![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 18 november 2010 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Islam in België groeit door het open-deurbeleid dat de federale regering al jaren voert. Het wil het wel veranderen, maar kan het niet omdat er al jaren geen volwaardige regering is. Ook voor deze zaak geldt dus, dat Vlaamse onafhankelijkheid de enige oplossing is; zonder Brussel (de meest geïslamiseerde stad van Europa)!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik heb met sociologie is dat het het waarnemen is van een fenomeen door een omgedraaide verrekijker. Sommige processen zijn evident voor een waarnemer, maar om ze sociologisch te beschrijven krijgt men plots dwang om "wetenschappelijk" te zijn, wat dit ook moge betekenen in een dergelijke discipline. De beste sociologische inzichten komen naar mijn mening uit fictiewerken. Dune, bijvoorbeeld. Maar, intepreteer ik je correct en ga je stoppen? Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 18 november 2010 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enkel zo kan de oprukkende goddeloosheid, Dawkinsgedweep en verafgoden van auto's worden stopgezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Minister-President
|
![]() Wie? Ik?
Citaat:
De resterende theoretische sociologie is echt wel interessant hoor. Ik snap bijvoorbeeld niet dat je Foucault niet interessant vindt (hoewel die nu ook niet altijd een even gemakkelijk taaltje hanteert). Over de empirische sociologie valt weinig goeds te vertellen. Citaat:
Normaliter ben ik eind juni afgestudeerd. Misschien pas in september, als het met m'n thesis niet zo vlot loopt - ben niet bijster goed bezig op dat vlak.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 18 november 2010 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |||
Banneling
|
![]() Nee, de faculteit op zich.
Als ik pakweg de fac wijsbegeerte zie, krijg ik dat gevoel. Men kan toch niet serieus iemand als Heidegger lezen zonder in lach te schieten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 november 2010 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel het want anders zou hij wel weten dat het veel gemakkelijker lassen is zonder handschoenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tabellen niet maar wel een bron.
http://www.express.be/joker/nl/brain...opa/135847.htm Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() You're giving him too much credit
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() Ja ik weet het..ik vermoed dat een 'live' ontmoeting me eerder 14 dagen slappe lach zou bezorgen..
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 18 november 2010 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Stoer! (/sarcasme)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
|
![]() Ridicule argumentatie, er sneuvelen elk jaar ook mensen aan ongelukken met andere gereedschappen, een ongeluk is nog steeds niet hetzelfde als een mensenoffer. Je kan evengoed morgen je thuis verlaten en je verstuiken op het voetpad en uw nek breken, ga je dat dan ook een mensenoffer aan het voetpad noemen?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Da's een nieuwe
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verafgoding van spullen zal bij de introductie van de Islam niet stoppen, zelfs verergeren. Bent u wel eens op een bazaar geweest? Moslim-jongeren lopen ook vaak in de duurste kleding rond. En kijk naar Saoedi-Arabië, dat land is zo materialistisch als maar zijn kan. Het gevaar van Islamisering zit nu juist niet in het religieuze component, waar u naartoe wilt, maar in de ideologische. Mensen zien hun veiligheid en hun rechten nu eenmaal niet graag opgeslokt door de Sharia. Daar zou u ook over moeten nadenken voordat u zulke domme uitspraken doet. De Islam is begonnen als een strijd om de macht van het Arabische schiereiland, en daarbij heeft Mohammed geen mensonterende methodes geschuwd. Als dat geen materialisme is, weet ik het ook niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hiermee bedoel ik niet het gedoe van circe en andere mensen die enkel FFI-propaganda of bronnen zoals de schootarabist van burgerlijk-rechts, Hans Jansen, lezen. Religie is een vrij complex fenomeen dat zeer gedifferentieerd is en evenals elke andere constructie op veel verschillende manieren kan worden beoefend naarmate de beoefenaar. Als je een serieus gesprek wilt voeren over religie, sein maar, maar ik doe het niet in deze draad en ik haak af van zodra jij Dawkins, kansrekening, bewijzen, logica of andere dingen bovenhaalt. Wat de Saoedi's betreft: ken je hun geschiedenis zo'n beetje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
|
![]() Ochottekes toch, kunt ge niet beter? Ge gaat me toch nie wijsmaken dat de wijze flanelcondoom geen argument geeft of wa?
|
|
![]() |
![]() |