![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Europees Commissaris
|
![]() Och, hun Moskees zijn gebouwd op het model van de Aya Sofia in Byzantium, nadat de Turken het bezetten. Daarvoor waren ze niet eens bekwaam een fatsoenlijk gebouw neer te zetten zonder dat het instortte.
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Minister
|
![]() Ik vindt ruïnes best wel iets hebben. Zoals deze moskee. Wat mij betreft mogen er velen zo zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Europees Commissaris
|
![]() Of gevangenissen.
![]() |
#406 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan niet kiezen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() En als we ze nu allemaal eens afschaften ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Bekeren tot het christendom? Neen, dank je. Van alle godsdiensten is dat de religie die ik nooit zou aanhangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#410 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Inno : 13 november 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Ik kies een religie die alleen voor god kiest en niet voor 1 of andere zoon van god of 1 of andere geest. Met alle respect voor degenen die hier wel voor kiezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() Ze zijn even onaantrekelijk als de rest van de uit de grond gestampte gebouwen , geef mij maar de natuur dat is pas mooi ...
![]() ![]() ![]() Veel mooier dan een hoop aan elkaar gekleefde stenen . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Ja, klopt. Echt prachtig!
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je kan nooit voorspellen wat er het komende jaar gaat gebeuren, laat staan in de komende 20 jaar. Niet dat ik er voorstander van ben. Maar wat er nu aan de gang is, zal echt niet blijven verdergaan. De vorige generaties kon men misschien nog latn geloven dat bvb het VB en alles dat tegen de islam is, des duivels want niet multiculti is. De huidige opgroeiende generatie ondervindt aan e lijve hoe onverdraagzaam de moslims zijn, tov hen. Ik weet niet of men die generatie dmv de media en dergelijke zo goed onder de knoet gaat kunnen houden. Hou daarbij de huidige crisis in het achterhoofd, waar we nog maar net aan het begin van zijn... Hitler had nooit gekund wat hij heeft gedaan als duitsland in de jaren 30 niet onder een geweldige crisis had gekreund, opgelegd door het verdrag van versailles, nav de eerste WO. Tel één en één op. En je zou niet zo zeker zijn van je zaak. Het is niet omdat de gemiddelde autochtoon zich niet als een hyena gedraagt en voorlopig nog de staart tussen de benen plaatst, geconfronteerd met een losgeslagen wilde meute, dat dat gaat blijven duren. Socially we progressed At geometric rates But we remain belligerent neonates ook een vette ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Europees Commissaris
|
![]() Probeer het eens zonder god. Dan wordt je pas mens.
![]() |
#417 |
Staatssecretaris
|
![]() Mooi gezegd
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 14 november 2010 om 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs het verbod om varkenvlees te eten komt van bij de joden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, vanuit zuiver architecturaal en eigen smaak motieven.... veel meer zeggen die dingen me niet : optie 2 voor Nederland, optie 3 voor Blegië
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |