Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2010, 09:55   #401
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik ben geen moslim, maar bij mij kom je met een hond ook niet binnen, maak hem maar vast aan t poortje.

waar zijn die voorbeelden ????

en dat een islamiet oversteekt als hij iemand met een hond ziet, dat is toch zijn probleem ?!

ga je zo snel lopen ?
Joepi ik heb je zover gekregen dat je ware aard boven komt. U bent geen hondenliefhebber. Dus u bent dan ook voor de het islam gebruik. Voorbeelden man toch de islam wil overal zijn stempel drukken. Neem gewoon de koran en dan weet je dat moslims uit de buurt van honden blijven. tenzij ze kunnen bewijzen dat ze moeten werken voor hen. Google zelf een keer en laat je gaan. je zal het als hondenhater geweldig vinden wat ze daarin schrijven. Ik ga stoppen met op je te reageren gast. Ik heb het niet zo op dierenhaters. Pech voor je dat er veel vlamingen hun hond zien als een deel van het gezin. Ik vermoed dat halal slachten ook wel best okay is voor je. toedeloe

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 09:57.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 09:58   #402
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
vgl je nu echt islamieten met Walen ? ga je die islamieten zo geen menselijk aura meegeven ? is dat echt wat je wil bereiken ?
De walen zijn toch de meeester in het zeggen van ja voor debat en uiteindelijk toch non. De moslims ook zulle. Pech voor je dat moslims en walen ook mensen zijn.
Oud 4 februari 2010, 10:01   #403
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Joepi ik heb je zover gekregen dat je ware aard boven komt. U bent geen hondenliefhebber. Dus u bent dan ook voor de het islam gebruik. Voorbeelden man toch de islam wil overal zijn stempel drukken. Neem gewoon de koran en dan weet je dat moslims uit de buurt van honden blijven. tenzij ze kunnen bewijzen dat ze moeten werken voor hen. Google zelf een keer en laat je gaan. je zal het als hondenhater geweldig vinden wat ze daarin schrijven. Ik ga stoppen met op je te reageren gast. Ik heb het niet zo op dierenhaters. Pech voor je dat er veel vlamingen hun hond zien als een deel van het gezin. Ik vermoed dat halal slachten ook wel best okay is voor je. toedeloe
joepie, allez gij gelukkig

ik ben geen dierenhater, ik vind een hond in huis alleen niet zo hygienisch, een hond in een kot buiten, heb ik geen probleem mee hoor

ik zie me alleen geen drollen rapen ...

maar dus volgens jou is iedereen die zelf geen hond heeft een dierenhater ...

Laatst gewijzigd door Anna List : 4 februari 2010 om 10:01.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 10:08   #404
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
joepie, allez gij gelukkig

ik ben geen dierenhater, ik vind een hond in huis alleen niet zo hygienisch, een hond in een kot buiten, heb ik geen probleem mee hoor

maar dus volgens jou is iedereen die zelf geen hond heeft een dierenhater ...

Dat zeg ik niet. U bewijst wederom dat u op hetzelfde niveau zit als de islam als het over honden gaat. Denk daar maar eens over na.
Oud 4 februari 2010, 10:36   #405
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik niet. U bewijst wederom dat u op hetzelfde niveau zit als de islam als het over honden gaat. Denk daar maar eens over na.
Bent u mogelijk zelf een beetje honds, of zit er een in de familie?
Man, man, man. zo'n tunnelvisie.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 10:51   #406
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
gij hebt dat wel gezegd, letterlijk zelfs.
Oud 4 februari 2010, 12:10   #407
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
... ik ben geen dierenhater, ik vind een hond in huis alleen niet zo hygienisch, een hond in een kot buiten, heb ik geen probleem mee hoor

Ik heb al 9 jaar 2 honden. Ben nog nooit ziek geweest en moet geen drollen rapen. Heb nochthans geen tuin. Een hond leert alles het beste tussen de tweede en zesde maand.

Ben nooit naar een school geweest. Heb ze alles zelf geleerd. Dus dat van die drollen rapen zegt u omdat u onwetend bent. Ik heb ook geen "kot" voor mijn honden. Die slapen zelfs bij mij in en op mijn bed. Het zijn ware vrienden.

Aangezien u geen honden wenst moet u niet spreken hierover omdat u niet weet wat u vertelt. Ik woon ook in een stad en gezien ik geen tuin heb moet ik verschillende keren per dag gaan wandelen. Alle moslims (en dat zijn er veel) steken van ver als ze de honden zien de straat al over. Als ze niet kunnen oversteken trekken ze zich zo ver mogelijk weg opdat ze toch niet per ongeluk in aanraking zouden komen met de hond.

Wie geen dieren graag ziet, ziet ook geen mensen graag. Dat zei mijn reeds lang geleden overleden grootmoeder altijd. En gelijk had ze.

