De patatbakster vroeg wat voor saus ik erbij wilde, toen ik antwoorden op een nogal wat Hollandse (lees voor jullie lompe) manier keek ze mij verbaast aan en vroeg op een hele lieve manier of ik het nog eens zou willen herhalen...

Dat taaltje , awwwww....
Ik heb me nochtans moeten inhouden!
Miauw! is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:25   #4166
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Toch lief van mij dat ik jou hier ook niet op gepakt heb, hé?

Ik heb me nochtans moeten inhouden!
Je hebt het dan nu gedaan.
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:30   #4167
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ahja? Wanneer ik iemand pak op zijn spelling/grammatica fouten dan is dat puur om irritant te doen.

In een serieuze discussie interesseert dat mij geen ene reet. Het gaat immers om de inhoud.
Mooi, al twee replies om iets waarvoor je een pic plaatst met de mededeling"who cares".
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:31   #4168
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mooi, al twee replies om iets waarvoor je een pic plaatst met de mededeling"who cares".
Nietzsche is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:32   #4169
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik heb gemerkt dat je tijdens de verkiezing(scampagne) zwaar onder het vuur kwam te liggen van persoonlijke aanvallen zonder represailles van jou kant of van de kant van Mod ja.

Op sommige vlakken ben ik ook teleurgesteld in Mod. Daar bleef ik zopas 6 maand voor weg. Eerder ook al eens een paar maand.
Waarop kan iemand uitgerekend jou nu aanvallen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Nierika is offline  
Oud 27 mei 2014, 15:32   #4170
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

(Zijn de moderatoren van Politics.be subjectief??)

De moderatoren gaan in op klachten vermits ze niet alles kunnen lezen. Vooral Pontifex is hier een held in. En vermits de Vlaams-nationalistjes de hele tijd gaan janken (zeg maar: klikken) bij de deze heren en/of dames-moderatoren, de caliméro gaan uithangen en bleiten, zijn de tegenstanders de pineut. Met andere woorden, de moderatoren maken het zich gemakkelijk. Al te gemakkelijk. Het zou me niet eens verwonderen dat de meesten lid zijn van de NVA. Nu, dat is hun recht, maar ze moeten wel objectief blijven.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 15:54.
Het Oosten is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:10   #4171
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarop kan iemand uitgerekend jou nu aanvallen?
Ik profileerde me direct als langdurig werkloze in de armoede.

Vandaar veel schelders en ik hield er een aantal seriële bully's aan over.

Chipie vloog eraf. Eigenzinnig ook. Raf draaide bij na een jaar of acht.

Er blijft me nog 1 supergeval over.
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:11   #4172
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

De moderatoren gaan in op klachten vermits ze niet alles kunnen lezen. Vooral Pontifex is hier een held in. En vermits de Vlaams-nationalistjes de hele tijd gaan janken (zeg maar: klikken) bij de deze heren en/of dames-moderatoren, de caliméro gaan uithangen en bleiten, zijn de tegenstanders de pineut. Met andere woorden, de moderatoren maken het zich gemakkelijk. Al te gemakkelijk. Het zou me niet eens verwonderen dat de meesten lid zijn van de NVA. Nu, dat is hun recht, maar ze moeten wel objectief blijven.
Tja Pontifex...
eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:13   #4173
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ze zouden Pontifex ook eens fikse strafpunten moeten geven. Want hij gaat zo te zien veel te vaak in op klachten van zijn geliefde NVA-ers.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 16:16.
Het Oosten is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:18   #4174
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Ze zouden Pontifex ook eens fikse strafpunten moeten geven. Want hij gaat alleen maar in op klachten van zijn NVA-ers.

eno2 is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:20   #4175
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ze zouden Pontifex ook eens fikse strafpunten moeten geven. Want hij gaat zo te zien veel te vaak in op klachten van zijn NVA-ers.
Ik heb ook al eens een mail gehad van hem die aan duidelijkheid niets te wensen over liet hoor.
Die klacht kwam van een islamfundamentalist die hier intussen geband werd maar tot die tijd er een sport van maakte de goorste smeerlapperijen in Syrië toe te juichen en linkjes te plaatsen naar onthoofdingen etc...

Ik mocht hem daarom nog geen gore rotzak noemen, alhoewel hij dat overduidelijk wel was.
Ik heb dan maar enkele weken op mijn tanden gebeten tot hij er hier met al zijn aliassen ineens werd afgebanjerd.

Tja, en ik maak er nochtans geen geheim van voor NVA te stemmen.

Laatst gewijzigd door Nierika : 27 mei 2014 om 16:23.
Nierika is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:29   #4176
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb ook al eens een mail gehad van hem die aan duidelijkheid niets te wensen over liet hoor, die klacht kwam van een islamfundamentalist die hier intussen geband werd maar tot die tijd er een sport van maakte de goorste smeerlapperijen in Syrië toe te juichen en linkjes te plaatsen naar onthoofdingen etc...

Ik mocht hem daarom nog geen gore rotzak noemen.

Tja, en ik maak er nochtans geen geheim van voor NVA te stemmen.

Ik heb niets tegen het feit dat Pontifex een NVA-er is of zou zijn. De gedachten zijn vrij. Maar hij laat zich om de haverklap beïnvloeden door NVA-ers die met goede regelmaat en voor een pruts gaan klagen omdat ze zich 'beledigd' voelen. En onze Pontifex geeft telkens weer toe.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 16:30.
Het Oosten is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:33   #4177
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Da's zeker da...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:37   #4178
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klopt. Laat niet staan dat je zelf niet mag schelden. Als je er mee wegkomt heb je geluk gehad.
Je kunt inderdaad liefkozend over iemand bolletje aaien en voorzichtjes, vriendelijk en vol goede intenties trachten duidelijk te maken dat ze bepaalde dingen toch echt allemaal zo zwart-wit niet mogen zien. Dan kun je je gagarandeerd binnen de kortste keren aan een stortvloed van verwensingen, aantijgingen en ridiculiseringen verwachten die stuk voor stuk blijven hangen als een nest vol maden.

Trust me, been there, done that.

Na al die jaren ben ik dat moe.

Het hoeft ook niet genuanceerd te worden.

Sommige mensen zijn gewoon inherent slecht en kwaadwillig.

Laatst gewijzigd door Nierika : 27 mei 2014 om 16:48.
Nierika is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:37   #4179
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja Pontifex...

Soms lijkt hij me meer op Pontigefixed.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 mei 2014 om 16:39.
Het Oosten is offline  
Oud 27 mei 2014, 16:45   #4180
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik heb niets tegen het feit dat Pontifex een NVA-er is of zou zijn. De gedachten zijn vrij. Maar hij laat zich om de haverklap beïnvloeden door NVA-ers die met goede regelmaat en voor een pruts gaan klagen omdat ze zich 'beledigd' voelen. En onze Pontifex geeft telkens weer toe.
Ik ben het daar niet mee eens.
Hij is neutraal en dus tegen iedereen keihard.

Het verschil tussen "in de geest en naar de letter van de wet" is duidelijk wel aan hem niet besteed, dat wel.
Hij maakt daar zelf overigens geen geheim van.
Als ie dan eens na een maandenlange afwezigheid tijd heeft gaat ie er met de grove borstel door. Op het moment dat hij langskomt en je in zijn vizier terecht komt, is ie wel zo fair dat op voorhand te laten weten, waardoor iedereen de kans krijgt met een schone lei te beginnen.

Nierika is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be