U hebt geen honden: zwijg er dan over.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 12:18   #408
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

T' zijn onhygienische beesten en daarmee is alles gezegd.
Wie bij de hond slaapt krijgt van zijn vlooien.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2010, 12:29   #409
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Kent iemand de overtreffende trap van zielig?
Ja, ik ken die.

AZERT
Oud 4 februari 2010, 12:45   #410
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterC Bekijk bericht
Ik heb al 9 jaar 2 honden. Ben nog nooit ziek geweest en moet geen drollen rapen. Heb nochthans geen tuin. Een hond leert alles het beste tussen de tweede en zesde maand.

Ben nooit naar een school geweest. Heb ze alles zelf geleerd. Dus dat van die drollen rapen zegt u omdat u onwetend bent. Ik heb ook geen "kot" voor mijn honden. Die slapen zelfs bij mij in en op mijn bed. Het zijn ware vrienden.

Aangezien u geen honden wenst moet u niet spreken hierover omdat u niet weet wat u vertelt. Ik woon ook in een stad en gezien ik geen tuin heb moet ik verschillende keren per dag gaan wandelen. Alle moslims (en dat zijn er veel) steken van ver als ze de honden zien de straat al over. Als ze niet kunnen oversteken trekken ze zich zo ver mogelijk weg opdat ze toch niet per ongeluk in aanraking zouden komen met de hond.

Wie geen dieren graag ziet, ziet ook geen mensen graag. Dat zei mijn reeds lang geleden overleden grootmoeder altijd. En gelijk had ze.

U hebt geen honden: zwijg er dan over.
haha waar leidt u eigenlijk uit af dat ik nooit honden had ?
Oud 4 februari 2010, 13:47   #411
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Bent u mogelijk zelf een beetje honds, of zit er een in de familie?
Man, man, man. zo'n tunnelvisie.
man man man zulk weinig inlevingsvermogen... een stukje islam of erger een vlaamse meeheuler op zijn best
over tunnelvisies en conflictdenkend gesproken

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 13:54.
Oud 4 februari 2010, 13:50   #412
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
T' zijn onhygienische beesten en daarmee is alles gezegd.
Wie bij de hond slaapt krijgt van zijn vlooien.
Inderdaad wie bij de islam slaapt krijgt zijn vlooien. Onrein vind u het. Trouwens geen enkele hond die ik ken heeft vlooien. De moslimkinderen bij men zonen op hun ex-school hadden wel regelmatig luizen. U geeft niet om honden dat is uw recht. Maar neem niet onze honden af. Want onze hondenclubs in Belgie staan massaal klaar. De islam en zijn vlaamse vriendjes(meeheulers) zullen niet weten wat hen overkomt. Verworven rechten geven we niet meer af.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 februari 2010 om 13:55.
Oud 4 februari 2010, 13:52   #413
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals in de islam zal u een hond gebruiken. Een voorwerp dat je in een hok stopt als je het niet meer nodig hebt. Ik ken zulk soort maar al te goed. Ik ben wel heel blij dat jullie massaal reageren. Elke hondenvriend zal na het lezen van dit zijn oogskes eerst uitwrijven en dan beginnen nadenken.
Oud 4 februari 2010, 13:54   #414
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals in de islam zal u een hond gebruiken. Een voorwerp dat je in een hok stopt als je het niet meer nodig hebt. Ik ken zulk soort maar al te goed. Ik ben wel heel blij dat jullie massaal reageren. Elke hondenvriend zal na het lezen van dit zijn oogskes eerst uitwrijven en dan beginnen nadenken.
wie bedoel je buiten mij met 'zulk soort' allemaal ?

en ja nen hond is nen hond, een dier, een beest als het ware. een hond is geen mens.
Oud 4 februari 2010, 13:55   #415
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ah ja en ook nog, ge slaagt den bal volledig mis wat die hondEN als mijn huisdieren betrof
Oud 4 februari 2010, 13:55   #416
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat bedoel jij juist met "hondenvriend"? gewoon vriend of net iets meer?
Oud 4 februari 2010, 13:56   #417
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
wie bedoel je buiten mij met 'zulk soort' allemaal ?

en ja nen hond is nen hond, een dier, een beest als het ware. een hond is geen mens.
Dat leren we in de les biologie.
Oud 4 februari 2010, 13:57   #418
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Oud 4 februari 2010, 13:58   #419
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Ziekelijk of gewoon een beetje domme uitspraak? Dat vind ik niet erg. Het komt de hondenvriendenclubs alleen te goed. Door dit te lezen zullen ze begrijpen hoe ver de islam al is binnen geslopen in ons vlaams landje.
Oud 4 februari 2010, 13:59   #420
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
ah ja en ook nog, ge slaagt den bal volledig mis wat die hondEN als mijn huisdieren betrof
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be